BÖLÜM 4| BENİM OLAN

27 3 5
                                    

BÖLÜM 4|Benim olanı paylaşmam.

Hiç kendini gerizekâlı gibi hissettim mi?

Şu an ben tam bir gerizekâlı gibi davranıyordum bundan emindim.Ama aynı şekilde çok zekiydim yani.İki saattir Papatya kafede oturmuş Bay kibirlinin gelmesini bekliyordum .Ve tabii beklerken de boş durmuyordum tabii.

"Nisan Hanım lütfen ama Aras Bey'in kesin talimatıydı diyorum böyle yapmayın lütfen "

Başımda bekleyen üç garsona bakıp burun  kıvırdım .Ben bu kafeye gelmiştim ve hiçbiri bana selam vermemişti.

"Sus lan hanım diyor birde ,Buraya geldim ve neredeyse bir saate yakın burada oturdum insan bir selam verir ,ama insan diyorum zaten "

Murat göz devirerek bana bakarken Sinan sesini dahi çıkarmıyordu Selim ise her zamanki gibi beni ikna etmeye çalışıyordu.

"Kızım bana bak müşteri bekliyor ,yoksa senin saçını şurada yolmuştum" dedi Selim.

"He lan dur dur senin Aras Karahanla ne işin var?"dedi Sinan elindeki tepsiyi masanın üzerine koyarken.

"Ben sizinle konuşmuyorum ,gidin gidin siz .Hale gelmiştir "dedim surat  asarak.

Murat,Selim ve Sinan  benim can dostlarımdı. Benim ailem olmuşlardı zamanında ve ben onları abim gibi görmekten hiç çekinmemiştim.Onlar benim koruyucularım,abilerim, daha sayamayacağım herkes olmuşlardı.

"Canımı ye kestane ,bak patron dik dik bakıyor "

Murat'a bakarak kusarmış gibi yaptım.

"Ne senin canını yiyecem be pis"

Üçü birlikte kahkaha atarken ellerimi göğsümde bağladım. O kel patron onları kovamazdı. Sıkıysa kovsun  bakalım  ,onu kellikten kelekliğe terfi ederdim .Yapardım yani.

"Kestane sorması çok ayıptır ama sabahın sekizinde burada ne işin var?"
Bana sinirle bakan Sinan   bakışlarını arkamda bir yerlerde sonlandırdı.

"Sebebi anlaşıldı "diye mırıldandı Selim.

Üçü de aynı anda masadan kalkarken küstüm dercesine omuz silktim. Başımı çevirip gelen kişiye baktığımda keyifle arkama yaslandım .Beni bir saat beklettiğine değecek bir şeyler söylese iyi olurdu.

"Saat daha sabahın sekizi ,ne diye çağırdın beni buraya kargalar bokunu yemeden" dedim Bay kibirliye bakmazken .Yüzüne bile bakmayacaktım  bundan sonra zaten.

"Bu akşam ailemle buluşmaya gideceğiz ,Bizim evde senin için küçük bir yemek düzenlenecek. Annem ,babam ve kız kardeşim dışında şu anlık kimseyle tanışmayacaksın ."

Sadece başımı sallamakla yetindim .O konuşsun ben dinlerdim zaten.Dünden kalma utancımla yüzüne bakmak bir yana ,yanında olmak bile garip bir his getiriyordu.

"Annemin ismi Meryem,Babamın ki Mehmet ,küçük kardeşim de İpek. Annem sıcakkanlı biridir,Babam katı ve sert, küçük kardeşim de ergenliğe yeni girmiş henüz on altı yaşında küçük bir çocuk "

Yine başımı sallamakla yetindim .Sinan  elinde bir tepsiyle başımda dikilirken başımı kaldırıp ona göz kırptım. Kocaman bir bardak limonatayı önüme koyup içine pipet koydu.Aynı şekilde bana göz kıptığında şirince gülümsedim.

"Yarından sonra nişan işlemlerine başlarız o zaman sevgilim"

Sinan bana gözlerini kocaman açarak baktığında ben boyun fıtığı olabilme riskine karşın başımı hızlıca Bay pisliğe döndüm. Sinan çoktan çekip gitmişti.

SENSİZ OLMAZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin