Pokračování

1K 75 31
                                    

Věnováno: nikinovakova děkuju za krásné komentáře ^·^ snad se bude kapitola líbit :).
«------------------------------------------------»
Momentálně sedím v koupelně na zemi a držim si hlavu v dlaních..

Všechny tři těhotenské testy jsou pozitivní.. nevím, co mám dělat, tušila jsem to, ale doufala jsem, že to nebude pozitivní. Potřebuju dochodit střední a né být v osmnácti mámou.. A jak bude reagovat Jamie ? Vždyť není připravenej na to, stát se tátou.

Po chvilce jsem se vzchopila a šla do ložnice. Jamie tam seděl u počítače a hrál nějakou střílečku.

,,Jamie ?'' Zeptala jsem se opatrně.

,,Hm ?'' Zabrblal a dál se věnoval tý hře.

,,Chci ti něco říct.'' Řekla jsem a sedla jsem si na kraj postele.

,,Tak říkej.'' Řekl a stále hrál..

Tipuju, že nevstane..

,,Jsem těhotná.'' Řekla jsem.. Jamie se zastavil a v tý hře ho zabili, otočil se na mě a koukal jestli to myslím vážně.

,,Co tak koukáš ? Sem těhotná..'' Řekla jsem znovu a koukala jsem mu do očí.

,,Já nevím, co na to mám říct.. já myslel, že rodinu založíme až dostuduješ.'' Stále se divil a začal se usmívat.

,,No.. já taky, ale tak nějak, včera si asi zabodoval.'' Zasmála jsem se a pak sklopila zrak.

,,Lásko, to je úžasný.'' Zasmál se a šel mě obejmout.

,,Už sem se bála, že se naštveš.'' Začala jsem brečet radostí.

,,Prosim tebe, proč bych se naštval kvůli tomu, že čekáš moje dítě?'' Usmál se a setřel mi slzy z tváře.

,,Já nevím.'' Zasmála jsem se.
,,Takže jsi rád ?'' Zeptala jsem se.

,,Ano jsem rád, sice je to brzo, ale mě to nevadí. Ale necháme si to zatím pro sebe, nikomu to neřeknem.'' Mrknul na mě a usmál se.

,,Dobře, přeci jenom, první tři měsíce se nemají říkat.'' Zasmála jsem se.

,,Tak zítra to oslavíme, jo ? Můžu si dohrát tu hru ?'' Zasmál se a koukl na mě štěněcíma očima.

,,Dobře, prosim tě běž..'' zasmála jsem se a odstrčila jsem ho k počítači.

,,Děkuju.'' Zasmál se a zasedl k počítači a zase hrál.

Chvilku jsem ho pozorovala a pak jsem šla do kuchyně. Mám docela chuť na salát, tak jsem se rozhodla si ho udělat.

Rozhodla jsem se pro ovocný salát, tak jsem si vyndala jablka, jahody, banány, pomeranč, mandarinky a bílí jogurt.
Všechno ovoce jsem nakrájela a omyla a pak jsem to smíchala v tom jogurtu. Dala jsem si to do misky a začala jíst.

Když jsem dojedla, uklidila jsem po sobě a šla jsem se kouknout na Jamieho. Pořád seděl u počítače a hrál hru.

Nějako mě to doma nebavilo tak jsem se rozhodla, že půjdu za Terkou.

,,Jamie, jdu k Terce, přijdu večer.'' Řekla jsem mu a dala mu pusu na tvář.

,,Dobře, ahoj.'' Řekl, dal mi pusu a zase hrál.

,,Ahoj.'' Zasmála jsem se tomu a odešla.

Těšim se, až uvidím zase Claire. Je roztomiloučká.
Ještě jsem napsala Terce, že přijdu k ní, tak samozřejmě souhlasila.

Tím to nekončí, ale začíná.Kde žijí příběhy. Začni objevovat