58. Birth Of A Beauty

136 5 1
                                    

Konu:Sa Geum Ran, kocasının aksine fazlasıyla kilolu ve Kore dolaylarında çirkin denilebilecek evli bir kadındır.Evlendikten bir gün sonra kocası Amerika'ya çalışmaya gider, senelerce görüşmemelerine rağmen Geum Ran her gün onun için süslenip püslenip videolar çeker.Kocasının ailesinin her türlü işini yapar, türlü hakaretleri gülümseyerek karşılar.Ve bir gün çok sevdiği o eşinin kendisini aldattığını ve kendisinden boşanmak istediğini öğrenir.

Geum Ran, yaşadığı şok nedeniyle kızıp arabasına atlar ve kaza geçirir.Herkes onun öldüğünü düşünür, ardından ağlayan sadece annesidir.Pek sevgili kocası ve sevimsiz ailesi için bu ölüm olayı mutlu bir haberdir.

Geum Ran, kocasından ve onun sevimsiz ailesinden intikam almaya karar verir.Bunun için Han Tae-Hee'den estetik operasyonu yardımı ister.İkisinin ortak çıkarları kesiştiği için Han Tae-Hee, Geum Ran'a yardım eder ve Geum Ran, zayıf bir güzellik abidesine dönüşür..Artık adı Sara'dır ve intikam almaya hazırdır.

Sara'nın asıl amacı, kocasını kendisine aşık etmektir.Yalnız yaşadığı kaza anını ve hemen öncesini hatırlamamaktadır.Zamanla Sara her şeyin aslında bir kaza olmadığını öğrenecektir.  


Dürüst olayım hepsini izlemedim bile... Ama çok güzel diziydi. Yani ben sadece hani bir diziye hevesle başlarda 1-2 günde bitirirsiniz ya. Sadece sonradan hevesim gitti. Sınav döneminde başladığım için bölük pörçük izledim. O yüzden hevesim kaçtı. Yine de gerçekten güzel bir diziydi. Bu yüzden sonuna yorum yapamayacağım.😁 Ama hayatınızda kesinlikle izlemeniz gereken bir dizi. Konusu çok güzel.

 Kore DizileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin