Mai sunt cateva zile pana cand plecam la mare . M-am dus sa mai fac ultimele cumparaturi pentru concediu . M-am imbracat si am plecat spre magazin sa fac cumparaturile . Intre timp mi-am pus castile in urechi si am dat drumul la muzica , mergand spre magazin , atenta la drum si la ce se intampla in jurul meu .
Dintr-o data vad ca din fata mea vine pe trotuar cu o viteza extrem de mare o masina , am tot incercat sa ma feresc din calea ei , dar a fost in zadar tot ce faceam sa ma feresc din calea ei , dar tot a intrat in mine din plin .
Eram inconstienta pe jos , auzeam forfota din jurul meu , dar nu puteam sa ma misc , sa deschid ochii si sa vorbesc . Dintr-o data parca aud din intamplare vocea lui Derek care imi spuneam sa rezist , sa nu ma dau batuta , sa fiu tare si sa rezist pentru el pentru ca imediat ajungem la spital si o sa sa se poata ocupa medicii de mine mai bine .
Incercam sa imi deschid ochii , dar era totul in zadar nu puteam , auzeam voci pe langa mine care spuneau ca trebuie sa ma bage repede in sala de operatii pentru ca sunt grav ranita , si dupa aia mi-am pierdut cunostinta . Cred ca a doua zi m-am trezit , intr-un final am reusit sa deschid ochii , dar pur si simplu era complet ametita si dezorientata ca nu stiu unde sunt .
Derek era adormit pe canapeaua din salon , dormea asa de dulce si imi era mila sa il trezesc ca sa imi deie sticla de apa care era pe noptiera asa ca am incercat sa o i-au eu , dar fara sa vreau am scapat-o pe jos si l-am trezit pe Derek .
- Hey ! Te-ai trezit ! Cum te simti ?
- Ametita si ma doare tot corpul . Ce s-a intamplat ?
- Ai avut un accident destul de grav . Nu iti mai aduci aminte ?
- Cat de cat , cateva franturi . Cat trebuie sa stau in spital ?
- Cat va fi nevoie , adica pana cand te vindeci complet . Ma duc sa ii anunt si pe ceilalti ca te-ai trezit .
- Bine , dar inainte nu imi dai te rog un pic de apa ?
- Sigur , cum sa nu !
Au venit si ceilalti sa ma vada cum ma simt si ce s-a intampat de fapt . Le-am spus tot ce mi-am amintit , dupa aia am mai vorbit un pic , si dupa aia au plecat ca sa ma lase sa dorm , dar Derek a ramas sa steie cu mine ca sa aibe grija de mine , chit ca eu am insistat sa meraga si el acasa sa se odihneasca , dar nu a vrut .
In urmatoarele zile m-am simitit din ce in ce mai bine , doctorul a zis ca daca continui tot asa , adica daca ma simt mai bine o sa imi deie drumul acasa . La auzitele acestor lucruri imi faceam o gramada de planuri , ca sa mergem undeva in aceasta vara cu toata gasca .
Dintr-o data m-am simtit rau , dar nu stiu de la ce , imediat Alex cu Bonnie l-au chemat pe medic sa imi faca ceva pentru ca am inceput sa tremur ca o nebuna , la cateva minute dupa ce a venit medicul mi-am pierdut cunostinta , imediat sa ma resusciteze , dar nu a reusit sa imi recapat cunostinta , repede m-a intubat .
Medicul a iesit afara din salon cu o fata extrem de ingrijorata , i-au anuntat pe ceilalti ca eu am intrat in coma , dar nu stie cand o sa imi revin din coma . Toti au ramas socanti si nu le venea a crede ce am patit si cat ghinion pot sa am .
Toti veneau zilnic la mine sa ma vada daca mi-am revenit , dar nu era asa . Noaptea faceau cu schimbul sa steie cu mine , ca poate , poate o sa imi revin . Iar medicii mi-au facut toate anaizele posibile si imposibile , dar nu isi dau seama de la ce am intrat in coma .
A trecut deja 3 luni de cand am intrat in coma , dar nu mi-am revenit deloc . Toata lumea asteapta cu sufletul la gura sa imi revin din coma . Toata lumea era extrem de trista .
~ Perspectiva lui Derek ~
Deci nu imi vine sa cred ca Kate este in coma in spital , din cauza unui nenorocit care a intrat in ea . Vreau odata sa isi revina ca numai suport sa o vad legata la aparatele aleea nenorocite . Astazi din nou o sa ma duc la ea sa o vad .
Dar inainte sa ma duc la Kate o sa ma duc din nou pana la sectia de politie sa vad daca a reusit sa il prinda pe nenorocitul care a prvocat accidentul ala teribil in care a fost implicat si Kate . Nu imi vine a crede ca idiotul ala a disparut de la fata accidentului si nu a ramas sa fie tras la raspundere .
Am ajuns la sectia de politie , dar am plecat asa cum am venit . Inca nu a fost gasit cretinul ala care a provocat accidentul . De la sectia de politie am plecat la spital unde este draga mea iubita Kate , am urcat la etajul unde era Kate , afara era toata gasca si inauntru doar Alex .
I-am intrebat daca este vreo schimbare in privinta lui Kate , mi-a spus Diana ca e in aceasi stare , nu e vreo schimbare . Deci nu imi vine a crede ca inca nu si-a revenit . M-am dus la medicul care se ocupa de ea , ca sa aflu cateva ceva legat de starea lui Kate , dar nu stie cand o sa isi revina si ca in continuare ii mai face analize .
~ Sfarsitul perspectivei lui Derek ~
CITEȘTI
Un nou început
RomanceKatherine este o adolescenta foarte fericita alături de familia și prietenii ei , dar viata ei este data peste cap în anul 2012 când parintii ei au murit într-un accident rutier grav. Viata o pune tot timpul la încercare pe ea , fratele ei împreună...