Capitolul 4

6 0 0
                                    


                                                      Deci nu imi vine a crede ca Derek m-a invitat in oras . Trebuie neaparat sa le sun pe fete sa le spun ce s-a intamplat . Le-am sunat sa le povestesc tot cu amanunte . Bine inteles ca fetele s-au bucurat pentru mine ca ies cu cineva . Si bine inteles ca nu am putut sa adorm asa de repede in seara aceasta ma tot gandeam la Derek . 

                                                      Intr-un final am reusit sa adorm . De dimineata cand luam micul  dejun cu Bonnie si Alex le-am povestit ca Derek aseara m-a sunat sa ma invite in oras si ca eu am acceptat sa ies cu el . Alex cu Bonnie s-au bucurat pentru mine ca ies cu Derek . Am terminat de mancat toti , am facut curat in bucatarie si m-am dus in camera sa fac o baie , mi-am uscat parul si mi-l l-am indreptat . 

                                                       Intre timp au venit fetele la noi , am mers sus , am mai povestit o gramada de lucruri , intre timp m-am imbract si m-am machiat un pic , numai aveam deloc rabdare , eram extrem de agitata pana cand a venit Derek dupa mine . 

                                                       Intre timp a venit Derek , am coborat jos si am plecat amandoi in oras , ne-am plimbat , am mai povestit tot ce am mai facut . Ma bucur ca am iesit cu Derek , chiar m-am simtit foarte bine alaturi de el . Cred ca am inceput sa imi placa de Derek , si inainte sa plece din oras mi-a placut de el , dar nu ca acuma , parca acuma e mult mai diferit ca atunci . 

                                                           Nu cred ca imi place de el , sunt sigura ca imi place de el , tot timpul s-a comportat foarte frumos cu mine , are tot timpul grija de mine , dar nu vreau sa ii spun ca imi place de el pentru ca cred ca Derek ma vede sigurat doar ca pe o amica si nu vreau sa pierd prietenia mea cu el . Poate intr-o zi o sa ii spun ca imi place de el si ar fi fain ca si lui sa ii placa de mine . 

                                                           Craciunul si Revelionul au trecut foarte repede , dar au fos foarte frumoase , eram cu totii impreuna , inafara de parintii nostri . Dar chit ca ei numai sunt am petrecut foarte frumos . Ne-am distrat foarte frumos , dar au trecut foarte repede sarbatorile de iarna . A inceput scoala , in fiecare zi pur si simplu ne distram . 

                                                          La un momenta dat a venit o ruda mai indepartata la noi , spunea ca ii era extrem de dor de noi si a venit pe la noi sa ne vada . Ruda asta a noastra , Andrew , niciodata nu ne-a suportat , tot timpul ne-a urat pe mine , Alex si pe  paritii nostri . Sigurat ca urmareste ceva , probabil ca vrea ceva noi ca de fiecare data cand venea pe la noi vroia cate ceva de la noi . 

                                                     La un moment dat eu cu Derek am iesit prin zona sa ne plimbam si mi-a zis ca ii place extrem de mult de mine si ca ar vrea sa fie cu mine si bineinteles ca am acceptat sa fiu cu el . Pur si simplu sunt extrem de fericita ca Derek ii place se mine . Alex cu Bonnie au fost primi care au aflat de mine si Derek si s-au bucurat foarte mult pentru mine si Derek , la fel si restul din gasca noastra de prieteni . 

                                                     Timpul a trecut cu repeziciune , a venit bibe meritata vara . Mai era cateva zile si se termina si scoala . Toata gasca ne faceam planuri pe unde mergem si ce o sa face. Faceam planuri pentru toata vara , sa mergem la mare si la munte , aceste 2 lucruri sunt prioritare pentru noi si dupa aia vedem unde mai mergem . 

                                                    Azi e ultima zi de scoala , me luam la revedere de la colegi si ne indreptam spre casele noastre sa ne facem bagajele pentru ca peste o saptamana . Ne-am gandit sa mergem in Miami . 

                                                   Toti sunt foarte nerabdatori sa plecam , aceasta saptamana ni se pare o vesnicie . Eu cu Derek ne intelegem extrem de bine . Maine o sa merg sa ma intalnesc cu parintii lui , ca sa ma prezinte ca iubita lui , am o gramada de emotii pentru aceasta zi . Nu stiu de ce mi-am facut griji pentru aceasta zi , parintii lui Derek s-au bucurat ca suntem impreuna . Cina cu parintii lui a iesit mai mult ca perfecta . 

Un nou început Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum