Doi

545 39 6
                                    

Dupa ce aud clopotelul acela nenorocit,ma indrept spre chioscul din spatele scolii,acolo gasesc mereu tot ce am nevoie.

Incercand sa ies din scoala,sunt oprita de un grup de fete. Se pare ca nu erau pitipoance ca aproximativ toate fetele cunoscute de mine pe-aici,ba din contra,cred ca erau rockerite fiindca 3 dintre ele erau imbracate cu tricouri cu trupe pe care eu le ascult.

-Hey,stiu ca e ciudat si dintr-o data,dar ai vrea sa fii prietena cu noi? una dintre fete spuse asta.

Eram uimita,nu stiam ce sa spun,mi-e frica de ceea ce s-ar putea intampla in viitor,sa ma lase balta si sa nu mai vorbeasca cu mine niciodata,chiar daca am trece unele pe langa altele pe strada.

-Speram sa fii in gasca noastra de fete fiindca mai mereu te vedem singura in pauze si ni se pare ca avem cateva lucruri in comun. spuse o alta fata care avea bretonul putin mai des decat al meu si suvite turcoaz,imi placea cum arata.

-Pai...Uhm...Okay,cred ca o sa fie dragut. Eu sunt Alexandra,puteti sa-mi spuneti Alex.

Imediat dupa ce am spus asta m-au luat pe rand in brate. A fost dragut.

-Eu sunt Amy,spuse prima fata. Era o fata inalta,subtirica,cu parul in culorile curcubeului. Era imbracata cu niste blugi negri cu cateva rupturi,conversi de aceeasi culoare si un maieu albastru spre negru cu cranii crem care ii era putin larg si ii venea super. Iar ele sunt Alice,Catrine,Ramona,Violette si Crystal.

-Incantata. raspund eu zambind.Fetelor,ne vedem mai tarziu,acum trebuie sa plec la magazin,pana nu se suna.

-Sigur,ne vedem mai tarziu. raspunse Violette

****

Dupa ce imi iau un energizant si il deschid,ma grabesc la locul in care am fost chemata,Copacul cel Mare. Acolo vad un tip destul de inalt,cu parul saten si cu un tricou de la Ramones,blugi rupti negri si niste skateri. Era rezemat de copac si se uita in jos. Intr-un fel momentele astea pareau ca si cum ar fii scoase dintr-un serial prost de dragoste,fiindca eu alergam intr-un fel stupid spre el iar el statea in cateva raze de lumina ce erau scaose printre crengile copacilor.

Ajunsa langa el,isi ridica privirea si isi scoate castile din urechi. Avea niste ochi verzi-caprui superbi. Pareau a fii atat de blanzi..Exact ca ai lui...

-Hey.

-Hey...Uhm...Tu esti cel care--

-Da,eu sunt cel care ti-a trimis mesajele.

-De ce ai trimite mesaje unei fete ca mine? Si de unde ai numarul meu?

-Pai numarul tau l-am tastat la intamplare,habar n-aveam cine ar fi raspuns. Si cred ca acum intelegi si de ce am vorbit cu tine.

-Ah..Inteleg...

Intr-un fel ma simteam nasol. Chiar daca nu il cunoasteam ma simteam ranita si goala pe dinauntru. Doar vroiam sa plec de acolo,si sa ma duc la baie,sa ma tai.

Din fericire,clopotelul s-a auzit si am plecat de acolo fugind. Nu mai vroiam sa aud alte chestii care s-ar putea sa ma raneasca si mai mult. Cu toate ca in urma mea am auzit un Stai nu mai vroiam sa ma opresc.

Ajunsa in clasa,profa de mate ne anunta ca avem un test surpriza. Cea mai draguta zi din viata mea...

-Puteti intoarce foile acum!

Sunetul foilor care se intorceau era atat de sacaitor. Eu desigur ca am terminat mai repede,doar sunt si tocilara. Simt un bazait in buzunar si ma uit sa vad de la cine este,oricum as cam avea o presimtire cum ca este de la acel tip.

Emo Girl - The PastUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum