YuGyeom
,,To ste nemohla napsat něco lehčího?" Nadzvedl jsem obočí. Opravdu. Matika mi nikdy moc nešla. A ona si to vychutnávala.
,,Nějaký problém, pane Kim?"
,,Ne," povzdechl jsem si. Hned na to jsem se jal tuhle kravinu vypočítat.
,,Tak hotovo," po vypočítání jsem křídu odložil, otočil se a rychle si upaloval sednout k Bamiemu.
BamBam
,,Ach, lásko. Ty se nikdy neponaučíš," potichu jsem se zachichotal, když se ke mně posadil.
,,Máš to celý špatně trdlo. A to jenom kvůli malé chybičce na začátku. Zaměnil si plus s minus," upozornil jsem ho na chybu a následně mu ukázal správný postup a výsledek.
,,Co je mu potom příkladu? Nejdůležitější si pro mě ty," opět svou ruku položil na mé stehno.
YuGyeom
Palcem jsem přejížděl po jeho stehně. Opravdu. Kdybych mohl, čapl bych ho do náruče, utekl domů a mazlil se s ním. Dnes máme ale školu až do čtyř. To bude moje smrt.
S povzdechem jsem svou hlavu položil na svůj otevřený, za dnešek nepopsaný sešit a se zasněným pohledem sledoval Bamieho. Byl tak krásný, když se soustředil. Doslova k zulíbání.
BamBam
,,Co?" Uculil jsem se, když jsem si všiml, jak se na mě kouká.
,,Nic, nic. Jen pokračuj v tom, co děláš," pokynul mi a já se nervózně zasmál.
,,Tak dobře," dál jsem pokračoval v počítání příkladů a občas po něm kouknul jen abych zjistil, že se stále kouká mým směrem.
,,Ahh, YuGyeomie," vypískl jsem potichu a chytnul se za tvářičky, když už jsem jeho upřený pohled nevydržel.
YuGyeom
S pobaveným smíchem jsem si jej k sobě přitáhl. Svou hlavičkou se opřel o mé rameno a já měl tak možnost jej začít hladit po zádech.
,,Miluji, když se červenáš,'' zašeptal jsem. Tak aby to slyšel jen on, samozřejmě. Tyto krásná slůvka jsou jen pro jeho ouška.
,,Vypadáš vždy tak rozkošně,''
BamBam
,,Ty vypadáš rozkošně vždycky, YuGyeomie," jemně jsem se usmál a podíval se na něj.
,,Ah, pojď ke mně," po těchto slovech jsem se k němu více přitulil.
,,Krásně voníš," konstatoval jsem, když mě do nosu praštila jeho osobitá vůně.
YuGyeom
S mírným úsměvem jsem si jeho tělo dovolil přitáhnout o krapet více k sobě. Učitelka si nás jistě nevšimne. Zrovna u tabule týrala Seoka, ze kterého se snažila dostat výsledek jednoho příkladu.
Své nezbedné a chtivé ruce jsem položil na BamBamův krásný zadeček, za který jsem si jej vysadil na klín. Pohodlně jsem se zapřel o topení za mnou.
Mezi své hubené prsty jsem uchopil jeho bradu, za kterou jsem si jej přitáhl do polibku.
BamBam
,,YuGyeomie," vydechl jsem do polibku. Líbal mě naléhavě a horlivě.
,,YuGyeomie~ dneska opravdu zlobíš," pokáral jsem jej, když mě začal po mých hýždích hladit.
ČTEŠ
School Love / ygb
FanfictionPo tom, co se Kunpimook Bhuwakul spolu s rodinou přestěhuje z Thajska do Jižní Koreje, nastupuje na novou střední školu, kde se setkává s těmi nejrůznějšími lidmi. Jedním z nich je i Kim YuGyeom, který má rád svůj klid a dost to svému ukolí dává naj...