Zeynep*
Bugün okulun ilk günüydü.Ve ilk gün olarak çok olaylı geçti.Duygu önce birisiyle çarpıştı.Daha sonra çayını döktü. Sınıfa gittiğimizde bütün ders boyunca ona baktı.Sonra ayağı takılıp düşecekken bu çocuk Duygu 'yu tuttu.Ve olay, göz göze geldiler,en az 10 saniye bakışmışlardır.İcimden noluyo dedim.Yoksa bizim deli kız ilk defa aşık mı oluyordu.Umut yakışıklı bir çocuk Benim arkadasim da çok güzel. Aslında müthiş bir çift olurlar.Zaten ikisi de cok utangaç . Benim ne yapıp edip bunların birbirlerine numaralarını vermeye ikna etmeliyim.
...
Kantine indigimiz de üçümüz de susuyorduk.Ve Duygu Umut'a Umut Duygu'ya bakıyordu kaçamak gözlerle. Sessizliği Umut bozdu." Ben bı su aliyim. İstediğiniz bir şey var mı?"Duygu "yok teşekkürler." dedi.Ben de hemen atlayıp "aslında Umut bir çikolata alırsan çok sevinirim.Duygu çikolata ya bayılır."dedim. Duygu bunun üzerine beni çimcikledi. Umut da "Tabii alırım"dedi. Ve bunu öğrendiğim iyi oldu der gibi bakış atip güldü. Umut alırken Duygu da saydırıyordu."Zeynep niye böyle bir şey dedin? Niye beni anlatıyorsun? Çocuğa yakınlaşmak ister gibi ,bir daha duymayacagım.seni fena yaparım. Hatta küserim." Ben Duygu saydırırken gülmekten kendimi zor alıkoyuyordum." Tamam " dedim. Bu sırada Umut geldi,suyu ve çikolata yı Duygu ya uzattı. Sonra suyu geri aldı, kapağını açtı ve tekrar verdi. Ben şaşkınlıkla izliyordum olanları.Yoksa Umut bizim kızdan hoşlandı mı? Duygu "teşekkürler "dedi. Umut "rica ederim." dedi. Duygu suyunu içerken ben de "Umut sen çalışkan bir çocuğa benziyorsun, ders notları için işimize yarayabilirsin, numaranı alabilir miyiz? dedim. "Tabii ki " dedi, ve gülümsedi. Duygu öksürmeye başladı. Su boğazına durmuştu.Hemen elinden suyu aldım , Umut da ayağa kalktı ve Duygu ya peçete uzattı. "İyi misin Duygu ? dedi. "İyiyim saol" dedi Duygu.Sonra ben tekrar "eee Umut al numaranı kaydet" dedim . Ve telefonumu uzattım. O da alıp kaydetti. Sonra hemen Duygu'nun telefonu nu da alıp Umut a verdim. Çünkü Duygu'nun vermeyeceğini biliyordum. Umut ona da kaydetti. Duygu bana kızgın kızgın bakıyordu. Kendisi asla böyle bir cesarette bulunamazdi. Ve eminim bana minnettar dı. Ben devam ettim."Umut hadi sende versene telefonunu "dedim. Şaşkınlıkla bakıp verdi. Ben de Duygu'nun ki ni kaydettim. Ve geri verdim.
...
Bu son dersti. Zaten zil çalmıştı.Herkes dağıldı. Umut 'da ayağa kalktı ve bize doğru baktı. (Aslında Duygu'ya doğru baktı. ) Ve geri döndü. Duygu da hemen kalktı ve "hadi gidelim" dedi. Ben de "tamam Duygu " dedim, ve yürümeye başladık. Umut önde biz arkada devam ediyorduk. Tam Umut a doğru yaklaştık, görüşürüz diyecektik ki Duygu " Of abim beni almaya gelmiş ben gidiyorum Zeynep " dedi. Ve hemen benim diğer tarafıma geçti. Kafasını öne eğdi. Ve hızlı adımlarla yürümeye başladı. Ben Duygu'yu takip ediyordum. Abisini görmemiştim ve tanımıyordum. Abisinin bizden 2 yaş büyük olduğundan bahsetmişti Duygu . Sadece bunu biliyordum. Umut önünden hızla geçtiğimizi görünce şaşkınlıkla nereye doğru gittigimize baktı. Ben de ona baktım. Ve önüme dönüp Duygu'yu takip ettim. Duygu birisine sarıldı ve iki yanağından öptü. Bu abisi olmalıydı. Gerçekten çok yakışıklıydı ahhh. Arkamı döndüğümde Umut'un üzgün bakışlarıyla yanımızdan hızla ilerledi. Ve arkasına bile bakmadan gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ EVLİLİK
Novela JuvenilUtangaç iki aşık ... Aşıkları kavuşturan iyi bir kız ... Aşıklara aldanmayıp is ortağının oğluyla kızını zorla evlendiren kötü bir baba...Ve kötü koca...