2.kapitola-Nepozvaný hosť

203 5 0
                                    

Zábava bola v plnom prúde. Fakt je to tá najlepšia párty, na ktorej som bola. Hľadala som po miestnosti Liama. Ale nebol tu asi si to rozmyslel. Išla som si sadnúť a naliala som do seba dva poháre čerešňovej vodky. Milujem ju.

„Alex poď tancovať.“ – kričala na mňa Ali, ktorá tancovala s Mikeom.

„Za chvílu, musím ísť na vzduch.“ – Ali prikývla a ja som smerovala ku dverám. Sadla som si na schody. Mala som už vypité tak mi zostalo trochu zle. Vtedy som uvidela Liama ako vchádza na náš pozemok zdvihla som sa a utekala som  za ním.

„Liam, kde toľko trčíš? Čakala som ťa.“ – povedala som sa zavesila som sa na neho. Zasmial sa a chytil ma za ruku.

„Nemala by si toľko piť.“ – povedal zo smiechom keď som sa začala skoro vyzliekať. Vošli sme dnu do obývačky. Hudba hrala ale už nikto netancoval , všetci len pili.

„Poďme hrať fľašu!“- zakričala som na všetkých. Zišlo sa nás asi 15 a začali sme hrať.

„Ali a Chris.“- zakričala som. Chris je môj bývalí rozišla som sa s ním asi pred pol rokom , keď začal všetkým rozprávať , že so mnou spal. Nikomu som nepovedala pravdu, nechala som to tak.

„Pravda alebo odvaha?“- opýtala sa Ali.

„Pravda.“ – odvetil Chris.

„Je pravda, že si spal s polovicou tímu roztlieskavačiek?“ – opýtala sa Ali , ja som len nadvihla obočie. Chris chvílu váhal , čo odpovie ale nakoniec sa zmohol len na prikývnutie. Bola som dosť opitá tak rozprávala kadečo.

„S tebou by nechcel spať nikto.“ – začala som na neho škriekať.

„Alex preber sa veď ty si s ním spala.“ – povedal Josh.

„To si vymyslel , nikdy by som sa s ním nevyspala.“- všetci na mňa pozerali.

„No čo ? Nezízajte na mňa . Je to pravda!“ – nikto nič nepovedal. Ali prelomila ticho a zatočila fľašu. Otočilo sa to na mňa a Jakea.

„Pravda alebo odvaha.“

„Odvaha.“

„Pobozkaj Liama!“ – povedal. Ja som sa len usmiala. Liam na mňa prekvapene hľadel ale ja som si ho k sebe pritiahla a dala som mu francuzáka.

„Už ste skončili?“ – opýtala sa pobavená Hanna keď sme sa skoro po 3 minútach od seba odlepili.

Ešte sme hrali asi hodinu a potom sme išli znovu tancovať.

„Liam poď tancovať!“ – ťahala som ho za ruku lebo bol jediný , kto netancoval. Všetci sa bavili len on tu tak sám sedel a ani nepil.

„Nie, ja netancujem.“ – povedal a sadol si naspäť na miesto , kde sedel už hodinu.

„Prosím, jeden tanec, Urob to pre mňa.“ – pozrela som sa mu do očí prosebným pohľadom.

„No dobre teda. Ale iba jeden.“ – chytil ma za ruku. Keď nechcel tancovať myslela som si , že tancovať nevie ale viem a ešte ako. Z jedného tanca sa stala hodina tancovania. Keď som už nevládala sadla som si a naliala som do seba vodku. Pozorovala som všetkých okolo seba keď môj pohľad skončil na vysokom chalanovi , ktorý vchádzal do môjho domu. Nepoznala som ho.

„Liam, nevieš kto to je?“ – zašepkala som Liamovi do ucha a ukázala na dvere.

„Nie, nikdy som ho nevidel. Vyzerá divne.“ – Liam mal pravdu naozaj vyzeral divne. Zamračený pohľad, celý v čiernom. Celú ruku mal posiatu tetovaniami. Celého som si ho premeriavala, asi cítil na sebe niekoho pohľad tak sa obzrel a pozrel sa na mňa. Ešte viac sa zamračil, pokrútil hlavou a vydal sa smerom k záhrade. Ja som sa zdvihla a išla som smerom k Ali.

„Ali, poď sem.“ – zavolala som ju pri dvere , ktoré viedli na záhradu.

„Čo sa deje?“ – spýtala sa ma .

„Kto je to?“ – opýtala som sa a ukázala som na záhradu.

„Kto? Harry? To je v pohode, Harry je Zaynov bratranec.“ – aha takže  Zaynov bratranec, no super. Zayn je najväčší frajer na škole. Každá baba po ňom túži. Ja ani Ali ho neznášame, zaujímalo by ma odkedy je Zayn Aliin kamoš, keď na moju párty pozvala jeho idiotského bratranca.

„Načo si ho sem pozývala? Nechcem tu mať nikoho kto má niečo spoločné so Zaynom. Vieš veľmi dobre , že ho neznášam. Dúfam , že si nepozvala aj jeho.“ – kričala som  a tým som upriamila pozornosť všetkých čo boli vo vnútri.

„Vyhoď ho. Nechcem ho tu!“ – povedala som skoro po šepky. Ali len smutne prikývla a išla na záhradu. Harry alebo ako sa volá už na záhrade nebol. Asi ma počul tak mu docvaklo , že ho tu nechcem.

Je už pol 4 ráno a ja som párty pomali ukončila. Po hádke s Ali už nemám chuť sa zabávať.

„Ali , prosím počkaj.“ – zakričala som na ňu keď odchádzala.

„Čo je?“ – otočila sa na mňa so smutnou tvárou.

„Prepáč mi to. Nechcela som na teba kričať ale pochop , že som ho tu nechcela.“ – povedala som úprimne a pozrela som sa jej do očí. Ona sa usmiala.

„Odpúšťam ti. Si moja najlepšia kamarátka. Nedokázala by som sa na teba dlho hnevať.“ – objala ma a ja som jej objatie opätovala. Keď v tom sme začuli výstrel....

*Alive*(FF-Harry Styles)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu