~EPİSODE 6~

7.9K 504 10
                                    

Yun Hee okuldan gideli tam 1 hafta olmuştu. Taehyung, Yun Hee'yi bu süreç içinde çok merak etmişti. Ama ne aramaya ne de mesaj atmaya cesaret edememişti. Zaten cesaret etse ne diyecekti ki? "Neden okulunu değiştirdin? Seni çok mu kırdım?" Diyecekti. Taehyung bunu Yun Hee'nin iyiliği için yapmazdı. Ama karar vermişti. Artık babasını dinlemeyecekti. Çünkü mutlu olması için babasını değil kalbini dinlemeliydi. Son ders teneffüsünde Taehyung müdürün odasına gitmişti. Müdüre Yun Hee'nin hangi okula gittiğini sormuştu. Müdür ise ona "ne yapacaksın?" Diye sorunca Müdüre, Yun Hee'nin bir kitabının onda kaldığını ve evinden de taşındığı için veremediğini söylemişti. Müdür, Taehyung'a Yun Hee'nin nakil olduğu okulun adını söylemişti. Ama tek merak ettiği şey, Yun Hee'nin onu özleyip özlemediğiydi. Yun Hee onu özlemişti. Hatta Taehyung'un ona yaptığı zorbalığı bile özlemişti. Çünkü sadece Taehyung'un ona yaptığı zorbalık sayesinde muhattap olabiliyorlardı. Yun Hee karar vermişti. Onu unutmayı deneyecekti. Ama sadece deneyecekti. Çünkü onunla geçirdiği güzel günleri unutmak istemiyordu. Aklına 'eğer başka bir erkek ile birlikte olursam belki Taehyung'u unutabilirim ama sadece onu yaptıklarını değil.' Diye bir fikir geldi. Evet bu fikri uygulayacaktı. Taehyung'u tamamen unutacaktı. Ama sadece onu unutacaktı. Çünkü yaptıkları unutulmayacak kadar kötü ve güzeldi...

DOST | kthHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin