Am aranjat tot pe acolo si am mers jos la Lăcri să văd ce face.
Ea mânca liniștită.
Eu:-Poftă bună! Mi-ai făcut mie?
Lăcri:-Nu, cine esti tu să-ți fac de mâncare?
Eu:-CE P*LA MEA!!
Lăcri:-Normal că ți-am facut, proasto!
Eu:-Și eu te iubesc!
Lăcri:-Aw.
Eu:-Și ce facem azi?
Lăcri:-Nu știu credeam că ai tu o idee..
Eu:-Ți se pare că am?
Lăcri:-Hai să mergem undeva.
Eu:-N-avem unde..
Lăcri:-La mall!!
Eu:-Și cum crezi ca noi doua singure gasim mall-ul?
Lăcri:-Stai că-l sun pe Suga..
*Lăcri*
*Convorbire telefonică*
S:-Salut iubire! S-a întâmplat ceva?
Eu:-Salut Suga..Nu, nu s-a întâmplat nimic..doar că-
S:-Ce ai plănuit?
Eu:-Poți trimite pe cineva cu mașina să ne ducă în mall?
S:-Atât?
Eu:-Da!
S:-Văd ce pot face si te sun dupa, ok?
Eu:-Mersi mult!
S:-Te iubesc!
Eu:-Si eu!
*convorbire telefonică încheiată*
*Daria*
Eu:-Ce-o zis?
Lăcri:-Face ce poate.
Eu:-Aw.
După cateva minute am terminat de mâncat si aud că bate cineva la ușă. Am mers să cine e. Am deschis ușa si era un băiat..era Jimin, fuck, ce caută Jimin aici..
Eu:-Saluut!
Jm:-Hey, mergem în mall?
Eu:-Sigur...Intră!
Jm:-Ok. Dacă vreți pot să stau cu voi..dacă nu vă deranjează.
Fuck..Cum să-l refuz pe Jimin, era prea inocent, se uita la mine foarte draguuț.
Lăcri:-Sigur că poți, așa ne mai cunoaștem si noi.
Jm:-Yey!
Am mers si m-am îmbrăcat, mi-am luat un maiou cu dantelă și deasupra o bluza mai transparentă cu flori, niște blugi albaștri cu o curea Gucci, geanta era tot Gucci si niste pantofi Puma, erau preferați mei. Am lăsat-o pe Lăcri să-mi folosească hainele de data asta, ca ea nu și-a adus.M-am dat cu puțin balsam de buze si atât.
Am mers jos si Jimin stătea pe un scaun de la bucătărie si mânca un măr din fructiera.
Eu:-Hey!!
Jm:-Sunteți gata?
Eu:-Eu da, Lăcri își caută hainele. Adică le ia de la mine.
După vreo 5 minute apare si ea își luase un maiou roz cu niste pantaloni scurți de blug, o curia
și vansi de ne uitat.Mă simțeam într-un fel ciudat că mergem cu Jimin în mall.
Jm:-Hai sa mergem!
Am iesit pe usă și am închis ușa la casă. În fața casei era un Lexus geniaaal.Eu:-A-A-Asta-i mașina ta?
Jm:-Da, îți place?
Eu:-Da, îi una dintre mașinile mele preferate.
Jm:-Drăguț!
Am intrat in mașină și în vreo 6 minute am ajuns la mall.
Eu:-Um..am o intrebare.
Jm:-Ce e?
Eu:-Este ceva bancă să-mi schimb bani?
Jm:-Nu-i nevoie, Namjoon ți-a trimis ăștia..
Îmi întinse un teanc de bani....
Eu:-Nu pot să-i iau, Jimin..
Jm:-De ce nu?
Eu:-Nu sunt ai mei..
Jm:-Uite Daria, Namjoon știe ce tu nu vrei să fi răsfățată de el, dar-
Eu:-Nu vreau să-i iau, Jimin!!
În momentul următor Jimin îmi ia geanta și îndeasă bani ăia în ea.
Jm:-Uite! Să nu mai comentezi vreodată la mine!
Eu:-Mbine..
Jm:-Mergem?
Eu:-Da
Am mers în acel *Mall* era uriaș, cred ca am stat vreo 4 ore doar să ne uitam la haine. Am intrat în vreo 50 de magazine și mai multe, cred..
După vreo 6 ore am primit un mesaj de la Namjoon.Aww, era așa drăguț. Mi-am dat seama ce voia sa zică cu pedeapsa dar de data asta eram de acord..
Jimin rămăsese în urmă, eu si Lăcri am luat-o în față..Am trecut pe la un magazin de lenjerie intimă, am intrat în el.. fuck..cum o să port eu asta..mi-e rușine să port si costume de baie intregi. Am ales ceva de pe acolo, și am ieșit..când să ies din magazin Jimin ne așteptase la iesire..
Jm:-Ce ați făcut aici?
Lăcri:-Ce dracu puteam sa face--
Eu:-Nimic..
Nu voiam ca Jimin să știe chiar totul..
Jm:-Hai să mergem.
Am ajuns acasă singura, Lăcri n-avea rost să stea cu mine.. Chiar până diseară.
Am mers in șifonier si am probat LENJERIA aia..Fuck..prea multa piele. Merită! Orice pentru Namjoonie..
CITEȘTI
It happened so fast...
FanfictionMă numesc Daria si am 19 ani si peste cateva saptamani împlinesc 20. M-am mutat de curând din Baia Mare în București, cu cea mai bună prietena a mea, Lacri. Ea are tot 19 ani este mai mică ca mine doar cu o zi. Ne-am mutat in București pentru a merg...