38. DUYURU ( Korecanlara)

194 7 3
                                    

Paragrafların hepsini okuyun yoksa yanlış uygulamaya girersiniz.

Arkadaşlar play store' da bir uygulama buldum bugün.

Anlatayım nasıl bulduğumu

İşte bugün bakınıyordum öylesine ve bir uygulamaya bastım. Sonra onu indirdim. Webtoon' du bu. Sonra baktım burada çizim falan yapılmıyor. Çünkü ben webtoon' da hep çizim falan yapılıyor sanmıştım. Ne yazık ki öyle değilmiş . Yani sadece nasıl çiziliyor diye merak ettim o yüzden indirdim bir hevesle.

Neyse güzel olmadığını anlayınca benzer uygulamalar bölümünden bazı uygulamalara daha baktım tabi ilk öncewebtoonu sildim . Bakınırken benze uygulamalara (bakınırken dediğime bakmayın sürekli bir o uygulamayı , bir bu uygulamayı açıp duruyordum ve o uygulamanın yorumlarına bakıyordum. Beğenilmiş mi diye. Sadece can sıkıntısından bazen öyle dolanıyorum play store'da)

Sonra karşıma V LİVE  uygulaması çıktı. Yorumlara yazmış birisi özellikle EXO için indirdim deyince benim tabi ki hemen ilgimi çekti.( Çünkü ben bir Exo-L' yim.). İndirdim kayıt oldum ve bir baktım ki öz ve öz EXO buraya videolar yüklüyorlarmış. Hatta sadece EXO değil bir sürü müzik grubu . Hepsi var müzik gruplarının oyuncularda var ama her oyuncu video eklemiyor. Mesela Lee Min Ho veya Park Shin Hye video ekliyor . 

SADECE TEK EKSİĞİ VAR O DA TÜRKÇE ALTYAZI YOK. Bakın bu cümleyi bilerek kalın ve büyük yazdım çünkü altyazı yok. Tamam mı ? Altyazı yok yani bunu bilin.

Kesinlikle indirin diyorum . Kesinlikle.

Bu arada bu videoyu V LİVE'den yüklemedim. Hani bilin istedim. Sadece çok eğlenceli bir video.

https://imzakampanyam.com/exo-turkiye-ye-gelsin-imza-kampanyasi Exo Türkiye'ye geslin imza kampanyası bu linkten imza atın lütfen!!

 Kore DizileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin