Baekhyun elkezdett felém sétálni a pengével. Mikor az ágy mellé ér a karambitot erősen végighúzza combomon. A lábam égett... Lenéztem, s megláttam a bőröm alól kibuggyanó vért... Nem tagadom fájt, de mit tehetnék ellene.?..
Zico pov.:
JinHwanggal és EnGievel elmentünk a lány mellől. A másik két idióta valahova felszívódott. Figyelnem kellene a lányt, de ezek elrángattak....
Max húsz percet hagytuk egyedül, de szerintem még annyit sem. Mire visszaértünk a bárpulthoz a lány sehol sem volt.
- Hova tűnt? - kérdezte JinHwan.
- Látjátok, csak a baj van vele! - mondja EnGie.
- Te most inkább fogd be. - mordulok rá - Elnézést! Az a lány aki itt ült velünk, nem tudod merre ment? -kérdezem meg a pultos csajt.
- Egy lidérc pasi elvitte az egyik szobába. Ha jól emlékszem a 247 - es volt az. - mosolyog.
- Köszi.- mondtam, s már indultam is meg a szobák felé.
A lidérc az nem jelent semmi jót. Tarts ki még egy kicsit Hien... Siettem ahogy csak tudtam. 244, 245, 246... és ott van a 247-es. Az ajtót betörtem, hisz be volt zárva. Megláttam a lányt kikötve az ágyon kisírt szemekkel és a férfit. Odarohantam és akkorát húztam be a férfinak, hogy a földre esett és nem mozdult.
- Hien jó vagy? Én úgy sajnálom. - sétálok oda az ágyhoz. Végtagjai kikötözve az ágy négy sarkához, ruhája kissé lecipzározva és....
- A lábad... vérzik... - mondja ki helyettem JinHwan. Nenene... gyerünk Zico fogd vissza magad... de olyan finom az illata. NEM!
Gyorsan eloldozom a lányt, s lesegítem az ágyról. Mind a lányra figyelünk mellette állva.
-Vigyázz! - kiáltja, majd maga mögé löki EnGie-t, így a férfi a lány karjába döfi a kést. Hien ökölbe szorítja a kezét, s behúz egyet a férfinak, majd hasba rúgja aki ennek hatására a földre térdel. Kirántja a pengét karjából, s egy hirtelen mozdulattal a férfi nyakához szorítja.
- Gyerünk ölj meg! Ezzel is bebizonyítod, hogy a vadászok csak ölni tudnak. - vigyorodik el a férfi.
- Nem... Nem ölök védteleneket. - mosolyodik el gúnyosan a lány, majd egy akkorát üt a fiú arcába, hogy eszméletét veszti - Srácok én szerintem nem szeretnék tovább bulizni. - mosolyog ránk kínosan. Feláll, megigazítja ruháját, majd indulna el az ajtó felé, de összeesik. Gyorsan odasietek hozzá.
- Téged megharapott.... - nézek nagy szemekkel a lány nyakára.
Kezdi lecsukni a szemeit, s érzem, hogy testében az izmok elernyednek.
- Maradj velem Hien! - kiáltok, s felkapom az ölembe - Ti keressétek meg a többieket én meg elviszem hozzánk. - csak bólintottak.
Olyan gyorsan haladtam amennyire csak tudtam. Nenene.... nem akarom, hogy baja essen...
Zico pov vége.
Összeestem. Nem bírtam magam tartani.
- Maradj velem Hien! - halloz Zico hangját, de olyan mintha víz alatt lennék. Levegőt is alig kapok.
Hirtelen egy éles fény jött, majd hangokat hallottam.
- Vidd a szobába gyorsan! Mindjárt megyek. - hallom tompán Woo úr hangját.
Egy puha dolgot éreztem meg magam alatt. Gondolom a paplan.... Majd egy éles fájdalom a vállamban, fényzuhatag, majd semmi... Minden elsötétedett. Nem láttam és nem hallottam semmit. Talán meghaltam?...
YOU ARE READING
A vér kötelez...
FantasyLéteznek.... Vámpírok, vérfarkasok, mágia....mind létezik... De ez a fiú más... Jungkook más mint a többiek.