Toți se uitau la mine , se așteptau sa nu vreau sa merg la patinoar, dar spre surprinderea lor am acceptat de la bun început și atunci ne-am hotărât la cat sa ne întâlnim sa mergem la patinoar. Deja a venit pauza de prânz ne-am întâlnit în cantina scoli , ne-am așezat toți sa mâncăm ai intre timp mai vorbeam și ne distram. Restul orelor au trecut foarte repede , am plecat toți repede fiecare la casa lui . Aveam norocul ca azi e Vineri și putem sa stam cat vrem noi .
Intre timp am ajuns acasă, un pic cam înghețată din cauza frigului care este în tot orașul New York . M-am dus în camera mea mi-am lăsat într-un colt ghiozdanul și m-am dus sa fac un dus ca sa ma încălzesc un pic după ce am făcut dusul bine meritat m-am pregătit pentru ieșirea la patinoar, oricum aveam timp pana la ora 18:30 când ne întâlneam. După ce m-am îmbrăcat mai gros am coborât jos în bucătărie sa ronțăi ceva , l-am sunat pe Alex sa ii zic ca ma duc cu gașca la patinoar și după aia vedem noi pe unde mai mergem .
- Kate sa te îmbraci gros ca afara este frig , mai ales seara
- Stai liniștit ca nu sunt asa de proasta sa ma îmbrac subțire.
- Nu ești proasta ești doar nebuna .
- Pe cine faci tu nebuna?
- Pe tine ! Pe cine crezi ca o fac nebuna ?
- Lasă să vezi ce pățești când vin acasă.
- Ce o sa îmi faci ?
- O sa vezi tu atunci .
După ce am terminat de vorbit cu Alex am plecat la patinoar unde m-am întâlnit cu gașca, am patinat , ne-am prostit și bine înțeles ca am înghețat extrem de tare și ne-am gândit sa mergem la cafeneaua noastră preferata sa bem ceva cald și sa ne încălzim . La câteva minute după ce ne-am așezat a intrat un tip foarte drăguț în cafenea care mi se părea foarte cunoscut, tot timpul cat am stat în cafenea tipul s-a uitat la mine .- Kate deja are un admirator . spune Diana făcând baza de mine
- Ce ai fata ? Ce admirator visezi Diana ? spun eu
- Lasă nu fa pe nebuna ca am văzut și eu cum se uita tipul la tine și tu la el . spune Haley
- Și tu începi Haley ?
- Dar nici nu am început. a spus ea
- La cine va referiți fetelor ? întreabă băieți foarte curioși
- Uite băiatul ala brunet care sta singur la masa de lângă geam. spune Diana
- Ala e Derek Halle. S-a întors înapoi în oraș ieri , a fost plecat câțiva ani . spune Tyler
- De asta mi se părea foarte cunoscut.
- Ce sa schimbat Derek , pur și simplu nu l-am cunoscut , este mult mai frumos . spune Haley
Am stat noi cat am mai stat și am plecat toți spre casele noastre . Aveam norocul ca , cafeneaua nu era departe de casa . Cineva în urma mea m-a strigat, dar nu am vrut sa ma întorc sa vad cine este , vroiam sa fiu singura . Persoana respectiva tot insista pana când într-un final m-a prins din urma și s-a băgat în fata mea , era Derek Halle.
- Ce zici sa te conduc pana acasă?
- Nu , mulțumesc !
- Nu ar trebui ca o fata sa meargă singura la ora asta , nu se știe ce se poate întâmpla. Lasă-mă sa te conduc pana acasă. insista Derek
- Ți-am zis ca nu vreau sa ma pana acasă, vreau sa fiu singura și în plus ma descurc și singura
- Și dacă pățești ceva ? Și înainte sa ceva , știu ce sa întâmplat cu părinți tai și îmi pare rău .
- Mersi!
- Hai sa mergem ca deja singurăt ai înghețat.Pe tot drumul am vorbit și am povestit o grămadă de lucruri , am mai depanat amintiri , ne-am bătut și cu zăpadă . Intre timp am ajuns în fata casei mele, înainte de a intra înăuntru am făcut schimb de numere de telefon si m-a sărutat pe obraz și mi-a urat noapte buna . Mi-a făcut bine sa vorbesc cu Derek, tot timpul am putut sa vorbesc deschis cu el și sa fiu eu însumi. Alex cu Bonnie erau în sufragerie au se uitau la televizor, am mai stat cu ei un pic și după aia am făcut o baie bine meritata , mi-am luat pijamale și m-am pus în pat am butonat un pic telefonul meu. Am stins lumina de la veioza și m-am pus la culcare și bine înțeles ca pana când am adormit m-am gândit la Derek și la tot ce am vorbit cu el , și putem și simplu am adormit cu el în gând.
CITEȘTI
Un nou început
RomanceKatherine este o adolescenta foarte fericita alături de familia și prietenii ei , dar viata ei este data peste cap în anul 2012 când parintii ei au murit într-un accident rutier grav. Viata o pune tot timpul la încercare pe ea , fratele ei împreună...