Eltűnt (5.fejezett)

311 27 6
                                    

Madadarak csicsergésére és a napfényére ébredtem fel. Kómásan dörzsölöm a szemem, miközben próbálok rájönni hogy hol is vagyok meg hogy mi történt az este. Az elsőre sikerült is rájönnöm. A szobámban vagyok majd pár másodperc alatt a 2-ra is. 1 hogy kerülök én a szobámba? 2 hol a francban van Bill? Nem emlékszek a csók után semmire! Gyorsan kipattam az ágyból és rohantam az Ő szobálya felé, de amit ott láttam nem akartam elhinni. Teljesen üres volt. Így a konyhába rohantam, amikor odaértem a pulton támaszkodtam meg és úgy lihegtem. Nem csoda utálok futni ,hiszen ennyitől is hogy kifáradtam! Anya kérdéseket tesz fel de nem is figyelek rá.
-Hol van Bill?! - a hangom egy kicsit hisztérikus amivel anyát meg is ijesztettem. Ő csak nagyokat pislog majd lassan és óvatosan szólal meg.
-Ki az a Bill kicsim? - kérdezi értetlenkedve. Játszik velem? Mi az hogy nem tudja??
-Mi az a "Ki az a Bill?"?! Mintha nem tudnád! Hiszen itt lakik cserediákként. - a végénél már elcsuklott a hangom és érzem ahogy a sírás kerülget. Az utóbbit anya észre is veszi igy oda jön hozzám és nyogtogat.
-Miről beszélsz kicsim? - ekkor meg is nézzi hogy lázas vagyok-e majd tovább beszél - Nincs lázad. Nem lehet hogy valami nagyon élethűt( ha rosszul írtam bocsi) álmodtál és azért beszélsz össze vissza?
- Ha? - miről beszél? Nem mondhatom el neki az igazat, akor őrültnek nézne. - Uhmm. Igazad lehet. Ne haragudj.- muszáj ezt csinálnom, ha anya nem emlékszik rá akkor senki más sem. Anyum csak mosolyogot majd mondta hogy menjen fel átöltözni különben elkések a suliból.

A suliba érve rögtön mentem a lányokhoz. Gondoltam próba szerencse így hát megkérdeztem őket Billről persze ők is tiszta hülyének néztek.
-Szerintem ezt majd ne mond el a pasinak Aya-chan. - mondta Miyu. Én meg tátott szájjal néztem rá.
- A pasimnak? - itt magamra mutattam ők pedig hevesen dobogattak. - És elmondanátok, hogy ki is ő? Úgy látszik ez az álom hatásosabb volt a keleténél. - mondtam majd már kínomban felnevetettem.
-Nem kell el mondanunk hiszen ide tart. - mondta Haru-chan hatalmas vigyorral az arcán látszik hogy mindjárt kitörik belőle a nevetés. Ekkor egy kart éreztem a vállamon ami átkarolt.
-Sziasztok lányok! - köszönt gondolnom a "pasim" mire én is ránéztem elállt a szavam is.
-Öhmm... Íze... Bocsi lányok de íze... mennünk kell beszélni szeretnék a "barátommal" valami nagyon fontos dologról. -mondtam és megsem várva a válaszukat elmentünk. Egyenesen a suli eldugott sarkába vonszoltam magam után.
-Mit csináltál Billel Zack?! Egyáltalán mit keresel itt? És mi a francot csináltál mindenkivel?! - jó, oké mostmár teljesen ki vagyok akadva. Hogy ezt honnan tudom? Nem szoktam csúnyán beszélni szóval nálam már a "francba " is csúnya.
-Gihi.( aki ismeri a fairy tail-t tudja hogy ezt Gajeel szokta csinálni) 1.- mondja majd felmutatja a mutató ujját - bezártam egy fekete lyukba. 2. nem győzött le aranyom, még időben megúsztam. És végül a 3. kitöröltem mindenki emlékéből a te drága Bill-edet ( remélyem így kell írni 😂) és mindenki azt tudja hogy egypár vagyunk. - mondta végig Zack ördögi mosollyal az arcán.

Akkor sem mondom ki! [FÉLBEHAGYVA!!]Where stories live. Discover now