(Mentionez ca in carte toți băieți o sa vorbească limba engleză)
*Daria*
Veniseră Rap Monster cu colegi lui din trupă, unii erau asa micuți dar tot mai mari ca mine si ca Lăcri..
Eu:-Lăcri, nu ști unde îi Mădă?
Lăcri:-Pai a zis că merge acasă sa-și aduca niste lucruri.
Eu:-Aa ok.
*O sa le pun niste prescurtări la numele lor sa nu mai scriu atat.
Jimin-Jm
J-Hope-JH
Jin-Jn
Jungkook-Jk
Taehyung-V
Suga-S
Si Rap Monster-RM*
*Suga*
Mă uitasem la fata de langa cealalta fată de care îmi povestise Namjoon. Avea ochii căprui si parul blond,vaai îmi plac blondele. Nu-i se prea vedeau trăsăturile corpului pentru ca avea o geaca larga pe ea dar oricum era frumoasă. Hmm, nu stiam cum sa ma bag cu ea in vorba..
Era un moment de liniște, nimeni nu zicea nimic așa ca am întrebat eu.
Eu:-Dacă nu o sa zică nimeni nimic, o sa zic eu. EU IS SUGAAA
Lăcri:-SUGAR DADDDYY
RM:-Deci tu nu esti așa rușinoasă ca prietena ta. Apropo am uitat sa va fac cunoștința cu băieți dar nu cred ca nu-i știți
Daria:-Pai din potriva chiar nu-i stim, o prietenă de-a noastră îi fană de-a voastră si ne-a rugat să venim cu ea la concert si am acceptat ca de ce nu..=)
RM:- Ohh, am crezut ca sunteți unele dintre fanele alea înfocate. Atunci o sa vi-i prezint pe băieți.
*Daria*
Nu cred ca mai am chef de nimic..nici sa-i ascult vocea caldă ai lui Rap Monster...of începe
-El e Jimin(arătând cu degetul spre un baiat cu părul blond deschis), nu o sa zic mai multe despre ei pentru ca o sa vă cunoașteți pe parcurs
-El e J-hope (un baiat cu parul negru)
-El e Jungkook puteți să-i spune-ți Kookie este si cel mai mic din trupa are 19 ani(avea parul castaniu aproape ca al meu)
-El e Jin cel mai "batran" mambru al trupei (aratant spre el, avea culoarea părului blond exact ca jimin)
-El e Taehyung numele lui de scena îi V dar puteți să-i strigați Tae Tae asa îl strigăm noi (avea o culoare la par, un rosu foarte evident)
-El e Suga stricați-l pe numele de scena( aratand spre băiatul de care îi placea dragei mele prietenei,Lăcri)
-A si eu, Rap Monster
*Lăcri*
Mă uitam spre Daria să zică ceva da las' ca zic eu..
Eu:-Pai, daca sunteți gata cu concertu si alea, putem merge la noi.
S:-Chem mașina sa vina după noi sau mergem pe jos?
Lăcri:-Cum p*la mea sa mergi pe jos?? Îi la marginea orasului..
S:-AJAJAJA, N-AM ȘTIUT
Lăcri:- Și? Ce mai aștepți? Cheama mașina..
Suga:-BINEEE ACU'
*Daria*
Eu stăteam ca proasta si ma uitam la Rap Monster, în timp ce Lăcri si Suga se contraziceau.
Eu:-Mă plictisesc...
Jm:-Hai sa facem ceva...
RM:-Niște poze(luase telefonul în mână și ma trase spre el și-i îi da telefonul lui Jimin sa ne faca o poza)
RM:-Ne poți face o poza? ( zise el, lundu-mă in brațe)
Jm:-Sigur...
Făcuse niște poze si îi dăduse telefonul lui Namjoon, fără ca el să-i zică nimic, și placa la baie.
Eu:-Arțăgos baiatu'.
RM:-Te deranjează?
Eu:-Nuu, DOAMNE..
Venise mașina defapt...era o limuzină alba..
RM:-Când e vorba de fete, devii mai finuț..
S:-Așa ar trebuii...
Urcasem în mașină și îi spuneam șoferului adresa de la casă..
Ajunsem acasă. Ieșisem din mașină, și eu îmi căutăm cheile in geaca, dar Lăcri le avea in mână.Fără sa zică nimic, mersese să deschidă usa...
Lăcri:-Daria, ai de gând să intri?
Eu:-Aa, la tine erau cheile?=)
Lăcri:-Mda...JH-WOOOW, CE FAINĂ CASĂ AVEȚI
EU:-Nu-i nu știu ce...Pun pariu ca o aveți muult mai faină.
Jk:-Pai? Ne jucăm ceva sau ne uitam la un film..
Eu:-Vă las pe voi sa faceti ce vreți eu nu mai am chef de nimic, mai ales ca îi miezul nopții si mâine mai îi o zi..
RM:-Maine mergem in Seul...
