Trei.

523 40 8
                                    

Eram in fata unui Mc Donald's si deja imi era frica de ce avea sa imi faca in continuare. Era o persoana mult prea impunatoare,si chiar daca nu-mi place sa recunosc,chiar destul de atractiv. Totusi,o persoana ca el,nu s-ar uita la o copila ca mine,care are un parinte lipsa...

Intrand,vad cum se indreapta spre o masa,dupa care,ma ajuta sa ma asez pe scaun.

-Sper sa nu crezi ca o sa scapi asa usor de aici. Eu ma duc sa iti comand ceva,tu stai aici cuminte,okay?

-Am de ales?

-Nu,dar am vrut sa fiu politicos.

-Ce dragut din partea ta...

-Stiu,sunt un dulce.

-Da,da,esti orice vrei tu,numai du-te odata ca sa pot scapa mai repede de aici.

-Bine,ma duc acum sa iau ceva...

Dupa cateva minute il vad cum vine cu o tava cu cinci chesseburgeri, sapte portii de cartofi,trei pahare mari de Cola,alte cateva portii de aripioare si doua inghetate. Simt cum devin din ce in ce mai nervoasa si imi strang incheieturile astfel incat sa ma doara destul de rau.

Chiar daca mor de foame sper sa nu creada ca o sa mananc toate chestiile alea impreuna cu el.

-Scuze ca a durat atat,sper ca nu te-ai plictisit asteptandu-ma.

-Doar asta poti spune acum? Tu chiar crezi ca o sa mananc macar o portie din toate alea? Sunt o fata,una cam grasa,dar fata. Nu sunt o masinarie de mancat.La ce te-ai gandit cand ai luat toate alea?

-M-am gandit la faptul ca trebuie sa mananci,cum esti atat de slaba. Si oricum,chiar daca nu vei manca tot aici,restul le vom lua la pachet. Nu te mai ambala atat,doar mai mananca si tu.

- Nu inteleg de ce iti pasa atat de mult...Pur si simplu ai vorbit o data sau de doua ori cu mine,iar acum "iti pasa"...

- Pur si simplu imi pasa de tine,si dupa lesinul pe care l-ai avut,trebuie sa am grija de tine,fiindca se pare ca singura nu poti sa ai.

-Pot sa am singura grija de mine,nu esti mama mea!

In urmatoarea secunda mi-am dat seama ce am spus si pur si simplu am inceput sa plang. Inca nu am trecut peste moartea mamei,mai ales pentru ca tata a fost cel care i-a luat viata.

- D-de ce plangi?

Vocea sa era plina de ingrijorare si vinovatie. Simt cum sunt prinsa intr-o imbratisare calda. Raspund la imbratisarea sa,cu cateva suspine.

-Ea..Mami..Mi-e atat de dor de ea! Pur si simplu a disparut,fara sa ma avertizeze,lasandu-ma atat de singura...Nu stiu ce sa fac,imi este atat de dor de ea...

- Stai linistita,o sa fie bine...Sunt si eu aici cu tine,acum nu mai esti singura. Si oricum,sunt sigur ca acolo unde este ea,te iubeste atat de mult...

Se indeparta de mine si dand un mesaj,vad cum cativa tipi vin sa ia toata mancarea aia de acolo,si sa o puna in cateva pungi.

In timp ce ne urcam intr-un taxi,vad cum este din ce in ce mai ganditor,uitandu-se in gol. Oare l-am facut sa ma urasca? Crede ca sunt o ciudata? Nu ma pot gandii la asta,este prea multa liniste. O liniste mult prea sufocanta. Nu stiu ce sa fac sau sa zic. Nu am mai fost in situatia asta niciodata. Ce naiba sa ziic...?

- Si,esti mai bine?

-Mda,cred ca da. Alex,tu ce ai patit? De cand ne-am urcat in taxi nu ai scos o vorba,iar taximetristul mai vorbeste si la casti. Este totul in regula?

-Da,sunt bine,putin ingrijorat din cauza ta,dar bine. Cred ca in seara asta vei ramane la mine. Nu vreau sa te las singura,ai pitea pati ceva. Pot vorbi eu cu tatal tau,il cunosc bine,sunt sigur ca daca ii spus ca vei ramane la o prietena cu mine,te va lasa.

-Ai innebunit?! Nu m-ar lasa niciodata sa fac asta,cred. Si de unde il cunosti?

-Tatal meu si tatal tau sunt colegi de serviciu. Cand eram mai mic,mereu ramaneam cu tatal tau acasa si ne jucam. Imi povestea multe despre tine si cat de draguta si jucausa puteai fii,cum te bucurai de orice lucru marunt si cum nu dadeai importanta lucrurilor rele care ti se intamplau. Erai ca o poveste pentru mine,te admiram.

Cred ca eram ca o rosie. Nu credeam ca tata ar cunoaste un tip ca el si ca i-ar povestii unui biet baietel de fata sa,iar copilului chiar sa-i placa. Acum inteleg de ce venea mai tarziu de la munca,dar daca ma iubea atat de mult de ce trebuia sa o omoare pe mama daca stia cat de milt tineam la ea. Oare de ce a facut asta?

-Cred ca poti incerca macar...Poate chiar ma va lasa. Oricum,cred ca va fii amuzant sa petrec noaptea la o prietena ca tine.

-Ha,ha, ce amuzanta ai fost. Acum da-mi numarul ca sa pot suna.

-Mdeh,cum spui tu...

Dupa ce se stabileste petrecerea in pijamale cu simpatica mea prietena,sunt scoasa imediat din gandurile mele. Soferul taxiului pune o frana brusca si remarcam in sfarsit ca am ajuns in fata casei lui. De fapt,asta nu era o casa,cred ca cel mai bun cuvant pentru a descrie chestia aceea,era un hotel. Chiar cand dau sa ies din masina,sunt intampinata de un om in varsta de vreo cincizeci de ani,cu o fata blanda si blajina.

-Buna ziua,domnisoara! Eu sunt Lysander. Cand veti avea nevoie de ceva,sa ma chemati.

-Sigur ca da,dar mai intai,te rog pune-l pe acel derbedeu sa ma ajute sa ies din masina fiindca sunt foarte slabita si nu vreau sa pic in nas in cel mai comic mod posibil.

-Hey,stii ca sunt si eu pe-aici,nu?

-Nu prea stiu,fiindca nu te vad ajuntand o biata fata pe care ai incercat sa o indopi ca pe un porc de Craciun.

-Vai,saracuta de tine...Oricum,te voi ajuta.

Venind spre mine,vad cum intinde bratele catre mine,si ma ia in brate ca pe o mireasa.

-Heey,lasa-ma jos! Si unde te tot uiti? Eu doar te-am rugat sa ma ajuti sa ies din nenorocitul acela de taxi.

-Nu este vina mea ca tu ai ce sa arati.

-Ce pervers...

In timp ce urcam scarile,de fapt,el urca scarile catre usa de la intrare,o sclipire imi apare in ochi. Nu era posibil... Nu-mi vine sa cred!

-O...O pisicaaa!

In sfarsiiit! Am adus noul capitol.Sper sa va placa,voua,celor care il cititi si ca nu va plictisesc. In fine,sunt dupa evaluari si sunt super fericita ca am scapat de cea de la romana! :3

Astept critici :o3.

Emo Girl - The PastUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum