Qnqcığım mik-chan yb istediği için yazıyore. Yoksa üşeniyore.
İçerisi çok büyüktü. Tina, etrafa bakmaya başlamıştı. Big Madam, bir odanın önünde durdu, ve kapıyı tıklattı. İçeriden, "Girin!" sesi duyulunca, yavaşça kapıyı açtı, ve içeriye girdi. Mor saçlı adam, onlara dönerek, gülümsedi.
"Hoşgeldiniz Madam.""Ben üye olmuştum hatırlarsanız. Mahzenime bakmaya geldim, ve yanımdaki kız da benim evcil hayvanım olacak."
"Hmm. Anlıyorum, ama biraz küçük değil mi?"
"Merak etmeyin Bay Tsukiyama. Onu, bana ait olan, mahzende büyüteceyim. 16 yaşına geldiğinde, iş için hazır olacak."
"Tamamdır Madam."
Diyerek, küçük kıza yaklaştı mor saçlı adam. Onun boyuna göre eğildi, ve elini omuzuna koydu.
"Senin ismin nedir Little Lady?"
Küçük kız biraz duraksadı, sonra;
"Tina. Tina Aremi.""Memnun oldum Matmazell. Ben de, Shuu Tsukiyama."
Deyip, koltuğuna yöneldi Bay Tsukiyama.
"Mahzeninizi görevliler gösterecek Madam.""Sağolun."
Dedi Big Madam. Tina' nın elinden tutup, dışarı çıktı.
Çıkar çıkmaz karşısına, iki görevli çıktı.
Adamlardan biri;
"Bizi takip edin bayan.""Tamam."
Adamlar yürümeye başladı. Big Madam ve Tina da, onları takip etmeye. Tina, ise korkuyla etrafına bakıyordu. Adamlar üzerinde "Big Madam" yazan bir mahzen kapısından içeriye girdiler. Arkalarından da Tina ve annesi sandığı Big Madam. Tina, ne olacağını biraz da olsa anladığı için, ağlamaya başladı. Etrafında bir sürü boş zindan, ve içlerinde de işkence aletleri vardı. Boş bir zindanın önünde durdular. Tina' yı zorlada olsa içeri koydular, ve zincirlediler. Tina, avazı çıktığı kadar, yüksek bir sesle ağlıyordu, ama kimse onu kurtarmaya gelmiyordu. Gelmeyecekti...Ehuehu. Resimli kitap yapmaya çalışıyorum, ve evet iğrenç oluyor.
;-;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tina Aremi (Tokyo Ghoul)
FanficTina ise, korkuyla etrafına bakıyordu. Adamlar, üzerinde "Big Madam" yazan bir mahzen kapısından içeriye girdiler. Arkalarından da Tina ve annesi sandığı, Big Madam... [Tokyo Ghoul Fanfiction]