Yun Hee bugün okula gitmemişti. Çünkü üzgün olduğu için Taehyung'un ona yaptığı zorbalığı kaldıramazdı. Bunu Taehyung'da çok iyi biliyordu. Yun Hee çok narin bir kızdı. Ne kadar güçlü bir kız gibi gözükse de, her gece evine gidip ağlayarak kendini uykuya teslim ederdi. Taehyung ne kadar Yun Hee ile ilgilenmiyor gibi gözükse de her gece onu gizlice evine bırakırdı. Çünkü babası ne kadar Taehyung'u Yun Hee'den uzak tutmaya çalışsa da uzak tuttuğunu zannederdi ama yanılıyordu. Taehyung gittikçe Yun Hee'nin üstüne daha da titriyordu. Yun Hee'yi sabah okula giderken görmüştü ama onu okulda göremeyince onun için endişelenmişti. Daha fazla dayanamayıp Yun Hee'ye mesaj attı.
T: bugün niye okula gelmedin? Senin yüzünden eğlenemedim. Çok eğlencelisin her ne kadar o gözlüklerin seni ineğe çevirse de ㅋㅋㅋㅋ
Y: bugün okula neden gelmediğim seni ilgilendirmez ve artık o okula gelmeyi düşünmüyorum. Bence artık kendine başka dalga geçilecek birisi bulmalısın.
( görüldü )
~~~~~~
Taehyung şaşırmıştı. Çünkü onu kaybetmek istemiyordu. Uzaktan da olsa onu sevebiliyordu. Ama şimdi Yun Hee onu terk ederse hayata tutunacak dalı kalmazdı. Yun Hee, artık Taehyung'un ona kötü davranmasını daha fazla kaldıramazdı. Okulunu değiştirecekti. Hatta yarın okul müdürü ile konuşup okuluna en uzak okula nakil isteyecekti. Çünkü o da Taehyung gibi onu uzaktan sevmeye devam edecekti. Taehyung'un ona ulaşmasını istemediği için numarasını da değiştirecekti. Taehyung ona çok kötü davranıyordu. Yun Hee, 'ondan ne kadar uzak olursam o mutlu olur ama ben onun mutlu olması ile de mutlu olurum.' diye düşündü. Ama bilmiyordu ki o giderse Taehyung mutlu değil, mutsuz olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOST | kth
Fanfic"Ama dostlar böyle yapmaz." diyerek kurumuş dudaklarını, küçüklükten beri hayalini kurduğu pembe dolgun dudaklara deydirdi.