Capitolul 1

6 0 0
                                    

                     Toată lumea așteaptă Crăciunul, de fapt mai este o luna pana la Crăciun, dar de deja este forfota extrem de mare în tot orașul.  Toți sunt fericiți ca vine Crăciunul, dar eu sunt mai trista ca niciodată.  Îmi place Crăciunul, dar anul acesta vreau sa se termine cat mai repede . O sa fie cel mai trist Crăciun pe care eu cu fratele meu o sa îl avem din cauza ca anul trecut în perioada asta au murit parintii într-un accident rutier grav .

                      Dacă nu era fratele meu cu cumnata mea , Alex și Bonnie, îmi era foarte greu sa trec  cat de cat peste moartea lor și în plus ca încă sunt minora deci în concluzie momentan nu pot sa stau singura . Stăteam tolănita pe canapeaua din sufragerie și ma uitam la televizor, dar nu prea găseam ceva fain de văzut.  Dintr-o data am auzit soneria de la ușă, sigurat era fratele meu care și-a uitat cheile din nou acasă, ma duc sa deschid ușa când colo era la ușă cele doua cele mai bune prietene ale mele .

                - În sfârșit te-ai gândit sa deschis ușa aia blestemata . a spus Haley
                - Dacă nu deschideai ușa ți-o spărgeam ca sa intram înăuntru  . ma ameninta Diana
                 - Vai ce dura ești, oricum dacă spărgeai ușa o plăteai.  am spus eu râzând

                Ne-am așezat toate 3 pe canapea iar fetele m-au pus la curent cu ce sa întâmplat pe la școală, fiindcă azi nu am mers la școală pentru ca nu m-am simțit bine , dar îmi pare rău că nu m-am dus . Intre timp fetele au reușit sa îmi ridice moralul, intre timp a venit Alex și Bonnie acasă.

                     - Hey ! Ce faceți voi aici ? Ce farsa mai plănuiți voi ? întreabă Alex suspicios
                    - Nu plănuim nimic uratule .
                   - Bine, bine cum zici tu piticot.
                   - Pe cine faci tu piticot ?
                   - Pe tine! Pe cine crezi ?
                   - Hai terminați amândoi.  spune Bonnie  .

                      Am mai stat un pic , poate mai  mult decât trebuia . De dimineață când trebuia sa ma trezesc mi-a fost un pic cam greu , dar într-un final m-am trezit , m-am îmbrăcat, mi-am aranjat un pic parul , un mic și simplu machiaj ,  mi-am luat ghiozdanul și am coborât jos sa plec spre școală.  Alex ma aștepta să ms ducă la școală, oricum nu aveam timp sa i-au micul dejun am luat pe drum un mar și am plecat spre mașină.  Ne-am urcat în mașină și am plecat spre școală.  Între timp am pornit radioul , deja difuzau melodii și colinde de Crăciun.  Drumul spre școală acuma  ca niciodată era mai lung.  Gașca mea de prieteni ma așteptau pe mine sa ajung la școală. 

              Așteptăm va Alex sa găsească loc de parcare ca sa pot sa cobor din mașină ,  într-un final a găsit, mi-am luat ghiozdanul de pe bancheta din spate dar nu înainte sa cobor din mașină mi-am luat la revedere de la fratele meu și el sa ma pupe pe frunte și sa îmi ureze sa am o zi buna și sa am grija de mine . Am coborât din mașină și ma îndrept spre gașca de prieteni intre timp am observat ca e destul de rece afara și de abia așteptăm să intru în liceu sa ma încălzesc un pic . Toți au fost fericiți sa ma vadă. 
 
                 Am mai stat un pic afara , dar frigul nu ne-a lăsat sa stam foarte mult afara asa ca ne-am dus înăuntru, aveam norocul ca aveam toți dulapurile aproape unul de altul asa mai puteam sa mai vorbim mai multe lucruri . Ne-am luat tot ce ne trebuie la noi și după aia încet ne-am îndreptat spre prima ora chimia .

                       - Azi după școală nu ați vrea sa mergem pe undeva și noi ? întreabă Tyler
                       - Ar fi super fain sa mergem pe undeva ca nu am mai fost de mult . spune Diana
                       - Ce ziceți sa  mergem la patinoar? spune Paul
                      - Da ar fi fain . spune Haley
      

                 

Un nou început Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum