1. Tanıtım

144 14 1
                                    

Waterl Ülkesinde ki Krallıklar;
Waterl ülkesinin yönetim sistemi,yulerdir.
Yuler,Waterl ülkesine has bir yönetim sistemidir.
Waterl ülkesinin üç büyük kısmını yöneten üç krallık vardır. Krallar ve,veya,kraliçeler ilgili oldukları sarayın,ve bölgenin güvenliğini sağlarlar,yönetirler.
En güçlü krallık Lirera Krallığıdır. En güçlü olması sebebiyle,en çok toprağa sahip olan krallık da Lirera Krallığıdır. Şu an ki kral Cejale Lirera, Şu an ki kraliçe Zerdè Lirera'dır. Prenses Délf Lirera ve Prens Caqn Lirera,Lirera Sarayında yaşamaktadırlar.
Güç sıralamasında ikinci olarak Holas Krallığı gelir. Kralı Poleri Holas, Kraliçesi Liyerda Holas'tır. Ayrıca krallığın prensesi,Zerdè Lirera'dır. Sebebi ise babası Likel Holas'ın kızı ve tek çocuğu olmasıdır. Kocası Cejale Lirera ile Lirera krallığının Kraliçesi olmuştur.
Üçücü Krallık ise Pikel Krallığıdır. Kraliçesi Hesia Pikel,Kralı Gogsh Pikel'dir. Sarayın Prensi Qesas Pikel, ve sarayın Prensesi Dimela Pikel,Lirera sarayında ki enderunda eğitim görmektedirler.

Waterl Ülkesinin Eğitim sistemi:
Halk, saray dışında ki ilkokullar,ortaokullar,liseler ve üniversitelerde  eğitim görür.
Lirera sarayının içinde ki enderun da ise sadece 3. dereceye kadar Waterl soyluları ve çok çok başarılı watakiler eğitim görmektedirler.Enderun sarayında eğitim gören watakiler, lirera krallığı soylusu değillerse,enderun da yatılı kalırlar.

Nedir şu Watakiler?
Wataki,okyanusun çok derinlerinde yaşayan bir türdür. Denizkızı ya da yaratığı değillerdir,sadece okyanus ta yaşayan ve su altında nefes alabilen insan görünümlü canlılardır. İnsan oldukları da söylenebilir. İnsandan tek farkları su altında nefes alabilmeleri ve okyanusta  adeta kendilerine yeni bir dünya kurmalarıdır. Farklı bir boyut.

 Hikayede kullanılan işaretlerin anlamları
◇ : Arayı yumuşatmak için kullanılan işaret
▪: Zamanın ilerlediğini anlatan işaret,ya da geçmişe dönüldüğünü
☆ : Bölüm sonu işareti
●: Anlatım dilinin başka kişiye geçtiğini gösteren işaret
*: Vurgulamak için kullanılan işaret

Tahtın İstenmeyen VarisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin