Olayın ardından 1 gün geçmişti. Yun Hee, Taehyung'u bu süreç içinde merak etmişti. Ama Taehyung ne mesajlarına cevap vermişti ne de aramalarına geri dönmüştü. Yun Hee elindeki mısır gevreği dolu kase ile koltuğa geçti. Eline kumandayı alıp televizyonu açtı. İzleyecek bişey ararken kanalların birinde son dakika haberi gördü. Merak edip haberleri dinlemeye başladı. Spiker kadının dedikleri ile bir anda ağlamaya başladı. Spiker kadının dediği şeyler " Bugün sabaha karşı sahil kenarında bir cesed bulundu. Polisler cesedin dün gece uçurumdan atlayıp intihar ettiğini söylüyor. Araştırmalara göre şahıs sarhoş olup kendini uçurumdan atmış. Cesedin üstünden kimlik vb. şeyler çıkmadı. Sevenlerinin başı sağolsun. Tanrı sevenlerine sabır versin." Yun Hee'nin diline dolandı ve ikide bir tekrar edip durdu. Cesedin üstündekiler Taehyung'un giydikleri ile uyuşuyordu. İşte Yun Hee de bundan korkuyordu. Zamanında Taehyung onu bırakıp gitmişti ama yine de onu görüyordu yine de Taehyung ona zorbalık yapıp bir şekilde onunla itibar kuruyordu. Ama şimdi tamamen hayatından çıkmıştı. Artık sevdiği adamın yüzünü göremeyecekti. Artık sevdiği adamın o kahverenginin en güzel tonu olan gözlerine bakamayacaktı. Artık hayatında Taehyung diye biri yoktu. Daha önemlisi artık hayatında sevdiği adam yoktu. Gitmişti. Çok uzağa gitmişti. Sonsuzluğa gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOST | kth
Fanfikce"Ama dostlar böyle yapmaz." diyerek kurumuş dudaklarını, küçüklükten beri hayalini kurduğu pembe dolgun dudaklara deydirdi.