Capitolul 6

2 0 0
                                    

                    Au trecut deja 3 ani de la accidentul prin care l-am avut și încă nu mi-am revenit din coma , as vrea dar nu reușesc și nu îmi place sa ii chinui pe ceilalți în halul acesta sunt sigura ca le este extrem de greu .

        ~ Din perspectiva lui Alex  ~

               Nu îmi vine a crede ca au trecut 3 ani de la accidentul lui Kate , și ea e încă în coma și nu și-a revenit , măcar o mica îmbunătățire în privința ei . Toți medicii ne sfătuiesc sa o deconectam de la aparate, încă mai am speranța își va reveni din coma . Nu vreau sa o pierd .
                   Casa este asa de goala fără ea, parca nu mai e nimic fără ea . Eu cu Bonnie nr îndreptăm spre spital.  Drumul către spital durează parca o veșnicie, într-un final am ajuns la spital ,  am ajuns în salonul ei,  eram doar eu cu Bonnie și ea , ceilalți încă nu au ajuns .
                 După un timp a ajuns și Derek . Se vede pe el ca suferă destul de mult sa o vadă pe Kate în halul asta . Se vede ca tine foarte mult la ea, pur și simplu nu s-a despărțit deloc de ea , de când este în spital .
                   După câteva minute a venit și medicul care se ocupa de Kate sa vorbească despre starea surorii mele . La ce fata avea nu era de-a bună

                  - Bună ziua tuturori! 
                  - Bună ziua , domnule doctor ! Cum se simte sora mea ?
                  - Sincer sa va spun , cel mai bine e sa o deconectați de la aparate , au trecut 3 ani de la accident și ea nu și-a revenit
                   - Domnule doctor v-am mai spus ca noi nu suntem de acord sa o deconectam de la aparate pe sora mea . Mai trebuie sa fie vreo soluție .
                   - Va înțeleg , dar au trecut 3 ani, nu credeți ca ar fi trebuit măcar sa deie vre un semn  .
                    Nu vreo încă sa o deconectez de la aparate pe Kate.  Poate o sa își revină,  nu știu ce as face dacă Kate nu ar mai fi .
                    
      ~ Sfârșitul perspectivei lui Alex ~

                  Ei toți nu știu ca eu am ieșit din corp , și ca ii pot sa ii vad  . Mi se rupe sufletul ca ei toți suferă din cauza mea . As vrea sa pot sa îmi revin din coma asta tembela ca nu mai rezist  .
                Poate e mai bine sa ma deconecteze de la aparate , știu ca le este greu sa facă lucrul acesta . Poate numai am nicio șansă îmi revin , au trecut 3  ani și eu tot în coma sunt.  Ar fi  bine sa pot sa dau un semn de viata ca sa îmi revin .

~ Din perspectiva lui Derek ~

               Au trecut 3 ani și Kate tot este în coma , as vrea odată sa își revină din coma . Doamne ce dor îmi este de Kate , de rasul ei , de cum se bucura de orice lucru . Azi din nou o sa stau cu ea . E asa de liniștită, nu îmi place ca încă nu și-a revenit din coma asta tâmpită
                   Ceilalți au venit sa vadă cum se simte Kate, dar nu e nicio schimbare . Toți au mers pana la medic ca sa vadă care e situația lui Kate . Eu am rămas în salon cu Kate.  Dintr-o data am văzut ca mana lui Kate s-a mișcat, la câteva minute a mișcat din nou , am crezut ca e din reflex , din nou la câteva minute a mișcat mana , atunci an decis sa merg la doctor sa îl anunț pe doctor ce se întâmplă cu Kate .
                   Doctorul împreună cu noi toți am venit într-o fuga în salon . Medicul i-a făcut un control , și imediat i-a făcut o grămadă de analize ca sa vadă care e situația cu ea . Toți suntem nerăbdători sa aflam rezultatele analizelor lui Kate care durează destul de mult .
                   Într-un final a venit medicul cu rezultatele analizelor pe care le-a făcut lui Kate.  Ne-a zis ca este o minune ca Kate iau revine din coma după 3 ani . Sunt foarte puține persoane care își revin din coma după asa mult timp . A mai zis ca mai trebuie sa mai așteptăm pana când se trezește ea .
                Ce bine ca Kate într-un final își revine din coma care a ținut-o 3 ani de zile la pat . Bine ca nu am făcut greșeală asta sa o deconectam de la aparate, pur și simplu am fi omorao dacă făceam lucrul asta . Chiar îmi pare bine ca își revine , altfel nu știu ce as fi făcut dacă ea ar fi murit.  Acuma trebuie doar sa așteptăm se trezească din coma .
             După 2 zile încet s-a trezit din coma, toți eram în jurul ei sa aflam cum se simte ,intre timp medicul i-a mai făcut din nou un set de analize complete .

~ Sfârșitul perspectivei lui Derek ~

Un nou început Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum