Těhotná ve škole

1K 69 26
                                    

Než začnete číst :D chtěla bych vám doporučit jeden příběh. Kamarád začal psát na wattpadu nový a zároveň první příběh. Jmenuje se : ,,Poslední muž na zemi''
Zařadil to do hororů tak jestli byste měli zájem tak se koukněte :). Docela se mi to líbí, je to zajímavé a prostě tak. Mě osobně se doopravdy líbí, mám ráda horory a tak. :)
Tady je link :
http://my.w.tt/UiNb/kR3Opk2M9E
zkuste ho podpořit ^·^
____________________________________

,,Dobře, to nevadí.'' Usmál se a taky mě objal.

Pak jsme byli už oba unavení a tak jsme šli spát.
«--------------------------------------------------»

Ráno jsem se probudila asi ve čtyři hodiny a zase se mi udělalo blbě od žaludku.
Rychle jsem běžela na záchod a vyzvracela jsem se. Chvilku jsem tam ještě byla a pak jsem vstala a šla jsem si vyčistit zuby a umýt obličej. Dneska jdu do školy už v sedm, protože tam musíme něco připravovat na prezentace a povídání před celou třídou o zemi, kterou jsme dostali a musíme mluvit ve španělštině. Vůbec se netěším...
Když jsem se domyla tak Jamie ještě spal, tak jsem mu připravila svačinu do práce a snídani. Sobě samozřejmě také. Zabralo mi to všechno asi půl hodiny a pak jsem se šla převléct. Rozhodovala jsem se mezi kalhotama s košilí nebo kraťasama s tílkem.
Po chvilce rozhodování jsem zvolila kraťasy s tílkem a košilí.
Když jsem se oblíkala, tak jsem vzbudila Jamieho.

,,Promiň lásko, já jsem tě vzbudila.'' Řekla jsem a šla jsem ho pohladit po jeho neučesanejch mastnejch vlasech.
,,Umyj si hlavu prosím, máš jí strašně mastnou.'' Zasmála jsem se a dala jsem mu pusu.

,,Taky ti přeju dobré ráno.'' Zasmál se a zívl si.

,,No tak vstávej, jdi se umýt a snídani máš na stole.'' Usmála jsem se na něj a nasazovala jsem si ponožky.

,,Vždyť už jdu.'' Zabrblal a šl do koupelny, kde se po chvilce zapla sprcha.

,,Hodný kluk.'' Řekla jsem si pro sebe a šla jsem do kuchyně.

Zapla jsem si písničky a zpívala jsem u snídaně. Vždycky jsem si nabrala na lžičku jídlo, kousek písničky jsem zazpívala, pak jsem to snědla a zpívala jsem s plnou pusou dokud jsem to nespolkla. Myslím, že to bylo docela vtipné, protože po asi deseti minutách přišel Jamie a začal se mi smát...

,,Co to proboha vyvádíš?'' Smál se mezi dveřma.

,,To, co ty ne.'' Usmála jsem se na něj a přestala jsem zpívat.

,,Klidně pokračuj, bylo to sexy.'' Řekl a sedl si naproti mě a začal jíst svou snídani.

,,Ne, to je dobrý.'' Zasmála jsem se a dojedla jsem.

,,Jak chceš. V kolik chceš hodit do školy?'' Zeptal se mě.

,,Musím tam být v sedm tak já nevím... za hoďku mě tam hodíš ?'' Zeptala jsem se ho.

,,Dobře.'' Řekl a pokračovak j jezení. Po chvilce se na mě koukl.. ,,Víš, co se dá za hodinu stihnout ?'' Zahoupal obočím a koukl na mě.

,,Hodně věcí, ale my je dělat nebudeme, protože se nechci svlékat.'' Mrkla jsem na něj.

,,Nepotřebuju, aby ses svlékala.'' Zvedl jedno obočí a usmál se.

,,Ne, ne, ne a ne.. nech to na večer.'' Pošeptala jsem mu do ucha a jemně ho kousla.

,,Tak proč mi děláš tohle ?'' Zaskuhral, když jsem mu začala mačkat jeho kamaráda.

,,Protože se nudím.'' Pošeptala jsem mu vyzívavě do ucha.

,,S tím musíme něco udělat, ne ?'' Řekl dost nadrženě Jamie.

,,To by sme mohli no..'' Začala jsem být také nadržená.

Když jsem to dořekla, tak si mě Jamie na sebe posadil a začal mi rozepínat košili. Jak se dostal k mému krku tak ho začal hned líbat a sát tak, aby mi po něm zbyla jen znaménka lásky.
Po chvilce se postavil i se mnou, já jsem měla nohy omotané kolem něj a on mě položil na postel. Sundal mi kraťasy i s kalhotkama a pomalu do mě začal vnikávat. Celou dobu mě líbal na krku a já se mohla zbláznit. Takhle nadržená jsem snad nikdy nebyla. Připadala jsem si, jako kdyby Jamie byl jediný, kdo mě dokáže vysvobodit z tý šílený nadrženosti.
Jamie pomalu začal zrychlovat tempo a já čím dál víc vzdychala a vzdychala.

Když jsme byli oba u konce, tak jsme oba zavzdychali naše jména a společně jsme se udělali.

Ještě asi pět minut ve mě jen tak byl a pomalu jsme získávali dech. Když už byl Jamie skoro rozdýchaný, tak ho ze mě pomalu vyndal. Jak ho vyndal, tak mě podráždil zase a já se trochu oklepala.

,,Jamie ? Byl si úžasnej.'' Políba jsem ho.

,,Ty taky, princezno.'' Řekl a taky mě políbil.

,,Musím už do školy.'' Rychle jsem se zvedla z postele, když jsem zjistila, že tam mám být za půl hodiny.

Rychle jsme se oblékli, vzala jsem si svačinu a šli jsme k autu. Jamie rychle nastartoval a vyjeli jsme ke škole.

Cestou jsme se rozhodli projet na červenou. Málem jsme se vybourali, ale naštěstí jsme se nevybourali a dojeli do školy včas a v pořádku.

,,Vyzvedni mě ve čtyři. Miluju tě. Ahoj.'' Řekla jsem Jamiemu a dala mu pusu.

,,Ok. Taky tě miluju, ahoj.'' Řekl a pusu mi oplatil.

Ve škole jsem se bavila s Rory, která mimochodem dost zhubla. Povedlo se jí to a nyní chodí s jedním klukem z obchodu, kde se prodávají Donnuty. Měli jsme společnou prezentaci na téma mimoděložní těhotenství a povedlo se nám to. Pak jsem mluvila o Islandu ve španělštině a to bylo trošku těžší, ale taky jsem to dala.

Celkově dneska sem ve škole docela zabodovala.

,,Nino ? Můžu se o víkendu stavit s Chrisem?'' Zeptala se mě Rory.

,,Jasně. Uděláme si rande ve čtyřech, půjdem někam na večeři a tak pokecáme.'' Řekla jsem Rory a ta se jen usmála.

,,Super, už se těším.'' Usmála se, objala mě a pak se se mnou rozloučila a odešla domů.

Já venku před školou čekala na Jamieho než přijel. Mezitím jsem si dojedla svačinu, kterou jsem nedojedla.

Když Jamie přijel, tak sme se s polibkem na přivítanou rozjeli domů.

,,O víkendu přijde Rory s Chrisem a budeme mít rande ve čtyřech.'' Koukla jsem v autě na Jamieho.

,,Dobře, docela se těším.'' Zasmál se.

Po cestě jsme se ještě stavili v obchodě a nakoupili jsme jídlo na celý týden a pak jsme jeli domů. Doma jsem uklidila nákup, Jamie šel na počítač a já si dělala věci do školy.

Další díl <3 snad se líbil :)
Vaše Týnka :3

Tím to nekončí, ale začíná.Kde žijí příběhy. Začni objevovat