Fontos vagyok?

403 32 5
                                    

Yoonginál fogok most lenni egy ideig.... Izgulok, de nagyon.... Vajon szimpatikus leszek a szüleinek? Vagy ők szimpik lesznek nekem? Ha nem tetszek nekik majd eltiltanak a fiuktól vagy mi? 

Képzeleten fejbe csaptam magam emiatt a sok hülyeség miatt. Gyorsan összeszedtem egy táskába pár ruhát, s szaladtam is lefelé.

Yoongi szemszöge.:

- Aham, szóval ez a tervetek. - mondja Amily bólogatva.

- Igen. Bele kellett vonnunk Hient is, mivel hogy ő az akit kerestünk. - mondom.

- Jó, értem. Csak kérlek vigyázzatok a lányomra. - mosolyog a nő.

- Azt tesszük. - mosolygok én is halványan.

Nemsokára lesietett a lány a lépcsőn egy táskával. 

- Szívem szeretnél még anyukáddal maradni, vagy egyből szeretnél jönni? - kérdezem egy puszit adva fejére.

- Nem lenne baj ha maradnék egy picit? - csillannak fel szemei.

- Dehogy. - nevetem el magam - Majd szólj, mikor jöjjek érted. - adok neki csókot.

A ház ajtaján kilépve igyekeztem vissza a többiekhez. Nagyon nem tetszett ez a terv, hogy becsapjuk Hi-t, de nincs más választásunk. Igaz, hogy csak emiatt vagyok vele és csak barátilag kedvelem, de jó nézni a vidám lányt. 

Yoongi szemszög vége:

Itthon maradtam egy kicsit anyával és bátyámmal.

Anya leültetett a kanapéra, s faggatni kezdett.

- Na mesélj csak kincsem. Hogy vagytok Yoongival? Jól bánik veled? Aranyosak vagytok együtt. - pörög fel anya amin csak felkuncogok. Bátyám is leült körünkbe.

- Igen jól bánik velem. Nagyon kedves velem. Én....én... - nem fejezem be a mondatot.

- Te Jungkookot szereted, nem igaz? - kérdezte gyanakvóan Jaysi.

- Hát én... Nem tudom. Egyszerűen nem igazodok ki magamon. - sóhajtok egyet.

- Figyelj kincsem. Az érzéseidet csak te tudod. Tedd azt amit jónak látsz. - mosolyog. Még beszélgettünk egy jó ideig, majd szóltam Yoonginak, hogy jöhet, mert már későre jár.

Nemsokkal később megérkezett barátom, aki kissé idegesnek tűnt. Nem nagyon szóltunk egymáshoz az út során. 

- Yoongi van valami baj? - kérdezek rá végül.

- Nincs. - válaszolja unottan szem forgatva. 

- Látom... - jön elő a flegma énem.

- Mit látsz te? Csak egy kislány vagy akit elvakít a hű de nagy szerelem.... De a te hisztidnél van fontosabb dolgom is. - válaszol kicsit megemelve hangját.

- Y-Yoongi... - lepődök meg - Szóval azt mondod, hogy nem vagyok fontos?

- Attól függ kinek. Értsd úgy a mondatot, ahogy akarod. - néz rám komolyan. 

Szavai fájtak... Kissé mérgesen, de inkább csalódottsággal a szívemben hagytam ott a fiút. Csak futottam. Már sötétedett, s könnyeim is folytak, így nem láttam túl sok mindent. Fáradtan leülök egy padra, s könnyeim még mindig folynak. Szipogok, de nem találok magamnál zsebkendőt. Egyszer csak egy kezet érzek meg vállamon. Felnézek az alakra, s szemeim kikerekednek. Mit keres ő itt?

- Te?

A vér kötelez...Where stories live. Discover now