4. Smiech

44 10 4
                                    

Ľahla som si na posteľ , zavrela oči a nechala sa unášať myšlienkami.Som do ňho blázon a som na ceste k láske s ním. Aspoň dúfam. A ak aj áno, tak som možno práve vyštartovala a vlečiem sa slimáčim tempom... Aj tak na ten jeho úprimný smiech nikdy nezabudnem.

Asha Gunnarsenová. Podľa mňa to znie super❤.

Zo snívania ma prerušil buchot dverí a smuejúcich sa báb. Okej, na dnes stačí. Dnes som dorozmýšlala.

Baby si ma zrazu všimli a so smiechom a slzami na krajíčku sa ma spýtali.

,,Aký si tím?"

,,Červené mrože."

Baby vybuchli do smiechu. Aha. Dobre. Tak na tomto sa smiali. Pridala som sa teda k nim.

,,A vy?"

,,Ja som sivý langoš!"

Povedala Mel a vybuchli sme do ešte váčšieho smiechu. Vtom Mel dodala.

,,Ona je ružové torpédo!"

To už sme nevydržali a mali sme celé oči od sĺz.

Náhodou išli okolo Mac a Tinus a keď nás uvideli, tak sa pri našej chatke pozastavili. Zasmiali sa, keď zbadali aké sme červené. Vtedy si ho všimli aj Mel a Saša a začali sme sa smiať ešte väčšmi.

Aj chalani s tým rozdielom, že nám už začali tiecť slzy. No super. Zrazu som si všimla, že aj im nejako slzia oči...

Amélia nabrala odvahu a spýtala sa.

,,V akých ste týmoch?"

,,Jaj tak na tom ste sa smiali... no ja som s Ashou v červených mrožoch"

Zadržiavali sme smiech keď Saša zahlásila.

,,Podľa mňa to nie je len tím, ale aj skutočnosť... Ako tak vás poznám a keď vidím ako sa prechádzate... Vlečiete sa ako takí mroži a čo sa týka farby... Pozrite sa na seba ste červenejší ako mroži ste červení ako paprika. Červená paprika..."

,,Štiplavá paprika!"

Skríkla Mel a teraz sa už slzy kotúľali aj po lícach chalanov. Chápala som ich... Šak ani ja som to neudržala...

O hodnú chvíľu prešiel okolo nejaký vedúci a zahlásil.

,,Je štvrť na jedenásť. Večierka je do pol jednástej."

A odkráčal. Až teraz som si uvedomila, že chalani sú už v pyžame. Teda lepšie povedané v šortkách a tielku. Narozdiel od nás.

To som si myslela kým som si uvedomila, že baby sú už v pyžamách. Rýchlo som si zobrala sprcháč a osušku a bežala do sprchy... Do verejnej sprchy. So záclonou...

Jedna sprcha bola obsadená a čakalo tam ešte jedno dievča. Išla som teda do tej druhej. Rýchlo som sa vyzliekla, veci a uterák prehodila cez tyčku so záclonou a pustila vodu.

,,ÁÁÁÁÁ!"

Už viem prečo to dievča radšej čakalo hentam. Nešla tu teplá voda. Super. Dievča vedľa vyplo svoju sprchu(alebo ako to mám nazvať) a na mňa odrazu išla len teplá voda. Dala som si rýchlo sprcháč a o chvíľu ho zmyla.

Najrýchlejšie ako som vedela som sa obliekla do pyžama(zatiaľ čo sa vedla sprchovalo posledné dievča) a obula si moje šlapky. Zobrala som si uterák a veci a zistila, že som si nezobrala kefku.

Za tri minúty bude pol. Bežala som na chatku a rozhodla sa, že na zuby sa dnes radšej vykašlem a umyjem si ich zajtra po raňajkách.

Ľahla som si do svojej postele a myslela som na Marcusa❤. Zavrela som oči a predstavoval si jeho úsmev, úškrn, smiech, veľký smiech so slzami v očiach😂 a na smutný výraz v tvári keď spomenul, že sa páčim Martinusovi.

Popri tých myšlienkách som nejako zaspala😴.



Nenapodobiteľný (MM) (pozastavené⛔)Where stories live. Discover now