2.BÖLÜM >ÇAKIR<

29 2 0
                                    

Denizde olsan, yağmurda ıslanırsın.

Sema

Bugün okul yok canım dedecim bize kahve içmeye gelmiş .Dedem ile birlikte vakit geçirmek çok güzel onun sohbetlerini çok seviyorum .

"Dedecim hoşgeldin ,hemen otur sen ben kahveleri yapıyorum ve getiriyorum"

Dedemi içeri aldım saat 12 olmuş ben daha yeni kalkmıştım.Dedem erkenci ,yaşlılar zaten hep böyle.

Orta şekerli yaptığım kahve oldukça köpüklüydü ellerime sağlık.

Annem ve babam dışarıdaydı bizde tontiş dedemle evdeydik.

Birden telefonum çaldı ,arayan teyzemdi .

"Efendim teyzecim ,nasılsın "

"Semacım iyiyim ben sen nasılsın hayat nasıl gidiyor ."

" Çiçek sen kahveleri götür dedeme birazdan geleceğimi söyle "

Çiçek bizim yardımcımız.Teyzem arayınca kahveleri ben ikram edemedim oysa nede güzel yapmıştım ve ben sunacaktım dedeme neyse teyzem telefonda.

"Teşekkürler teyze iyi gidiyor herşey "

"Hiç gelmiyorsun buralara özlettin kendini ,yoksa erkek arkadaşın varda izin mi vermiyor gitmene "

Zaten bende konuyu bildiğim için konuşmayı uzatmaya niyetim yoktu.

"Teyze ! Daha kaç defa söylemem lazım bilmiyorum .Bir daha bu tür konuşmalarla beni meşgul etme"

Gerçekten çok sinirlerim bozulmuştu her konuşmamızda mutlaka araya benim evlenmem gerektiğini vurgulayıp duruyordu.

"Semacım kızma lütfen,senin iyiliğin için söylüyorum ,gerçekten "

Bunların pes edeceği yoktu ,telefonu derhal kapatmam lazımdı ,dedem dışarıda beni bekliyordu.

" Tamam tamam ,Görüşmek üzere teyzoş haydi hoşçakall"

"Peki canım "

Neyseki bitmişti konuşmam.

Hemen dedemin yanına gittim .Dedecim kahven nasıldı beğendin mi .

"Mükemmel kızım ,ee zamanı gelince birde bu yine bu kadar güzel isteme kahvenide içeriz inşallah "

Deyince benim kafa biraz afalladı

"Olamaz dede sende mi?"

"Ne yavrum "

"Yani sende mi benden sıkıldın ,bana evlen diye baskı mı yapacaksın."

Dedem bile teyzemle aynı fikirdeydi baksanıza .Ne kadar kırılsamda ona yükselemezdim ve eğdim başımı somurtmaya başladım .

"Baskı değil bu evlat baskı değil ,olması gereken bu zamanı geldiğinde senin yapacağın evlilik bu ,benim ölümüm ,herşey sırayla böyle gelişecek."

"Allah korusun dede, tabi herşeyin bir zamanı vardır ,ama ben şuan evlenmeye sıcak bakmıyorum

Tamam belki çevremde yaşıtlarım evlenmiş olabilir ama ben istemiyorum yani şuan ,zaten aşık olmadan evlenmem."

"Kızım canım torunum benim, inşallah aklından geçen senin için en hayırlıdır ve onunla huzurlu ,mutlu bir geleceğiniz olur."

Bu söylediklerine amin demekten başka bir şey denmezdi.

Amin ,bende belki bir gün dedem ve babanem gibi sevdiğimle yaşlanırım

Onlar birlikte yaşlandı ,babanemi kaybedeli 7 yıl oldu ,şimdi dedemin aklından çıkmıyor biliyorum.

Gökyüzü ve DenizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin