Už, už ovtváral ústa, že mi odpovie na otázku, ale prerušil ho hlas animátora. Skadiaľ do pekla berie taký silný hlas.
Pozrela som sa na toho animátora. Aha. Okej. V pohode. To je úplne normálne, že človek si kúpi megafón, len aby preričal hlasnú vravu detí.
Ale verte mi, ja to myslím vážne. ON MAL KURVA FAKT OZAJSTNÝ MEGAFÓN, DO KTORÉHO ROZPRÁVAL OZNAMY A KÚPIL SI HO LEN KÔLI TÁBORU! ČO JE TO KURVA ZA KOKOTA?!
(Prepáčte za tie nadávky)
Marcus sa na mňa spýtavo pozrel.
,,Kam sa tak pozeráš?"
,,Čo?"
,,Pozeráš sa na toho animátora ako na zjavenie. Čo ťa tam tak zaujalo?"
Nevydržala som to. Skoro som tam začala nadávať tak som pre istotu len "kričala šeptom"
,,Vysvetli mi ktorý debil si kurva kúpi do tábora megafón, len preto, že..."
,,Utíšte sa!"
Zhúkol animátor do megafónu tak silno, že som od ľaku nadskočila a "zhúkla" na... Smer Marcus.
,,ÁÁÁÁÁ... Čo to dopekla...?!"
Našťastie som to povedala len tak nahlas, že ma počul len Marcus a pár chalanov v zadnej rade sa obzrelo.
Marcus sa na mňa pobavene pozeral. Debil.
,,HA-HA-HA! Nechápem čo ti je vtipné na tom, že som sa zľakla..."
,,Vyzerala si komicky."
Usmieval sa.
,,Si škodoradostný vieš to?"
Mac spozornel. Animátori čakali, kým stíchneme. Okej.
Následne čítali naše mená a my sme mali prísť dole, na papierik napísať svoje meno, a dať ho do jednej z ôsmych nádob.
Pohľadom som hľadala Mel(od teraz budem použivať Mel namieto Amélia)
a Sašu (namieso Alexandra)Mel bola akurát na rade a meno dala do sivej nádoby. O chvíľu išla Saša a dala pre zmenu do ružovej.
Teraz bol na rade Marcus. O chvíľu sa vrátil s tým, že mi povedal nech aj ja dám potom do červenej.
Chvíľu som čakala a prišla som na rad. Na papierik som napísala Asha Hoperová a spýtal som sa či môžem dať do hociktorej.
Ževraj áno, len vrchnačik má byť voľný. Porozhliadla som sa po všetkých ôsmych rôznofarebných vrchnáčikoch. Na každom bol lístoček s menom.
Z každého zobrali papierik a dali do nádoby. Svoj papierik som dala do nejakej čo sa podobala na červenú. Už som chcela odísť, keď som si všimla, že červená je inde. Hento bola oranžová. Rýchlo som z tade zobrala papierik a dala ho do červenej a vrátila som sa na miesto.
,,Čo si tam robila tak dlho??"
Vyrozprávala som mu to a animátor medzitým niečo blábotal.
,,Počúvajte ešte! Každá farba znázorňuje nejaký tým. Máme tieto tými: sivé langoše(*smiech*), modré jednorožce(*dievčatá povzdychy a chalani mrmlanie*), zelené spinneri(*výskanie*), žlté ponožky(*smieeech*), oranžové kaktusy(*ešte väčší smiech*), ružové torpéda(*obrovský smiech*) a červené mrože(*výbuchy,záchvaty smiechu...*)
Ďakujem Marcus. Si milý. Vďaka tebe som červený mrož. Mrož. Prečo mrož? Prečo ČERVENÁ?!
,,Tak ti teda pekne ďakujem Mac."
Marcus sa uškrnul. Uškrnul. Ona sa fakt uškrnul?!
,,Pani Irónia sa hnevá..."
,,Heeej!"
Štuchla som ho lakťom do ramena.
⭐ ⭐ ⭐
,,Môžme si prisadnúť?"
Amélia na nich vivalila oči. Spolu s Alexandrou sa posunuli o dve miesta ďaľej tak, že medzi mnou a Mel bolo medzera na dve stoličkych a z druhej strany Mel bola Saša.
,,Samozrejme!"
Povedala som a Marcus si vedľa mňa sadol. Martinus si povdychol a sadol si na voľné miesto.
,,Toto je Asha, tú už poznáme, a vy ste?"
Mel na mňa vyvalila oči. Chcela tým naznačiť kedy si sa s nimi stihla spoznať?? Mykla som plecami a venovala som sa spoločnosti.
Mel a Sasha si s nimi popodávali ruky a pozoznamovali sa.
,,Takže Mel, Sasha a Asha."
Povedal Martinus a až teraz sme si uvedomili, že ja a Alexandra máme skoro rovnaké prezývky.
,,Teba budeme volať Ash."
Oznámil Mac.
,,Čo? Prečo?"
,,Aby ste to nemali také rovnaké." usmial sa a ďalej sme sa už venovali jedlu.
Mali sme granatír s uhorkou. Fuj! Zjedla som len uhorku a granatíru som radšej neublížila.
,,Neješ granatír?"
Otočil sa na mňa Mac, ktorý mal prázny tanier.
,,Nie. Ja granatíru nikdy neublížim. Fuj!"
,,Ale no... A... No... Ash... Že či by som..."
,,Chceš môj granatír?"
,,A môžem?"
,,Jasné. Aspoň sa to nevyhodí. Nech sa páči."
Chcela som mu môj granatír "vysypať" na jeho tanier, no on ma predbehol a namiesto toho len vymenil taniere. Aha. Ozaj. To je rýchlejšie aj menej nápadné. Takže Marcus predsa len nebol taký hlupáčik, ako to o ňom všade píšu...
YOU ARE READING
Nenapodobiteľný (MM) (pozastavené⛔)
RomanceMilujem ho. On ma ani nepozná. Stane sa chvíľa ktorá zmení naše životy. POZOR! V príbehu sa nachádza niekoľko neslušných slov. Dopredu sa vám ospravedlňujem za chyby.