Peste 20 de minute ajunsese Namjoon. Avea energizantul si un pachet de țigări.
Eu:-Ce faci cu alea?
RM:-Fumez. zise el, luând o țigare din pachet si o brichetă din buzunarul blugilor. Aprinse țigarea si trase din ea de vreo 7 ori, și o terminase. Îi ceruse o guma menegerului, cred ca si el fuma. Bagă-se guma în gură..
Între timp mă luase de mână si îmi spuse sa merg in avion, am zis ca nu e nevoie, voiam sa stau cu el, el insistase si până la urmă ma dusem împreună cu Lăcri și Suga.
Eu:-Suga, nu ști de ce se poartă așa Namjoon? Când fumează se schimbă?
S:-Nu doar se calmează, uite băiatul ala care trebuia să-l luam de aici, este Sehun, un alt idol dintr-o trupă..
Eu:-Schimbi subectul..
:-Bă, da unde-i Mădălină?
Lăcri:-Ultima dată era cu Tae Tae.
Eu:-Stai s-o sun..ca afara, numai ei lipsesc.
*convorbire telefonică*
Eu:-Mădă, ce naiba faci?
Mădă:- Îs cu Taehyung in aeroport, ne plimbăm.
Eu:-Aha, vă plimbați..aveți de gând sa veniți la avion sau pornim fără voi?
Mădă:-Hai nu mai glumi, tocmai i-am vazut prin geamul de sticlă pe Namjoon, menegerul, si băieți, sa înțeleg ca porniți si fără ei?
Eu:-Dar totuși veniți?
*Îmi închide în nas, fara sa mai zică nimic*
*După cateva minute*
Namjoon intrase in avion.
RM:-L-ați văzut careva pe Tae?
Eu:-Era cu Mădă..
RM:-Nu răspunde la telefon, o poți suna?
Eu:-Sigur.
Luasem telefonul si o sunam pe Mădă, dar când sa o sun intrase in avion cu Taehyung de mână.
Eu:-N-ai înnebunit cand te-o luat Tae Tae de mână?
Mădă:-Doar puțin..
RM:-Imediat pornim, ar trebui să vă așezați undeva.
V:-Plecăm acum?
JH:-Haideți odată! chiar vreau sa ajung acasă, la patu' meu.
Eu:-Abia aștept sa ajungem, dar tot mi de pare ciudat că, alaltăieri eram bine mersi la casă la noi, si acu' suntem intr-un avion, ne îndreptăm spre Korea.
Jm:-Dacă Namjoon vrea ceva, obține, de fiecare dată când se îndrăgostește ar face orice pentru a face acea persoană fericită, la fel ca toți din trupa, ținem la iubirea noastră.
Ma uitasem la Namjoon, si îi zâmbisem, în timp ce el se aplecase și ma saruta apăsat pe buze.
Suga se uita rusinos la Lăcri, ea îi trase gulerul de la cămașă, aplecându-se si o săruta.
Mădă îl săruta pe Tae, pe obraz.
După 10 ore ajunsem in Seul, Korea.
Tot ma gandeam dacă o să mă cert cu Namjoon, unde o să mă duc. Nu aveam așa mulți bani să-mi cumpărăm bilete de avion..Trebuie să nu mai gândesc la lucruri negativiste, trebuie da fiu pozitivă. Am ajuns în Korea, era atât de diferit față de țara noastră.. Ieșisem din avion si pe pistă ne aștepta doua mașinii , un Maserati Levante alb si un Bmw x6. Namjoon ma luase de mână si ma duse spre una dintre mașini. Un băiat nu mai în vărstă de 18 ani ieșise din Maserati si îi aruncase cheia, Namjoon o prinse intr-o mână si îmi făcuse semn sa intru in masina, eu dau din cap aprobator. După 5 minute apăruse si Lăcri si Mădă in mașină.
Eu:- Nu știți unde is băieți?
Lăcri:- Vin imediat.
Eu:-Mor de somn..
Mădă si Lăcri:- Si eu!
Peste vreo 7 minute Namjoon de puse in față la volan Suga in spate si Taehyung o luase pe Mădă in brațe că nu mai încăpea.
Eu mai ca adormeam pe scaun, dar Namjoon ma cipise pe picior zicând că imediat ajungem, își tinea mână pe piciorul meu. Oprise la această casă...
CITEȘTI
It happened so fast...
FanfictionMă numesc Daria si am 19 ani si peste cateva saptamani împlinesc 20. M-am mutat de curând din Baia Mare în București, cu cea mai bună prietena a mea, Lacri. Ea are tot 19 ani este mai mică ca mine doar cu o zi. Ne-am mutat in București pentru a merg...