9.sklamanie

54 10 8
                                    

Išla som na obed. Sedela som tak ako obvykle. Mac si prisadol smutne sa na mňa usmial a stále si držal hlavu.

,,Si v pohode?"

,,Hej. Nemôžem tomu uveriť. Po všetkých tých rokoch..."

,,Nehovorme o tom dobre? Aspoň teraz nie."

  ⭐   ⭐   ⭐

Vychádzala som zo sprchy a v pyžame som išla na chatku. Všimla som si, že pri jednej chatke stojí bozkávajúci sa párik. Chatka bola o pár metrov ďalej od tej našej tak keď som pri mojej stála rospoznala som postavy.

Dlhovlasá stredne vysoká blondína. Saša.
Blanďavé vlasy trochu dlhšie... Marcus!

Marcus ma podvádza so Sašou! Nie! On ma ani nemiluje! Veď on mi to vtedy nepovedal! Iba ja... Hlupaňa! Ako som mohla byť taká naivná?!

S plačom som sa rozbehla do chatky, kde našťastie nikto nebol. O chvíľu som počula jemné zavŕzganie dverí a kroky.

,,Si v pohode?"

,,Áno. Nie. Ja neviem!"

,,Čo sa stalo?"

Ešte stále som nevedela dešifrovať hlas neznámeho tak som vynorila tvár z dlaní a pozrela sa na dotyčného. Tinus.

,,Marcus. On... Bozkával sa so Sošou."

Z oči mi vyšiel ďalší prúd sľz a Martinus v nahe upokojiť ma mi ich zotieral prstami z líc.

,,Nepláč. Čšššššt. No tááák."

Nevedel čo ma robiť. Objal ma a ja som sa naňho len prizerala. Všetci vravia, že Martinus je ten šibal a Marcus je anjelik. No tí ktorí ich poznajú vedia, že to je naopak.

Všetci idú po Martinusovi pretože je to zlatíčko. Prečo som sa ja kurva musela zalúbiť do takého chuligána ako je Marcus?!

Martinus čupel pri mojej posteli a smutne na mňa pozeral. O chvíľu sa s rachotom niekto dovalil do chatky.

Bol to Maecus a Saša a držali sa za ruky. Ja ho tak nenávidím!

Pustil Sašu a nespokojne sa na mňa pozrel.

,,Vysvetlím ti to..."

,,NIČ MI NEVYSVETĽUJ! VIDELA SOM TOHO AŽ-AŽ!"

Zakričala som naňho a bežala na WC.

Počula som ako Tinus zakričal ,,To sa ti fakt podarilo!" a vyšiel z chatky.

Dobehol ma.

,,Okej?"

,,Áno len teraz potrebujem kľud."

Povedala som a ďalej kráčala na WC.

Oprela som sa o stenu a zošuchla sa na zem. Hlavu som sklonila a plakala. Bolo mi jedno, že už je asi po večierke. Bolo mi jedno že tá zem aj stena sú špinavé. Všetko mi bolo jedno. Myslela som len na Marcusa. Pred očami sa mi stále odohrávala tá scéna.

,,Dovoľ mi to vysvetliť."

Zdvihla som zrak. Marcus pri mne čupel. Bože on je taký nádherný. Prečo najkrajší takí debili?!

,,Nemáš mi čo vysvetľovať."

Zašomrala som si a znovu som sklonila hlavu.

,,Narafičila to..."

,,Nie."

Snažila som sa byť kľudná.

,,Asha pozri sa na mňa."

Zdvihla som zrak a keď som znovu uvidela tú jeho nádhernú ustarostenú tvár, nechala som voľný tok slzám.

Pomaly sa priblížil a jemne ma pobozkal. Začal ma bozkávať čoraz vášnivejšie.

Vedel to.
Vedel, že mu neodolám.

,,Prepáč. Veľmi ma to mrzí."

,,Ospravedlne ie sa príma. Ale... Prečo?"

,,Vieš Asha. Ja... Neveril som ti. Neveril som, že si to dievča. To ona ma pobozkala. Nie ja ju. Narafičila to na teba. Ale... Už to nikdy neurobím. Sľubujem. Teraz už viem, že si to dievča."

Ahojte zlatina.
Prepáčte, že som dlho nedala novú časť ale... Mám veľmi dobrú výhovorku!
Nemala som na to čas lebo v poslednom čase som veľmi zaneprázdnená. A mamina mi zobrala mobil vraj mám zákaz lebo pri tom trávim veľa času. Chápete.
Budem veľmi rada ak zanecháte Vote alebo koment.
Ďakujem EmaDudadikova a Mimon_ka za nádherné komentáre 😉.

❤Viki❤

Nenapodobiteľný (MM) (pozastavené⛔)Where stories live. Discover now