60. Are U Human Too?

135 5 4
                                    

robot mühendisi olan annenin 7 yaşında bir oğlu vardır. Ve çocuğunu büyükbabası kaçırtır. Anne geri almak ister ama çocuğuna da kendisini de ölümle tehdit ederler. Ve zalım insanlar bu mühendis hanımın kocasını da öldürmüştür. Çaresiz anne Çek Cumhuriyetine taşınır ve hep yapmak istediği şeyi yani robot yapar. Robot yapmasına yapar ama anne yüreği tıpkı 7 yaşındaki oğlunun tıpatıp aynısı bir robot yapar. Adını 'Namshin1' koyar ve tabiki ilk olduğu için baya eksilikler vardır. Yıllar geçer eksikliklere çözüm yolu bulduğu gibi çocuğu da büyüdüğünden robotları da çocuğunu yeni yaşına göre icat eder. (işte beni asıl duygulandıran budur.)Çünkü bütün özlem ve sevgisini bu robotlarla giderir.
Sonunda gerçek çocuğu çek cumhuriyetine gider ve ona benzeyen robotu görür o anda planlanmış cinayete kurban olur(Ölmez. Ağır yaralanır). Sonra robot gerçek nam sinin yerini korumak için onun gibi davranır. Onun koruması olan kız ise ona aşık olur...

Ben çok sevdim ne diyeyim evet her diziyi sevdiğimi söylüyorum ama ben seçiyorum izleyeceğim dizileri ne edeyim zaten herkes tarafından beğenilen bir dizi.  Bence kesinlikle izleyin derim. Çünkü konusu ve karakterler sadece bu diziye has bu uyum mükemmel olmuş.

 Kore DizileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin