~EPİSODE 5~

8.6K 569 15
                                    

Okul çıkışı Taehyung, Yun Hee'nin evine gidip onu bekledi ama o gelmemişti. Artık onu tamamen kaybettiğini düşünüyordu. Gece yarısına kadar evin kapısının önünde bekledi. Daha fazla dayanamayıp her gece babasından gizli gizli Yun Hee ile küçükken hep oyun oynadığı parka geldi. Her zaman yanında taşıdığı Küçüklük anılarıyla dolu olan defteri açtı. Açar açmaz içinden bir kağıt düştü. Kağıdı eline alıp okumaya başladı. Kağıtta " Taehyung herşey için çok teşekkür ederim. Lise başlangıçına kadar her zaman yanımda olduğun için. Artık ben yokum kendine dalga geçilecek başka birisi bulmalısın. Eminim ki o kişi seni, benden daha mutlu edebilir. Ve bana küçükken hep bahsettiğin kızı bulmaya git. Ne kadar bana zorbalık yapsan bile ben hep senin iyiliğini istiyorum. O kızı bul ve o kız ile mutlu ol. Seni seviyorum Dostum. Beni Unutma." Yazıyordu. Taehyung bunları okurken gözünden bir damla intihar etmişti. Sonra bir damla daha ve bir damla daha. Taehyung göz yaşlarını tutamayıp ağlamıştı. Onu kaybetmek istemiyordu. Birde üstüne üstelik Yun Hee küçükken ona hep anlattığı kızı bulmasını istemişti. Ama bilmiyordu ki hep bahsettiği kız oydu. Onun gibi birisi ile birlikte ölene kadar yaşamak istiyordu. Yaşıyordu zaten liseye başlayana kadar. Hepsi babası yüzündendi. Babası ona eğer o kız ile arkadaş olmaya devam ederse hem ailesini kaybedeceğini, kızı çok kötü dövdüreceğini ve bir hayat kadınına çevireceğini söylemişti. Ailesini kaybetmeyi göze alabilirdi ama sevdiği kızı hem dayak yemesine ve hayat kadını olmasını kaldıramazdı. Gece saat 5'e kadar parkın salıncağında oturup mektubu tekrar tekrar okudu. Ama ona en çok koyan yer ise Yun Hee'nin ona 'seni seviyorum Dostum.' Demesiydi. Demekki Yun Hee, Taehyung'u sadece dost olarak görüyordu.  Mutluydu. Çünkü Yun Hee'ye yaptığı onca şeyden sonra onu hala eski dostu olarak görmesi gerçekten onu mutlu etmişti. İçinde Taehyung'a karşı dostça bir sevgi olduğunu zannetse bile hala onu sevdiğini sanıyordu. Yanılıyordu. Yun Hee, Taehyung'a aşıktı. Aynı yıldızların gökyüzüne olan aşkı gibi... 

DOST | kthHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin