- A menedzsered elmondott mindent, de azért tőletek is szeretném hallani – és mi újra elmondtuk a történetünket. Ami velem történt a három év alatt, én meséltem. Figyelmesen szó nélkül végighallgatott, majd így szólt.
- Nos, ez igen érdekes történet volt. Örülök, hogy sikerült a félreértést tisztáznotok és minden rendbe jött köztetek. Szóval most azt várjátok, hogy adjam áldásom erre a dologra?
- Igen, uram. Én tudom, hogy annak idején megszegtem a szerződést, de a szívemnek nem tudtam parancsolni. És nem is akartam. Szerettem akkor is, és most is tiszta szívemből szeretem. Ha csak ő lenne, akkor is így döntenék, de van egy fiam is – milyen büszkén ejtette ki ezt a szót „fiam"! – Nem tagadom meg, büszkén vállalom őt és gondoskodni akarok róla. Ettől a naptól kezdve része akarok lenni az életüknek – rám nézett, s a szemeim elhomályosodtak a feltoluló könnyektől, melyeket szapora pislogással igyekeztem visszatartani.
- Ez igen megható vallomás volt részedről. Akkor úgy hiszem, nekem nem sok beleszólásom van ebbe a dologba. Hiszen a szerződésben rögzített időpontok semmilyen szempontból nem aktuálisak már. Mielőtt válaszolnék, szeretnék kérdezni egy dolgot. HaNa, ha jól tudom, te most a JYP-nél dolgozol. Milyen terveid vannak a jövőre vonatkozóan?
- Az, hogy ott dolgozom, egy véletlen baráti segítségnek köszönhető. Amikor egy hónapja Seoul-ba jöttünk, a repülőn együtt utaztam SoHee-vel, aki a GOT7 menedzser asszisztense. Felajánlotta segítségét munka és lakás ügyben is, amit ideiglenesen el is fogadtam.
- Tehát ott akarsz dolgozni? És ha azt mondanám, hogy visszakapod a régi munkádat a Big Hit-nél, mi lenne a válaszod? Sejin-től értesültem arról is, hogy odahaza elvégezted az egyetemet, és két diplomát is szereztél. Elismerésem, hogy ezt a gyereknevelés mellett egyedül is véghez tudtad vinni. Ez csak azt bizonyítja számomra, hogy még kitartóbb, még erősebb vagy, mint voltál annak idején. Sajnáltam, amikor közölted a távozásod, mindig is szakmád legjobbjai között tartottalak számon – elismerő szavai nagyon jól estek, csak hallgattam ámulva – Tehát? Hogyan döntenél?
- Uram, azt akarja mondani, hogy adna számomra egy esélyt, és dolgozhatnék újra az ügynökségnél?
- Igen.
- Semmit nem szeretnék jobban, mint folytatni munkámat a Bangtan mellett. Az egyetemen nagyon sokat tanultam, rengeteg ötletem van. Amennyiben ajánlatát komolyan gondolja, azt én a legnagyobb alázattal elfogadom.
- Örülök neki. Akkor ez a része meglenne. Van még itt azonban még egy kényes kérdés. A közös lakás. Úgy hallottam, hogy te, Jimin, ki akarsz költözni a dormból.
- Uram, nagyon szeretek a fiúkkal lakni, mi együtt egy nagy család vagyunk, és fáj a szívem, hogy el kell jönnöm onnan. De nekem van még egy családom – és itt olyan szeretettel nézett ránk, hogy ismét belekönnyeztem -, akik fontosak számomra. Azért az érdekes lenne, ha a dormba költöztetném őket, az nem egy kisgyerek számára való hely – lehajtott fejjel kuncogtam egyet – Ráadásul a dorm nem családi szállás, hanem a Bangtan Sonyeondan szállása. Ezért tervezem, hogy én költözöm el onnan, bármennyire is fognak hiányozni. Arra gondoltam, hogy a közelben keresek lakást a családomnak.
- Azt hiszem, eleget hallottam ahhoz, hogy a döntésemet közöljem veletek. Ezek szerint HaNa visszajön dolgozni a Big Hit-hez. A JYP nem fog akadályokat gördíteni a távozásod elé, ha közlöm JinYoung-gal a tényeket, bele fog egyezni. A másik kérdés a lakás. Mit szólnátok, ha nem kellene lakást vennetek, és mégis a fiúkkal maradhatnátok? – értetlenül néztünk egymásra. – Az ügynökségnek vannak lakásai, amit különleges esetekre tart fenn, és úgy gondolom, hogy ez egy különleges eset. Hogyan döntenétek, ha azt mondanám, kaptok egy lakást, ahová beköltözhettek, és bérleti díjat fizettek érte?
- Uram, el sem tudom mondani, mennyire hálásak lennénk Önnek.
- És ha azt mondom, hogy ez a lakás abban az épületben van, amiben a Bangtan jelenlegi szállása? A dorm mellett van egy üres lakás, és úgy döntöttem, hogy abba beköltözhettek.
- Akkor ezért nem találkoztunk soha szomszéddal – mondta Jimin, mire Hit Bang csak bólogatott. – Uram, köszönöm a segítségét, amit értünk tesz, és ígérem, még keményebb munkával fogjuk önnek meghálálni.
- Egyébként a kis fickót le sem tagadhatnád. Akár téged látnálak kicsiben.
- Nem is akarom letagadni – felelte büszkén, mire Hit Bang a fiamhoz fordult és megkérdezte.
- Téged hogy hívnak?
- Shin Jimin.
- Nem sokáig – vetette közbe Jimin, mire csodálkozva néztem rá. – Hamarosan Park Jimin Junior lesz a neve. – A mai beszélgetés alatt sokadik alkalommal érzékenyültem el azon kijelentésektől, melyek Jimin szájából hangzottak el.
- Egyetlen dologról nem beszéltünk. Még pedig arról, mit fogtok mondani a sajtónak, a rajongóknak és mindenkinek, amikor a kapcsolatotok és a gyerek létezése napvilágra kerül? Azt ugyanis nem árulhatjátok el, valójában mi történt három évvel ezelőtt, nem szeretnék az FNC-vel összetűzésbe kerülni és pereskedni.
- Ezen már én is gondolkodtam – mondta Jimin – Talán mondhatnánk azt, hogy HaNa azért utazott el, hogy egyetemre járjon. Ami valójában igaz is, hiszen elvégezte, két diplomát is szerzett.
- Ez valóban jól hangzik. És a gyerek? Jó fényt vetne rátok, ha azt mondanátok, hogy HaNa csak otthon tudta meg, hogy gyereket vár, de nem akarta a karrieredet kockáztatni, ezért nem hoztátok nyilvánosságra.
- Azt hiszem, ezt a variációt elfogadhatjuk. Köszönöm uram még egyszer a támogatását, keményen fogunk dolgozni, hogy továbbra is bízzon a munkánkban.
Egyszerűen nem akartuk elhinni, hogy milyen szerencsénk van. Féltem attól, Jimin hogyan viseli majd a fiúktól való elválást, de ezt álmomban sem mertem gondolni, hogy csak a szomszéd lakásig távozik. Mivel a Bangtan próbát tartott, a gyakorlóba mentünk, hogy elújságoljuk a jó hírt.
- Nos, mi a helyzet Jimin? – kérdezte lihegve NamJoon.
- Srácok, nem fogjátok elhinni! Ez a lakásunk kulcsa! – és nevetve rázta meg kezében a kulcscsomót.
- Máris vettél lakást? És hol? És mikor intézted?
Két akadályon már túl vannak, a menedzser és Bang PD. Kettő viszont még hátravan. Vajon ilyen könnyen megoldódik az is? Mit szólnak majd a rajongók és Jimin szülei?
ESTÁS LEYENDO
Féltve őrzött titok
FanficHaNa három éve fejvesztetten menekült el Dél-Koreából, maga mögött hagyva munkahelyét és szerelmét, Jimint. Történt valami, amiből ő téves következtetéseket vont le, azt hitte, hogy a fiú megcsalta őt. Az eltelt évek alatt lehiggadt, és elhatározta...