1.Bölüm

305 27 7
                                    

Uyarı:bu hikaye tamamen kurgudur. Gerçek animesinde böyle bir karakter yoktur. Lütfen "juuzou ya özenmiş, özenti." gibi yorumlar yazmayın. Juuzou tokyo ghoul'u izleyiş nedenim ve o karakteri seviyorum, ve bu karakter de benim kurgum. Umarım beğenirsiniz. Neyse, daha fazla lafı uzatmadan hikayeye geçelim.

      Kadın, ve adam arkalarına bakmadan koşuyorlardı. Kadının kucağında, yeni doğmuş bir bebek vardı. 21. Bölgeye gelene kadar koştular. Arkalarında kimin yada, neyin olduğunu bilmeden koşuyorlardı. Sonunda, 21. Bölgeye ulaşmışlardı. Kadın, kucağındaki, bebeğini son kez kokladı, ve bebeği, oradaki bir arsaya bıraktı. Adam durmadan, arkalarını kontrol ediyordu, birileri onları görecek diye çok endişeliydi. Daha fazla dayanamadı, ve kadının kolundan tutup, sürüklemeye başladı. Gittikçe uzaklaştılar. Bebek, yanlız olduğunu hissedip, ağlamaya başladı. Bebeğin sesini duyup, yanına yaklaştı biri. Bu bir Ghoul'dü. Yaşlı Ghoul, ona yaklaştı, ve bir insan olduğunu gördü. Aç olduğunu farkedip, onu yemek istedi. Ama vazgeçti. Bebeği oradan alıp, 21. Bölgeden ayrıldı. Bebek, hala ağlıyordu. Kadın, onu susturmak istedi. Gecenin sessizliğinde, rahatça duyulabilecek bir sesti çünkü. Sussun diye, bebeğin ağzını kapattı. Bebeğin sesi artık duyulmuyordu. Kadın, hızlıca yürümeye devam etti. Ta ki 11. Bölgedeki evine gelene dek. Bebek, uyumuştu. Anahtarını çıkartıp, içeriye girdi, ve kapıyı kapadı. Aslında, ailesi onu korumak istemişti, ama tam tersini yaptıklarının farkında değildiler.
                            Bir yıl sonra...
  
      Big Madam, onu bulduğu günü, doğum günü olarak varsayıyordu. Zaten onu bulduğunda, yeni doğmuştu, yani bu varsayım mantık dışı değildi. 10 Haziran. Onu bu gün bulmuştu, ve doğum günü yaklaşıyordu. Yani 1 yaşına girecekti, ve uzun zamandır katılmayı düşündüğü, "Ghoul  Restoranı' na" katılabilecekti. Tabiki Tina, onun evcil hayvanı olacaktı...
                      Bir kaç gün sonra...

"Anne~ nereye gidiyoyuz?"
Kadın biraz duraksadı, sonra;
"Süpriz. Senin doğum gününe özel bir süpriz."
Tokyo' nun pek de tekin olmayan, ara sokaklarından ilerliyorlardı. Küçük Tina, Big Madam' ın elini tutmuş, masumca etrafa bakıyordu. Annesi, yani Tina' nın öyle sandığı Big Madam, iki maskeli adamın önünde bekçilik yaptığı, bir kapının önünde durdu. Çantasından çıkardığı, kartı adamlara gösterdikten sonra, adamlar kapıyı açtı. Tina, biraz korkmaya başlamıştı. İkiside, içeri girdiler.

Biliyorum. İğrenç çizmişim. Tamam. Bunu yüzüme vurmanıza gerek yok.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

;-;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


;-;

Tina Aremi (Tokyo Ghoul) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin