5.Bölüm

124 19 8
                                    

Selamın aleyküm sevgili okurlarım. Yb geç geldi diye kitabı okumayı bırakmamışsınızdır umarım ;-; (yapmadınız dimi lan). Herneyse alın size yb pls okumaya devam edin nolur nolur nooolurrr. Tamam yeter bu kadar yalvarma bölüme geçelim ;-;.


Yanlızlık... 16 yıldır işkenceden daha beterini çekiyordu Tina. Evet. Onun için en kötü olan, yanlızlıktı... Artık öyleydi Rei'yi çok sevsede kader onu Tina'dan ayırmıştı. Eğer kaçamazsa, muhtemelen görüşmeyeceklerdi. Gerçi, onu daha yeni yeni tanıyordu ama, onu arkadaş olarak sevmişti...

Mahzenin loş ışığıyla birlikte, uykusu geldi Tina'nın. Yavaş, yavaş gözlerini kapattı. Rüya alemine geçiş yaparken, aklında sadece buradan nasıl kaçacağı vardı...

Bir gün sonra sabah...

Mahzenin küçüvük penceresinden sızan güneş ışığıyla, gözlerini kırpıştırdı. Önce karşısına, sonra pencereye baktı. Elinden geldiği kadarıyla gerindi, ve yan zindana baktı...baktı. Sonra boşverip önüne döndü.
"Tina, çabuk bağlanıyorsun değilmi? Gerçekten çok salakça."
Dedi kendi kendine.

Sabahları buralarda, korumalardan başka kimse olmuyordu. Bu da, Tina için bir nevi iyi oluyordu. Gözlerini kapattığında, nedensizce önünde öldürdüğü kurbanlar geliyordu. Gözleri kapalıyken kıkırdadı kız. 'Komik görünüyorlar' diye düşündü...

O sırada...

Salına salına odaya girdi çocuk. Karşısındaki adamın elinde bir dosya vardı. Şüphesiz ki onun dosyasıydı. Adam gözünü dosyadan ayırdı ve kısa saçlarının ensesini terlettiği, çocuğa döndü.
"Juuzou Suzuya ha?"

"Aynen öyle."
Deyip sırıttı çocuk.

"3. Seviye olarak başla. Gidebilirsin."

"Hay hay efendim."
Dedi ve bulunduğu odadan çıktı. Kapıyı arkasından kapattı. İç çekti ve elleri cebinde CCG'nin uzun koridorlarında yürümeye başladı. Birden onu hatırladı. Adı neydi? Tina. 'Doğru ya o hala orada' diye düşündü çocuk.
'umarım iyidir' diye geçirdi içinden.

İkisininde tek istediği şey, bu hisler denizinde boğulmamaktı...

Nasıldı? Mutlu musunuz? Umatım öylesinizdir. Yeni yb'de görüşmek üzere
Bye bye!

Tina Aremi (Tokyo Ghoul) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin