Taehyung şok içerisindeydi. Sevdiği kız ve en yakın arkadaşı öpüşüyordu. Bu ona gerçekten koymuştu. Taehyung koşarak Yun Hee ve Hoseok'un yanına gitti. Gider gitmez ikisini ayırıp Hoseok'un yüzüne yumruk attı. "Bunu bana yapmayacaktın!" Diyerek Hoseok'a vurmaya devam etti. Yun Hee hemen aralarına girip onları ayırdı ve " Sen ne yaptığını zannediyorsun Taehyung?" Diyip Taehyung'a bağırmaya başladı. "A-ama o seni ÖPTÜ!" Dedi Taehyung. Yun Hee, Taehyung'a bağırarak "O BENİ ÖPMEDİ BEN ONU ÖPTÜM HEM KİMİ ÖPTÜĞÜM SENİ İLGİLENDİRMEZ! BEN SENİ İLGİLENDİRMEYİ 4 YIL ÖNCE BIRAKTIM!" Dedi. Taehyung'un gözünden bir damla yaş intihar etti. Taehyung ilk defa bir kız yüzünden ağlamıştı. Aslında Taehyung hayatında ilk defa ağlamıştı. Babası onu dövdüğünde bile ağlamayan Taehyung, sevdiği kızın en iyi arkadaşını öpmesi sonucu ağlamıştı. Taehyung direk yanlarından ayrıldı. Yavaş yavaş akşam oluyordu. Taehyung elindeki bira ile Yun Hee ile evden kaçtıklarında geldikleri uçuruma geldi. Taehyung sarhoş olmadan önce bir karar almıştı. Eğer Yun Hee onu sabah olana kadar hiç aramaz ise bu uçurumdan atlayıp sonsuza kadar ortadan yok olacaktı ama eğer Yun Hee, Taehyung'u arar ise bu sefer sadece Yun Hee ve Hoseok'un hayatından çıkıp kendi yoluna bakacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOST | kth
Fanfic"Ama dostlar böyle yapmaz." diyerek kurumuş dudaklarını, küçüklükten beri hayalini kurduğu pembe dolgun dudaklara deydirdi.