4.BÖLÜM >BULUT<

17 2 0
                                    


   
       Heyecanlar ve hevesler biter ,alışkanlıklar kalır..

   Bulut

   Akşam oluyordu ,yakın bi zamanda Amerika' ya gidecektim ,belkide tek gitmezdim.Bu akşam misafirlerimiz olacaktı evde Semalar gelecekti aramız pek iyi değildi ama yine birbirimizle muhabbeti kesmemiştik.

    Benim yaptığım yanlışlar yüzünden ailemi suçlamayacakları belliydi ki zaten öyle olmamıştı.Hatalarımın bedelini kendim tek başıma ödüyordum.

    Bazen geri dönüşü olmayan hatalar dahi yapabiliyordum ,sonunu biliyordum hep hüsrandı ama elimden başka birşey gelmiyordu.

    Çok içiyordum ,fazla geziyordum ,bir sürü kızla takılıp eğlenmeye çalışıyordum ,birde Semayı seviyordum yada sevdiğimimi sanıyordum bilmiyorum bu bende saplantı  gibi bir şeydi ,hayatımı kötü yönde değiştiren bi kişiyi seviyorum, ama psikopat gibi sevmek yani tehlikeli.

    Ne yapsam diye düşünüp düşünüp duruyordum, canım hep sıkılırdı yine sıkılıyordu .

   Kaan Semanın eski sevgilisi onu
bir kariyer uğruna terk etti onlar sevgiliyken ayrılmalarını çok isterdim o vakitler bu kadar psikopat gibi değildim.Beni sevmesini çok bekledim.Ama o sevmedi.

   Önceleri bu kadar kötü değildim, Kaanla çıkmaya başlayınca onu kaybettiğimi anladım Sema onunla ayrılınca kendini kaybetti .

    Ben serserinin teki oldum ,kızlar etrafımda ,tek gecelik ilişkiler dahi basitleşmişti benim için.

       Heyecanlar ve hevesler biter ,alışkanlıklar kalır..

    Tamda öyle olmuştu, işte alışkanlık napayım .

  Sema

    2 saat önce;
Öğlen spor salonuna gitmiştim iyice ısınmıştım boksör hocamla başladım kum torbasını yumruklamaya

   Hocam

    "Sema kimi yumrukluyorsun, öyle öfkelisinki hırslısın böyle.

    "Çok pardon hocam napayım, bu şekilde rahatlamaya çalışıyorum ,ama beceremiyorum."

    "Neyden kaçıyorsun sen seni bu kadar sıkan ne okul mu staj mı"

   İkiside değil di ,hocama nasıl diyebilirdimki bir çift mavi gözde takılı kaldı aklım diye.Cevap veremedim.Vurmaya devam ettim.

   "Dur dur çok sert vuruyorsun ,bir yerini incilteceksin "

   Ayarımı kaybettim sanırım devam edemeyecektim .

   "Ben dinlenmek istiyorum "

    "Peki sema konuşmak ister misin yardımcı olabilirsem ne mutlu bana"
 
    "Kalbim ağrıyor hocam ,hem de çok "

   Evet bi erkekle dertleşiyordum, hocama sormak istedim birden bi erkek düşüncesiyle aşkı .

   "Sen Kaanla hala ilgileniyor musun yoksa "

   Aşk var veya olabilir ama Kaana değil tabiki de tamam bir zamanlar çok sevmiştik ama biz ayrılmıśtık.Ben ona çoktan yol vermiştim .

  Tamam ilk ayrıldığımızda çok üzgündüm ama geride acı tecrüberim kaldı.

   "Hocam hayır tabiki de böyle birşey yok, neyse ben gideceğim artık eve görüşmek üzere hocam ,yine benimle çok ilgilendiniz."

   "Ne demek Semacım her zaman yanındayım bak, babana selamımı söyle"

   Derin bir iç çektim .

   "Peki hocam"

Üzerimi değiştirdim akşam oldu ve Amcamlara yani Bulutlara gittik

   "Hoşgeldiniz efendim , şu taraftan buyurun lütfen"

  Kapıyı açan yardımcılarıydı .Eve girdik salona geçtik aile bireyleri bizi bekliyorlarmıştı,

    Zaman geçiyordu bizimkiler koyu bir sohbete dalmışlardı bile.
Bulut kapıdan bir görünüp odasına çekilmişti galiba onun yanına gitmek istemiştim.

  "Ee müsadenizle ben bi Buluta bakacağım"

   "Peki kızım"

   Merdivenleri hızlı hızlı çıkıp odanın kapısının önüne gelmiştir,içeri girmek için kapıyı tıklattım önce ses gelmedi bende içeriye daldım .

   "Bulut "

    Eşyalarını topluyordu sanırm gitmek için hazırlanıyor.İnşallah oralarda iyileşip gelir .

   "Nasılsın napiyorsun "

   "Hiç birşey yapmıyorum her zamanki gibi hiç bir işe yaramıyorum ,görüntü kirliliği de yapmayayım diye gideceğim işte"

   "Ne diyorsun sen öyle ya herşey senin elinde senin hayatın ,sen mahvettinse yeniden toparlamak da senin elinde herşey senin elinde ."

    Sen Sema sen benim elimde değilsin benim evimdesin,ve ben sana hiçbir zaman sahip olamayacağım.

  "Elinden başka birşey gelmeyince böyle oluyor"

    Doğru veya yanlış birşeyler olmalı artık.

   "Beni sevmezsin ilgileniyormuş gibi durma ilgilenme benimle sadece çekil yolumdan ,bir zamanlar seni sevmiştim ama artık sevgiyle ilgilenmiyorum"

    Şimdi birde nefretim var .

   Bulutun saçma sapan sorularından sıkılmıştım

   "Amerika da neyapacaksın ,bak bu senin için bir fırsat olabilir ,belki değişik yönlerde geliştirebilirsin kendini orada imkan çok "

   Hiç olumlu bir cevap alamamıştım.Bir daha ona birşey sormayacaktım .Odadan çıktım annemlere gitmemiz gerektiğini söyledim gerçekten çok sıkılmıştım.

   "Baba kalkalım mı artık"

   "Ne oldu Semacım biraz daha oturun "

    "Ben oturmak istemiyorum yorgunum başka bi zaman inşallah oturursuz daha çok vakit geçirirsiniz ablacım"

   "Evet biz kalkalım öyleyse ,Önder oralarda boş bırakmayın ne yapacağı kestirilmiyor siz daha iyi bilirsiniz de ."

   Amcam babamdan uyarıyı almıştı ,torununa hem baba hem dede olmuştu, babaları onları terk etti ayrılar anne babası tabi zordur diye tahmin ediyorum .

   Eve gelmiştik odama çıktım üzerimi değiştirip pijamalarımı giydim,yastığa başımı koydum o anda aklıma çakır geldi .

   Çakır gözleri aklımdan hiç çıkmıyordu ki zaten gözlerimi kapadım ve sonsuz düşlerimi izlemeye başladım .
  
   Beni ona hapseden bir şey vardı ama neydi bu kadar ona hapseden sadece aşk mı ?

   

Gökyüzü ve DenizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin