Joanna POV

318 21 10
                                    

Odwzajemniłam pocałunek, zaczęliśmy się namiętnie całować i nie wiem czemu zaczęłam go rozbierać. Zaczęłam dotykać jego wyrzeźbionego brzucha pod koszulką, usiadł na kanapie zaś Ja na jego kolanach, trzymał mnie jedną ręką na mojej dupie zaś drugą trzymał moją szczękę nadal całując. Zdjęłam jego koszulkę po czym na chwilę przerwałam, On popatrzył mi w oczy "Asiu chcesz tego? Nie chce, aby to wyglądało że.." nie dałam mu skończyć ponieważ znowu go pocałowałam, czułam wewnętrznie podekscytowanie ale zarazem byłam na siebie zła ponieważ to mój nauczyciel, osoba której trochę zaufałam, dorosły mężczyzna ale to mnie jeszcze bardziej nakręcało. Podniósł mnie i zaniósł do swojej sypialni delikatnie kładąc mnie na swoje łóżko po czym położył się nade mną i zaczął namiętnie całować moją szyję w delikatny, przyjemny sposób ale zauważyłam zdjęcie jego dziewczyny oraz obrączke obok co mnie zahamowało więc go odepchnęłam siadając na łóżku.
- Co się stało? - zapytał łapiąc mnie za rękę, ale wyrwałam się z uścisku
- Zdjęcie twojej kobiety oraz obrączka obok. Jesteś żonaty?
- Nie, zaręczony. Byłem.. - odpowiedział z smutnym wyrazem twarzy patrząc w okno
- Karol, co się stało?
-Wyjechała gdzieś na długi czas mówiąc mi o tym w dniu wyjazdu. Kochałem ją, a Ona? Ona po prostu wzięła walizki i się wyprowadziła na zawsze do swojego nowego faceta. Dowiedziałem się o nim od znajomych którzy tam mieszkają chociaż sam nie pamiętam co to za zadupie. Pierścionek zamierzam sprzedać, a zdjęcie jak widzisz jest stłuczone. Nie chce, abyś myślała iż próbuje się po niej pocieszyć Tobą. Przepraszam - powiedział z łzami w oczach co mnie zaskoczyło siadając na końcu łóżka odwrócony ode mnie

*Karol POV*

Nie chciałem jej zranić, Asia za dużo przeszła a mi się zachciało seksu i igraszek z nią już do reszty mnie popierdoliło na starość. Zamierzałem wstać, gdy nagle poczułem na moich plecach jej ciężar i czułem jak serce bije jej strasznie szybko
- Przepraszam, nie chciałem abyś tak się czuła..
- Nic się nie stało, nie odczułam tak tego - odpowiedziała, a Ja obróciłem się w jej stronę i Ona usiadła na nogach pomiędzy moimi nogami patrząc mi głęboko w oczy
- Zależy mi na Tobie.. - parsknąłem
- Słucham..? - odsunęła się lekko zaskoczona
Pocałowałem ją po czym Ona odwzajemniła mój pocałunek i zaczęła mnie rozbierać do końca zaś później zdjąłem z niej moją koszulkę, ma takie piękne i seksowne ciało.. Byłem delikatny, ale nie powiem iż było źle, było zajebiście. Po wszystkim zasnęła skulona zaś Ja ubrałem się wyciągając z szafy czarne bokserki oraz czarną koszulkę na ramiączka i przykryłem ją kołdrą zasłaniając okna, mogła zostać tutaj ile chciała. Zszedłem na dół w kierunku kuchni do przygotowania obiadu, bo zbliżała się godzina piętnasta gdy usłyszałem za sobą dźwięk telefonu dobiegający z jadalni więc pospiesznie poszedłem zobaczyć i akurat dzwonił jej telefon, na wyświetlaczu pokazał się kontakt pod nazwą "X".

---------------
Kolejna część! Nic specjalnego, pewnie się domyśliliście iż między nimi zarodzi się uczucie. Powiedzcie mi czy chcecie, aby wydarzyła się szokująca sytuacja albo nawet kilka? Piszcie w komentarzach 🌟!

Informatics teacher || KaikoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz