Hitetlenkedve néztem Zack-re. Ez most komoly? Csak azért teszi mindezt mert szeret engem??
-Miért csinálod ezt az egészet? Miért kell tönkretenned az életem?! - teszem fel neki azokat a kérdéseket amik először eszembe juttnak. Ahogy láttom Zack egy kicsit meglepődött, hogy ennyire akaratos lettem.
-Mert szeretlek. - mondta ki azt az egy szót amit nem akartam hallani és elkezdtem hitetlenkedve rázni a fejem.
-Szeretsz?! - mondom ki hisztirikusan, mire ő bólint egyet - Dehogy szertesz! hisz nem is tudsz semmit rólam! Azonnal csinálj vissza mindent!! - mondom ellent nem mondás tűrő hangon, mire ő kinevettet. Mi a jó szar??
-Nem. - nálam itt betelt a pohár felpofoztam és haza szaladtam.Valamit ki kell találnom! Ki kell szabadítanom Bill-t! Gyerünk gondolkozz Aya! Bill biztosan mondott valamit. Gondolkozz, gondolkozz, gondolkozz... És ekkor eszembe jutott, Gravity Falls! Hát persze! Hogy is felejthettem el! Ott biztos lesz valami. Anyának írtam egy üzenetet miszerint "időre van szükségem" , de azt már nem írtam oda hogy hova megyek, még a végén elmondaná Zack-nek és utánam jönne.
***
Amint oda értem röktön a kajibához mentem, de erre a fogadtatáshoz nem számítottam.
-Aaayaaameeeee!!! - kiáltotta Mabel és a hátamra ugrott ez olyan váratlanul ért, hogy elvesztetem az egyensúlyom és elestünk.
-Ugh... Mabel szálj le rólam. - mondtam, majd leszállt és felsegített. ( Itt Dipper és Mabel 17 évesek már és a sulijukban most szünet van ezért vannak ott vagy itt? 😂 ) Egy kicsit beszélgettünk, majd rögtön a lényegre tértem.
-Itt van Dipper? - kérdeztem mire Mabel hevesen bólogatni kezdett - Kérlek vezess hozzá. -erre ő intet egyet, hogy kövessem. Nagyon hálás voltam neki, hohy nem kérdezet semmit.
-Dippeeeeer!! Told ide a segged! - ordította el magát a barna hajú barátnőm.
-Ahj. Mi az Ma... - akadt meg a mondatában amint meglátott - Aya?
-Beszénünk kell. És hozd a könyveket is. - mondtam ellent nem mondást tűrően, mire ő össszezavarodva bolintott. Mi Mabel-lel kimentünk és a kajiba mögé mentünk.
-Itt vagyok. De mond el mi folyik itt. - mondta mirer én gyorsan összeszedtem a gondolatomat, mert ennek nagyon nem fognak örülni.
-Haah.... Megkell mentenem Bill-t. - mondtam, de közben nem néztem a szemükbe
-Miii?!?! - akadtak ki egyszerre.
-Te megőrultél Aya?! Hisz ő gonosz! Minek mentenéd meg?! - akadt ki Dipper amire már számitottam is.
-Szeretem őt. - mondtam mire éreztem, hogy megfagy a levegő - Hadd magyarázzam meg. Amikor először jártam itt........ - csak mondtam és mondtam és ők csendben végig hallgadtak. Minden egyes részletet elmondtam - ..... majd Zack azt mondta, hogy nem ezért ide jöttem hátha van valami a könyvekben. Na Dipper Mabel? Hajlandóak vagytok segíteni nekem? - teszem fel a nagy kérdést ami a szívemet nyomja.
-Rendben, de csak is miattad. - egyezett bele Dipper, mire én a nyakába ugrottam és legalább 3 percig öleltem miközben azt mondtam hogy: köszönöm.
-Na akkor lássunk hozzá. - csapdta össze a kezét Mabel. Már legalább 1 órája keressünk valamit, hogy megmetsük Bill-t, amikor az 1. könyvben tálaltam egy Will Cipher nevű álomdémont. Át olvastam mindent majd megszólaltam
-Találtam egy Will Cipher nevű démont. Azt írják, hogy van két bátyja az egyik Bill a másik pedig Kill. Ha meg idézzük őket Bill megmenekül! - mondtam végig a mondandóm, majd Dipper elvette a könyvet és elkezdte olvasni majd ugyan ezt tette a 3. könyvvel is.
-Jó, de először Will-t kell megidézni ő a legfiatalabb vele könnyen szót tudunk majd érteni. Viszont Kill... ő a legidősebb így könnyen felkapja a vizet, ha Will-lel megegyeztünk utána már jöhet a nehezebb rész. De neked kell megidézned őket Ayame. - mondta Dipper és az utolsót végig a szemembe nézve mondta, amitől egy kicsit kirázott a hideg, de bólintottam. Felmentünk a padlásra ott egy körben gyertyákat gyújtottünk, majd török ülésben ültem a kör közepén és elkezdtem kántálni:
-Megidézlek téged Will Cipher. A Cipher fivérek legfiatalabb tagja. Jelenj meg és segíts nekem. (Ez a vers meg tetszett szóval bevetettem. Amúgy fogalmam sincs hogy milyen egy démon idézés szóval nézetek el nekem ha nagyon béna szerk.)
Démonok harca,
Sakktábla a nagyvilág,
Az ember kis báb,
Életétől megfosztják,
Reménye lesz délibáb.
CZYTASZ
Akkor sem mondom ki! [FÉLBEHAGYVA!!]
FanfictionSziasztok ez az első történetem a főszereplői GF Bill Chipher és egy általam kitalált szereplő, remélem tetszeni fog nektek!