benjamin bennet

7 1 0
                                    


bağdaş kurup 4 saat sırıtarak oturan ve bu aktivitesini youtube üzerinden paylaşan değişik bir youtuber. canlı yayın olayına da başlamış. an itibariyle 214. yayını yapıyor. 214*4=856 saat.

link
27.06.2016 15:23 ~ 15:25 robotash
sanırım dünya'nın en "değişik" insanı bu kişi.

her gün 4 saat oturup sırıtmak ne demek amk. bir de bunu çekip youtube'a atıyor.

acaba bir gün ünlü olur muyum diye mi düşünüyor.

ne değişik insanlar var şu dünya'da.
16.11.2016 01:48 viper cy
sakat orospu çocuğu 4 saatlik amaçsız videolar yüklüyor. videolarında sadece sırıtıyor.

örnek bir video

bundan çıkarmamız gereken sonuç : hayatta hiç bir zaman bunun gibi amaçsız olmayın.
05.06.2017 00:19 s1mple
rahatsız pezevenk. öyle rahat rahat oturup gülümsediğine bakmayın. bunu böyle otururken görsem aklıma gelecek ilk şey şut çekmek olur....

https://www.youtube.com/watch?v=rnvg4powzik
14.06.2017 22:34 wrathirium
suratına sinek konsa da gülüşünü bozmayan kişi. bir videosunda da altına işiyor. tabi gülmeyi kesmeden
15.06.2017 21:47 a achluophobia

(bkz: oturduğu yerden para kazanmak)
17.06.2017 00:15 ab i hayat vardi pipet yoktu
bagdas kurup oturduktan sonra yaklasik 4 saat boyunca hareketsiz bir sekilde gulumseyerek duran adam. youtube kanali tamamen bu videolardan olusmaktadir. yaptigi is icin absurd sanat ya da can sikintisi, issizlik diyebilirsiniz

adamin kendisinden ziyade milletimizin bu soz konusu videolara yaptigi anlamsiz saldirgan yorumlar dikkatimi cekmistir. yorumlarda adam icin akliniza gelen, gelmeyen her turden kufre ve hakarete rastlayabilirsiniz. gercekten cok merak ediyorum. ne zaman bu kadar dusuk zekali, barbar, bilincsiz bir toplum olduk? bu yorumlarin aynilarini poppy ve benzer kanallarda da gorebilirsiniz. kardesim neden her seyi illuminati, yeni dunya duzeni, rockfeller, amariganin oyunlari, siyonist israil gibi seylere bagliyorsunuz? adam daha ac karnini doyuramiyor, gotune giyecek donu yok ama benjamin bennet seytanin oglu, poppy israil sozcusu! hadi yav? sadece internette yapacaginiz kucuk bir gozlem ile bile ne kadar boktan bir millet haline geldigimizi gormek icin yeterli. gercekten cok yazik.

katiler ve korkunc hikayelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin