- Mi történt? - léptem be sietve.
- Se-Semmi, csak.... - ült az ágyán ledermedve.
- Rosszat álmodtál? - ülök le mellé az ágyra. Erre ő csak bólint - Mi volt benne?
- Hát egy kicsit zavaros volt... Zuhant az angyal és mindenki meghalt körülötte. Voltak benne farkasok és egy szempár is.... Gyönyörűek voltak azok a szemek.... - mondja, gyorsan előkap egy füzetet és egy ceruzát és elkezd rajzolni.
- Te még éjszaka is rajzolsz? - nevetem el kicsit magam.
- Friss élményt a legjobb megörökíteni. - mosolyog, de nem néz fel a füzetből.
Kis idő múlva készen is lett. Elvettem a füzetet, majd megnéztem.
- Ez az a szem.... a színe méz sárga... és csillog... mint egy macskaszem... - mondja maga elé meredve - most biztos, bolondnak nézel. - nevet kínosan.
- Dehogy is. Szép rajz lett. - mosolygok rá, mert észrevette, hogy nagyon nézem ezt a szemet. Nagyon ismerős.... Megvan, tudom honnan. De Hien honnan ismerheti ezt? Hiszen ő....
- Bocsánat, hogy felkeltettelek. - mosolyog rám.
- Semmi baj. Megyek vissza aludni. - mosolygok vissza rá.
Yoongi pov vége.
Ez az álom rémisztő volt.... Felkeltettem szegény Yoongit. És ez a szem.... olyan mintha ismerném valahonnan... de ez lehetetlen... biztos csak láttam már valamelyik álmomban.
Lefeküdtem, s elkezdtem visszaaludni.
Reggel mikor kinyitottam a szemem, egyből kinyitottam az ablakot és egy lágy üde szellő járta át szobámat. Kinyújtóztam, s megláttam, hogy a kezem tiszta grafit. Kopogást hallottam. Yoongi belépett a szobába.
- Jó reggelt! Hogy.... - mosolyog, majd meglepődve nézett - Megint rajzoltál este?
- Én... nem is emlékszem rá.... De mik ezek? - nézek a lapra.
- És mi ez a szöveg? - értetlenkedek.
ESTÁS LEYENDO
A vér kötelez...
FantasíaLéteznek.... Vámpírok, vérfarkasok, mágia....mind létezik... De ez a fiú más... Jungkook más mint a többiek.