Yüzüme baktı o an ölseydim, dünyayı güzel bir yer olarak hatırlayacaktım .O an ölseydim ,dünya güzel bir yer, bende mutlu bir insan olarak ölecektim..
Sema
Vuruldum hemde iki defa bir kalbimden bir sırtımdan hep sol yanımdan,
Deniz
Semayı derinlerden çıkardık apar topar hastaneye götürdük, hepimiz yine oradaydık ondan gelecek iyi haberleri bekliyorduk.
Beklentilerimiz boşa çıkmayacaktı onun için yapmam gereken yani elimden tek gelen dua etmekti ,Allahım ona bu kadar yaklaşmışken alma onu benden.
Hislerimiz apaçık ortadaydı Kaanla Bulut istemeden iyilikte yapmışlardı Semanın ve benim itirafımı yapmımıza neden olmuştu bu kaçırılma.
O silah patlamasaydı çok daha iyi olacaktı herşey Sema ameliyattan çıksın herşeyin hesabını soracağım ikisinden de.Artık olaylar çevremde gelişiyor .
Dedesi ,annesi ,babası arkadaşları herkes perişan en çokta ben,
Alya üzgün bir şekilde yanıma geldi
"Ya iyileşemezse ya bizi bırakıp giderse biz naparız "
Alyaya sakin ol güçlü ol diye talimatlar veriyordum ne kadar etkili oluyorsa artık ben şu kısa zamanda tanımamla sevmiştim onu onlar arkadaşları daha çok üzülebilmeleri normaldi.
Sadık amcamın yanına gittim
"Yapabileceğim bir şey varmı sizin için Sema için yok biliyorum."
Sadık amcayla eskilerden tanışıyorduk ama torunu olduğunu bilmiyordum .
"Yok evlat yapabileceğimiz sadece sabırla beklemek olacak"
Başımı olumlu şekilde salladım.
Benim evede gitmem gerekiyordu annemlere haber verememiştim İzmirde akşam oluyordu .
Serhata önemli birşey olursa beni hemen aramalarını söylemiştim.
Serhat
Deniz evine gitmişti herkes yine beklemedeydi doktorlar girip çıkıyor fakat birşey söylemiyordu.
Annesi Semanın çok ağlıyordu ,babası üzgündü ama dik durmaya çalışıyordu oda bırakırsa kendini kim toparlardı ki onları.
Neyseki saatler sonra ameliyattan çıkmıştı, yoğun bakıma aldılar .
__
Saatler günleri günler bir hafatayı geride bırakmıştı .Sema uyanmamıştı, şuan herkes daha sakindi neredeyse hergün Deniz ziyarete geliyor ve onu görüyordu kısada olsa.Onu çok sevdiği her halinden belliydi ,kardeşimin mutlu olmasını çok istedim onunla.
O kadar deli dolu olan ben bu aşk karşısında susup kalmıştım saygı göstermekten başka birşey yapılmazdı.
Ve bir gün yine oradaydık hastanede, bi gelişme vardı Sema kendine geliyormuş herkes kapıya doğru yöneldi.
"Yavrum kızım Allahım onu bize bağışla ne olur "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzü ve Deniz
Teen FictionSorsan ikimizde maviydik ama birimiz deniz birimiz gökyüzü... Biz bu kadar aykırıyız işte Sen gökyüzüsün ,dilediğince uçarsın nefes alırsın.. Ben denizim gelgitleri olan,dipsiz ve tehlikeli... Bana diyorsun ki aşık mısın ? İmkansız bu aşk ... Ne gök...