BamBam
,,A copak si to pro mě připravil, hmm?" Zazubil jsem se na svého přítele, který mě právě tahal do kuchyně.
,,Uvidíš," zazubil se na mě.
Když jsme vešli do kuchyně, stratil jsem řeč.
,,YuGyeomie," vydechl jsem jméno svého přítele. Vypadalo to nádherně. Ten prostřený stůl, to jídlo, ta atmosféra.
,,To je dokonalé!" Skočil jsem mu kolem krku.
YuGyeom
,,Jsem rád, že se ti to líbí," ruce jsem obmotal kolem jeho boků.
,,Pojďme se ale najíst, než nám to vystydne," zašeptal jsem mu do ouška. Pomalu, i když nechtěně jsem jej propustil a spolu s ním se rozešel ke stolu. Jednu ze židlí jsem odsunul a Bamiemu pokynul, aby se posadil. Já se hned posadil naproti němu.
BamBam
Zachichotal jsem se. Tohle bylo od YuGyeomieho tak sladké.
,,Dobrou chuť, lásko," můj dokonalý přítel se ke mně naklonil a vtisknul mi polibek na čelíčko, díky čemuž jsem se zaculil. Byl na mě tak hodný! Nechápal jsem, jak jsem se ho mohl dřív bát!
,,Dobrou chuť, Gyomie~" popřál jsem i jemu a následně do rukou uchopil příbor. Na vidličku jsem si nabodnul první kousek masa a následně si jej vložil do úst.
Chvíli jsem své sousto převaloval na jazyku a až pak ho rozkousal.
,,Oh!" Vypísknul jsem nadšeně. Netušil jsem, že je YuGyeom tak skvělý kuchař.
YuGyeom
,,Chutná?" S úsměvem na tváři jsem pohlédl na svůj poklad. Vím, že se opakuji. Vím to. Ale je tak sladký. Tak moc hi miluji.
,,Moc. Je to výborné," pochválil mé gurmánské schopnosti. O kterých jsem teda taky nevěděl. Abych pravdu řekl, z velké části má na tom podíl mamka. Kdyby mi neradila, asi by to tak dobře nedopadlo.
,,Jsem rád, že ti chutná," jednu svou ruku jsem natáhl k té jeho. Uchopil jsem ji a palcem přejel přes jeho klouby.
BamBam
Vděčně jsem se na něj usmál.
,,YuGyeomie~ jsi na mě tak hodný. Co bych si bez tebe počal?"
,,A co bych si já teprve počal bez tebe? Život, ve kterém by si nebyl mou součástí musí být strašný. Nechci to zažít," nad tou představou jsme se oba ve stejnou chvíli otřásly, čemuž jsem se zasmál.
YuGyeom
Nedokázal jsem si život bez něho predstavit. Byl jeho nedílnou sousčástí.
,,Jsem moc rád, že jsme spolu. Opravdu BamBamie," hlavu jsem lehce naklonil na stranu, hladíc jej po ručce.
,,Miluju tě,"
BamBam
,,Taky tě miluju. Moc moc moc moc moc! Ale teď... měli bychom dojíst to výborné jídlo. Čím dřív to dojíme, tím dřív se můžeme mazlit! Nebo máš snad ještě něco jiného na programu?" Zamrkal jsem na něj.
YuGyeom
,,Ještě maličkou zastávku před mým pokojem," se skouslým rtem jsem na svou princeznu mrkl.
,,Mám připravenou koupel. To ale uvidíš. Teď papej, než to bude studené,"
---
,,Zavři očka, zlato. Tak a jdeme," se smíškem jsem se spolu s Bamiem rozešel ke koupelně, kde se nacházeli lístky růží a již napuštěná vana.
ČTEŠ
School Love / ygb
FanfictionPo tom, co se Kunpimook Bhuwakul spolu s rodinou přestěhuje z Thajska do Jižní Koreje, nastupuje na novou střední školu, kde se setkává s těmi nejrůznějšími lidmi. Jedním z nich je i Kim YuGyeom, který má rád svůj klid a dost to svému ukolí dává naj...