7.noc

63 10 6
                                    

Práve sa končí večierka a ja osprchovaná, so zmytými vlasmi, v pyžame ležím pod paplónom a čakám kým nám vedúci príde zhasnúť.

Keď nám zhasol, baby povedali, ževraj sú unavené. Za pár sekúnd spokojne odfukovali. Potichu som prišla k dverám a nazrela či nie je na blízu nejaký animátor.

Nebol. Potichu som otvorila dvere a vyšla z chatky. Prešla som za ňu. Mac tam už bol. Keď si ma všimol usmial sa. Za chatke máme zakázané chodiť. Nebolo nás vidieť ani z chodníka.

,,Milujem porušovanie pravidiel."

Zahlásila som a Mac sa priblížil.

,,Aj ja."

Povedal a prisal sa mi na pery. O chvíľu sa odlepil a túžobne sa na mňa pozrel. Zalapala som po dychu. Pozrela som sa na ňho.

Znovu ma pobozkal. Bozk som mu opätovala a začali sme sa bozkávať. O chvíľu vášnivejšie, až z toho vznikla drsná bozkávacia bitka. Pritisol si ma bližšie k seba.

O pár minút sme sa od seba odlepili.

Marcus

,,Robíš to prvý krát?"

,,Áno."

Na to, že to robí prvý krát je dobrá.

,,A ty?"

,,Tiež."

,,Mac?"

,,Hej?"

,,Milujem ťa."

Zašepkala a ja som tam stál ako onemený.

Prisala sa mi na pery a nohy si obmotala okolo môjho pása. Rukami mi zahrabla do vlasov. Ja som tie moje ruky vsunul pod jej tričko a chytil ju za boky.

Asha

Držal ma rukami pod tričkm za boky. Ak pomocou rúk zistí, že nemám podprsenku, zabijem ho! Ale aj tak ho budem milovať.

Teraz som bola jeho princezná. Asi. Bola som rada, že som prvá s ktorou sa bozkáva.

Rukami išiel vyššie a zistil to, čo nemal zistiť. Zabijem ho. Hodil na mňa nechápavý pohľad. Zamračila som sa a dala mu ruky tam kde majú byť. Marcus vystrúhal grimasu.

V tejto polohe sme aj ostali, ale už sme sa nebozkávali. Priblížil sa ku mne a ja som ho ešte raz pobozkala ale už som viac nevládala.

,,Už nie Mac. Už nevládzem."

Marcus si len povzdychol.

,,Myslela si to vážne, že..."

,,Že ťa milujem?"

Skočila som mu do reči a povzdychla si.

,,Áno."

,,A... Ako... Dlho?"

,,Odkedy som vás spoznala Mac. Odkedy som začala počúvať vaše pesničky. Čítam o vás knihy. Vyhľadávam informácie a fakty. Keď niekde najdem nejakú tvoju fotku, ktorú ešte nemám, stiahnem si ju do mobilu."

Znovu sa prisal na moje pery a jazykom preskúmaval moju ústnu dutinu. Aby som sa udržala ma jednou rukou chytil za zadok a druhou mi chytil bok. Teda to vyššie. Prečo sú chalani takí nechutní?!

Marcus

Nalepila sa na mňa ešte viac. Spadli sme na zem tak, že som ležal na nej. Naše pery však boli stále spojené. Má ich také mäkké. Také hladké. Také dokonalé.

Asha

Spadol na mňa. Jeho pery boli také dokonalé. Nasávala som jeho typickú mätovú vôňu.

Keď už sme mali obaja dosť, ľahli sme si na suchú trávu a oddychovali. Preplietli sme si prsty a pozreli sme sa na seba.

Jeho dotyk. Jeho čokoládky v tváre oči. Jeho nádherné pery. Milujem to všetko. Hreje ma to pri srdci.

O chvíľu sme sa obaja zdvihli, dali si krátky desať-sekundový bozk a potichu odišli do svojich chatiek.

Nenapodobiteľný (MM) (pozastavené⛔)Where stories live. Discover now