HaNa (23), szülei Dél-Koreában kapnak állást, ezért odaköltöznek, és itt járja ki a középiskolát. Később elhelyezkedik a Big Hit Entertainment-nél stylist-ként, és megismerkedik a BTS tagjaival. Életében először rátalál a szerelem Jimin személyében, és érzései viszonzásra találnak. Egy félreértett szerencsétlen helyzet miatt megsértődve és csalódottan azonnali hatállyal felmond, és eltűnik a fiúk életéből, akik keresik mindenhol, nem gondolva arra, hogy hazautazott szülőhazájába. Hogy felejtsen, beiratkozik az egyetemre, ahol sikeresen lediplomázik. HaNa nagy titkot őriz magában, de vajon örökre el kell titkolnia? Három év után úgy dönt, visszautazik Seoul-ba, hogy tisztázza a félreértést, de nem egyedül utazik.
Jimin (23), a Bangtan Sonyeondan nevű népszerű együttes tagja. Szerelmes lesz HaNa-ba, de egy félreértés miatt a lány elhagyja és eltűnik előle. Jimin összeomlik, depressziós lesz, a társai mellette állnak és kisegítik a gödörből. A történtek miatt azonban megváltozik, és bár a média folyamatosan egyéjszakás kalandjairól ír, ő minden nap azt várja, hogy HaNa újból felbukkan, hogy visszatér hozzá. Fájdalmát a táncba folytja, és többé már nem az a mindig mosolygó fiú. Amikor újra találkozik a lánnyal, egy titok napvilágra kerül. Sikerül tisztázniuk a dolgokat, és lehetnek ők még együtt valaha?
Jackson (24), a GOT7 nevű szintén népszerű együttes tagja. Amikor HaNa visszautazik Seoul-ba, a JYP Entertainment-nél kap állást, itt ismerkedik meg az együttes tagjaival. Baráti viszonyt alakít ki a fiúval, aki nagyon érdeklődik HaNa három évvel azelőtti életéről, de a lány nem mond semmit. Aztán meglátja a lányt egy másik személlyel, és azonnal intézkedni kezd a háta mögött. Mivel a BTS-sel közös épületben laknak, szövetkezik NamJoon-nal és elhívja magukhoz vendégségbe HaNa-t. Azonban nem a saját, hanem a BTS dormjába invitálják a lányt, aki ott váratlanul szembesül a ténnyel, hogy bizony kijátszották, és ekkor találkozik Jimin-nel újra.
YOU ARE READING
Féltve őrzött titok
FanfictionHaNa három éve fejvesztetten menekült el Dél-Koreából, maga mögött hagyva munkahelyét és szerelmét, Jimint. Történt valami, amiből ő téves következtetéseket vont le, azt hitte, hogy a fiú megcsalta őt. Az eltelt évek alatt lehiggadt, és elhatározta...