Îmi era frig așteptând după Namjoon, care nu apăruse..Mhm cred ca o să-mi iau un tricou de-a lui!? Sper sa nu se supere..Am intrat în cameră si am vazut un hanorac larg pe marginea patului..L-am luat pe mine și mirosul scump al parfumului își facuse prezența in camera.
*Namjoon*
Eu:-Suga?
S:-Da!?
Eu:-Pot pleca?
S:-Um..Ți-am zis că poți pleca acu' o oră...
Eu:-Și numai acu' îmi zici??
*Suga își dăduse ochii peste cap în timp ce Namjoon se repezise să-și strângă lucrurile de prin studio. *
Shiiit..îmi iau mașina si pornesc spre casă..NU PUTEAM ȘI EU SA-MI IAU O CASĂ MAI APROAPE DE STUDIO!!! Abia aștept să-i simt pielea catifelată si buzele calde cum se presează peste pe ale mele, AISHH nu puteam să nu mă mai gândesc la astaa!
După vreo 15 minute am ajuns acasă, am parcat masina în fața casei si am luat-o la fuga spre ușa casei, îmi caut cheile prin geaca si dupa vreo 15 secunde le găsesc intr-un buzunar..
*Daria*
Am stat înca vreo 10 de minute și Namjoon nu apăruse, îmi făceam griji, și îmi era așa dooor de el poate să-mi facă ce vrea el, doar să fie cu mine.
Mi se făcuse sete și voiam să cobor la parter să-mi iau un pahar de apă, când să cobor aud pe cineva deschizând ușa de la intrare.
Normal, era Namjoon. Ori cât de rușine îmi era, când l-am vazut nu mi-a păsat de nimic, voiam doar să-l simt aproape.
Am alergat până in brațele lui, m-a strâns așa tare încât mi-am pierdut răsuflarea pentru câteva secunde.
RM:-Ți-a fost dor de mine, huh?
Eu:-Nici nu-ți închipui..
RM:-Ce-ai pe tine?
Eu:-Hmm. Honoracul tău..
RM:-Sub..
Îmi dăduse hanoracul jos de pe mine, rămânând doar în lenjeria de mai devreme..
Eu:-E frig..
RM:-O să-ți treacă...
Mă luase in brațe, încolăcindu-mi picioarele in jurul bazinului lui..
*Namjoon*
Ne-am dus intr-o camera din casă, era cea mai aproape de scari.O lăsasem jos pe pat, dar, nu voia să-mi de-a drumul. Îi simțeam corpul rece, tremurând, nu stiu daca era de la răcoarea din casă sau îi era frică de mine. Răsuflarea îi era sacadată, si fața palidă ..
Eu:-Ești bine?
Daria:-Doar, ia-o ușor...
Eu:-Um..Esti sigura că vrei s-o faci?
Daria:-Da..Ești primul din viața mea..si sper ca lucrul ăsta să te facă fericit.
Eu:-Ce drăguț..Dar eu nu te oblig să faci nimic, dacă nu vrei, n-o faci!
Daria:-Namjoon!!
Eu:-Ok, ok!
Îmi dadusem jos tricoul, după m-am repezit s-o sărut, i-am simțit buzele calde, chestia asta ma excita la maxim. N-am mai avut răbdare, m-am ridicat de pe pat pentru am da' blugi jos de pe mine..Ugh nu suportam să se uite la mine, îi era frica, se vedea pe fața ei..
*Daria*
Într-adevăr îmi era frică, dar nu puteam face nimic..Voiam să se simtă bine..
Se așezea între coapsele mele si inceput să mă sărute pe gât și să facă cerculete cu limba, în timp ce își coborâse mână pe fese, strângăndu-le făcându-mă să gem. Pielea mi se încălzea la fiecare sărut de-a lui, mii de fiori traversându-mi corpul. Mâna lui îmi desfăcuse capsa sutienul, si alunecase la ultimul obiect vestimentar pe care il purtam. Trase cu un deget de el, lăsându-i in jos făcându-mă să resimt acei fiori până în măduva oaselor. Scapă si de acestia si își dădu jos boxeri. Întră încet în mine și făcu mișcări lente în interior, înnebunindu-mă mai rău.Când n-am mai rezistat mări ritmul făcându-mă să gem puternic. Namjoon ieșise din mine si merse până la baie, când se întoarse, mă lua in brațe și ma sărută pe frunte.
RM:-..Te iubesc enorm de mult, nu pentru corp cat pentru suflet.
Eu:-Și eu te iubesc, Namjoon!
RM:-Apropo voiam să-ți spun ceva..
Eu:-Um?
RM:-Mersi pentru cadoul făcut de ziua mea, doar să te vad îmbrăcată cu lenjeria aia...M-a făcut să imi ies din fire..
Eu:-Namjoon? De ce nu mi-ai spus ca ți-e ziua?
RM:- Aishh, doar să te am e un cadou..
Eu:- Namjoon?
RM:-Da?
Eu:-Te rog să nu mă părăsești..
RM:-De ce aș face asta??? Ești cea mai bună ființă din viața mea.
Eu:-Păi m-am gândit dacă o să te plictise--
RM:-Nu o să ma plictisesc de tine, nu am cum..Nu te mai gândi la prosti din astea..
Eu:-Bine...
Mă simțeam protejată de el, nimeni nu mă putea lua de lângă el..**
CITEȘTI
It happened so fast...
FanfictionMă numesc Daria si am 19 ani si peste cateva saptamani împlinesc 20. M-am mutat de curând din Baia Mare în București, cu cea mai bună prietena a mea, Lacri. Ea are tot 19 ani este mai mică ca mine doar cu o zi. Ne-am mutat in București pentru a merg...