Eu:-Și nu o sa va mai întoarceți, deloc?
RM:-Nu cred...
Jn:-Pai nu, nu o sa mai venim..
Am fugit sus în camera mea, fără sa mai zic nimic.
După cateva minute, auzind niște bătăi in ușă si credeam ca îi Lăcri dar era Rap Monster, care batea panicat in ușa mea..si i-am deschis.
RM:- Ce-ai pățit? Chiar așa de tare te-ai atașat de noi?
Eu:-Chiar prea tare...
RM:-Cum adică?
Eu:-M-am îndrăgostit de tine din prima fază de cănd te-am vazut...
RM:-Ai gusturi bune...aa si sentimetul îi reciprop..
Ma uitasem la el cum îsi duce mână dreaptă pe obrazul meu si cealalta mână pe gatul meu, făcând sa ma apropii mai tare de el, sarutandu-mă
RM:-Sper sa te simți mai bine..
Eu:-Am început sa ma simt mai bine de cand ți-ai făcut prezența în camera...
RM:-Umm, deci de acu' suntem împreună?
Eu:- Pai așa cred..
*Între timp in living*
Lăcri:- Și acu' ce-o sa faceți?
S:-N-avem ce face trebuie sa mergem înapoi in Seul..
Lăcri:-Îi normal sa mergeți, nu o sa stați în România..
JH:-Baaa, haideți si voi în Korea cu noi.
Lăcri:-Nu cred...
Jk:- Haai ma, ca se vede ca tu si Suga v-ați îndrăgostit..
Lăcri:-HMMM
S:- Sper că-i sentimentu' reciproc..
Lăcri:- îi..:>
V:-..combinați-vă:>>
S:-Daca vrea si ea..
Lăcri:-Normal ca vreau sa fiu cu tine.
S:-AW...
Am venit si noi jos, in living, si i-am văzut pe Suga si Lăcri îmbrățișându-se...
Eu:-Aualeu, sa înțeleg ca și voi sunteți împreună?
Suga:-Pai si voi sunteți?
RM:-Pai da..de mai înainte.
Lăcri:-Si noi..
V:-Numai eu is singur...Jungkook are pe cineva, J-Hope la fel pana si Jin...A doar Jimin îi single...bine tocmai ce s-au despărțit, scuze ca ti-am amintit.
Jm:- Mi-a trecut..
Lăcri:-Pai, Mădă unde-i?
V:Care Mădă??? Mai aveti altă prietenă?
Eu:-DADADADA, îi fană de-a voastră...
V:-..toate fanele v-or sa fie cu noi.
Si dintr-odată apare Mădă și îi vede pe băieți in casă..
*Mădă*
Intrasem in casă la fete petru ca era ușa deschisă..ma dusești in living pentru că auzeam sunete..
ÎI VEDEAM PE BĂIEȚI DIN BTS..era un vis, nu-mi vinea sa cred ca BTS sunt în living la prietenele mele cele mai bune
Eu:-um?
Daria:-N-avem explicație...
Eu:-O sa încerc sa nu mor aici..
V:-De ce ai muri?
Eu:-Mi-e rușine de voi...
V:-N-ai de ce..Hai stai langa mine, nu o sa te musc.
Eu:-.ok.
Ma puneam langa Taehyung fara sa zic nimic. Ma uitam la el cum se uita la mine fără sa zica
*Taehyung*
Asta-i Mădă, ori oi fi eu prea single ori ea îi damn fine..
*Daria*
Voiam sa ma duc sa ma culc, nu mai puteam de somn.
Eu:-Ma duc sa ma culc..
RM:um..bine..Ai vrea sa vin cu tine?
Eu:Mda..Noapte buna la toți, stați puțin sa vă aduc consolele de la play-station..
Lăcri:Cred ca ne uitam la un film, Suga?
S:-Sigur, cum vrei tu, baby❤
JH:-BAAA..eu vreau sa ma joc pe play-station..
Eu:-Vă aduc consolele la voi si, Lăcri si Suga merg în camera la ea, se pot uita la orice film vreau ei..
JH:yeeey
Eu:-Ma duc sa iau consolele, Lăcri, voi puteți merge in cameră..
V: Mădă sta cu noi?
Mădă: Stau, stau!
Mădă se punea sa de joace pe ps(play-station) împreună cu J-Hope, Taehyung si Jin, Jimin se juca pe telefon împreună cu Jungkook.
Eu m-am dus cu Namjoon în pat, se pusese aproape de mine sărutându-mă apăsat pe buze făcând ca temperatura camerei sa crească..
CITEȘTI
It happened so fast...
FanfictionMă numesc Daria si am 19 ani si peste cateva saptamani împlinesc 20. M-am mutat de curând din Baia Mare în București, cu cea mai bună prietena a mea, Lacri. Ea are tot 19 ani este mai mică ca mine doar cu o zi. Ne-am mutat in București pentru a merg...