5.BöLÜM "HOŞ'ÇAKAL"

29 2 0
                                    


  
   Hoşçakal bir zamanların, bir tanesi...

      Sema

    Bugün staj günüydü holding' de  çizimlerimle ilgilenecektim.Bizim kızlar beni almaya gelmişlerdi,.

    Kapı çaldı yardımcımız açtı ve içeriye davet edildiler.

   "Sema halaa uyuyormu yoksa "

  Seslerini duyuyordum ,Alyanın sesi hep yüksek çıkar zaten .

   "Yukarıya gelin kızlar"

    Onları bugün beklemiyordum hiç söylememişlerdi geleceklerini.Ama onlar benim canım her zaman yanımdalar ve bende onların yanında.

   Duygu birden seri bir şekilde konuşmaya başladı,

   "Bu gün holding'de çizimlerin sunumunu yapacağız çok başarılı,
güzel ve dik durmalıyız hemen hazırlanman lazım kızım"

   Ne hazırlığından bahsediyordu bu çizimlerim tam ne yani başka birşey varda ben mi unuttum.

   "Kızım bugün öyle pantolon tişört giyip erkek gibi yürümek yok "

   Ne erkek gibi yürümek mi ben gayet normal bir şekilde yürüyordum bir kere.

    "Şimdi dolabından bir kombin yapacağız ve onları giyeceksin itiraz yok ,sen giyinemiyorsun ,giydiriyorsun sadece"

    Alyanın dediklerine sinir olmuştum, hayır giymeyecektim buldukları kıyafetleri.

    "İşte burada birşeyler buldum sayılır yani idare eder"

    Alya bulduklarını önüme fırlattı ben yine kızgın kızgın bakıyordum onlara.

   "Hiç öyle bakma biraz dişiliğini kullan ,biraz seksi ol yada ne bileyim böyle hanım hanımcık derler ondan ol"

    Ağzının ortasına vurmama az kalmıştı.

   "Olur efendim başka nasıl olmamı istersiniz"

    Hadi bunları giy sunumdan sonra klube geçeriz kutlama tarzı birşeyler yaparız ne dersiniz .

    "İyi fikir ben varım "
 
   Duygu onaylamıştı ,bende onayladım ve giyinmeye başladım ne kadar giymek istemesemde.

   Kıyafet dizlerimin üzerinde biten şifon volanlı somon rengi güzel bir etekti,üzerime yine şifondan beyaz renkte sıfır kollu önünde fırfırları olan bir bluzdu .

   Ayakkabılar ten rengi kalın topuk stiletto tarzı bir şeydi.

   Saçlarımı açıp makyaj yapmamıda istediler, ne kadar dirensemde yenildim saçlarıma bukleler yapıp kırmızı birde ruj sürdüler .

   "Ruj biraz fazla olmadımı kızlar "

  Tabiki onlar için olmamıştı.Artık gitmemiz gerekiyordu.

  Ve sonunda geldik sunuma başladık ben konuşuyordum herkez bana bakıyordu sanki beni ilk defa görüyorlardı ama ben söylemiştim giymeyeyim demiştim.

     "Evet sunum başarıyla geçti kızlar şimdi nereye gidiyoruz "

    "Tabiki de klübe "

   Yola koyulmuştuk bile..

  Deniz

     Bugün galeriye gitmemiştim evde anneme yardım edecektim, mantı siparişlerini evlere dağıtacaktım bu iş gerçekten çok zevkli.

Gökyüzü ve DenizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin