Şu an bu kitabı okuyorsanız muhtemelen terk edildiniz. Üzgünsünüz. Neler olup bittiğini anlamaya çalışıyorsunuz. Arkadaşlarınız tarafından teselli ediliyor, ağlama krizlerine giriyor, dışarı çıkmayı reddediyor, herkese olan biten her şeyi anlatıp fikir almak istiyor olabilisiniz. Sizi anlıyorum. Çünkü herkes terk edilir. Üzülmenize gerek yok. Hayatta her şey olabilir. Bu kitapta eski sevgilinizin size dönmesini garantileyecek bir takım yollar yer alıyor. Şimdi kendinize biraz vakit ayırın, sakinleşin, arkanıza yaslanın ve okumaya başlayın.****
1)TERK EDİLME
"Sen daha iyilerine layıksın."
"Sorun sende değil bende."
"Seni artık daha fazla üzmek istemiyorum."
"Sen çok iyi bir insansın. Seni kaybetmek istemiyorum. Arkadaş kalalım."
Sevgilinizle büyük olasılıkla bu veya buna benzer cümleler ile ayrıldınız. Bu cümlelerin tamamının bir bahane olduğunu hepimiz biliyoruz. Siz de sevgilinizin sizden ayrılma nedeninin aslında başka bir neden olduğunu adınız gibi biliyordunuz ama herhangi bir açıklama duyamadan ayrıldınız değil mi?
Çoğu ayrılık sırasında karşı taraf yeterince bir açıklamada bulunmaz. Siz de gurur yapıp konuşmayı kısa kesebilirsiniz ama ayrılığın asıl nedenini için için merak edersiniz. Bazen de uzun uzadıya konuşsanız bile partnerinizin yaptığı açıklama sizi tatmin etmez.
Peki güzel giden bir ilişki neden sonlandırılır?
Bunu düşünürken oldukça objektif davranmanızda fayda var. Belki de uzun zamandır ilişkinizde belli sorunlar vardı ama siz gözardı ediyordunuz. Belki siz mutluydunuz ama partneriniz mutlu değildi ve siz bunu fark etmediniz. Bir erkeğin terk etme nedenleri bir kadınınkine göre daha basit olabilir. Erkeğin ilişki sürdürürken en önem verdiği duygu kendisine ihtiyaç duyan bir kadındır. İhtiyaçlarını giderdiği kadının mutlu olduğunu görmek erkeği ilişkinin devamı için güdüler.
"Ne yapsam mutlu olmuyorsun." Bu veya buna benzer cümleleri siz de sevgilinizden duymuşsunuzdur. Erkeklerin çoğu artık partnerlerini ne yapsalar mutlu edemeyeceklerini düşündüklerinden mutlu edebileceklerini düşündükleri diğer partnerlere yönelirler. Ani bir kararla, ayrılan çok fazla erkek vardır. Çünkü erkekler genellikle davranışı sadece yaparlar ve sonucunu düşünmezler.
Erkeklerin diğer bir ayrılma nedenleri ise ilişkinin ciddiye binmesidir. Çünkü öyle ya da böyle evlilik lafı her erkeğin gerilmesine neden olur.
Erkeklerin bu korkularının başlıca nedeni "bireyselliğinin yok olacağını" düşünmesidir. Anne baba ile birlikte yaşanılsın veya yalnız yaşanıyor olsun yaşamı boyunca edindiği, istediğini istediği zaman yapabilme özgürlüğünün elinden alınacağına dair endişesidir. Evliliğin; eve ne zaman geleceği, iş çıkışı arkadaşlarıyla biraz vakit geçirmek istediğinde haber vermek zorunda olacağı, haftasonu planlarını yalnız yapamayacağı, tatil planları, hatta yeme-içme alışkanlıklarının bile etkileneceği bir süreç olacağını düşünecektir. Bu durum erkek için oldukça kısıtlayıcı olarak görünecektir.
İşlerin ciddiye binmesi erkeklerin iyi giden bir ilişkilerini dahi gözden çıkarmalarına neden olabilir.
Kadınların ise evlilikle ilgili genel olarak bir korkuları yoktur. Çünkü küçüklükten itibaren evliliğe odaklı büyütülürler. Evcilik oyunlarında yemek yaparlar, bebek büyütürler, çamaşır yıkarlar. Kadınların evliliğe erkeklerden daha çok hazır olmasının bir diğer nedeni ise küçüklüklerinden itibaren dinledikleri masallardaki prenseslerle düğün günü giyecekleri gelinlikleri özdeşleştirmeleridir. Düğünleri, gelinlikleri kadınların küçüklükten beri hayal etmekten sıkılmadıkları detaylardır.Bu yüzden düğün hazırlıkları sırasında erkeklere göre çok daha fazla gergin olurlar. Kadınların sevgililerin ayrılma nedenleri çoğunlukla ilgisizliktir. İlişki için yaptıkları fedakarlıkların görülmemesidir. Kadının kafasındaki erkek algısıyla sevgilisinin örtüşmeme halinin uzaması kadının ayrılmasına sebep olur. Kadın,bugün mutsuz olduğu için ayrılmaz yarın da mutsuz olacağını düşünüyorsa ayrılır. Yani kısaca erkek ve kadının ayrılma nedenleri tamamen farklıdır.
Şimdi ilişkinizin özellikle son dönemlerini aklınıza getirin. Bu sizin için zor olabilir. Sizce sizin ilişkinizde bunlardan hangisi vardı. Bunu analiz ederek işe başlayın. En son ne için kavga etmiştiniz? Ne şartlarda barış imzalamıştınız bunları düşünün. Bu aşamada objektif olmak sevgilinizle tekrar görüştüğünüzde hangi hataları tekrar yapmamanız gerektiği konusunda ciddi bir uyarıcı olacaktır.
2)SAKİN KALMA
Şu an yaşadığınız olay çok yeni. Öncelikle zor da olsa sakin kalmalısınız. Çünkü insanlar düşünmeden, sinir anında yaptığı eylemlerden çoğunlukla pişmanlık duyar. Sizin de bu durumda sevgilinizle tekrar iletişime geçmeniz muhtemelen hata yapmanıza,konuşmanızın umduğunuz gibi geçmemesine veya varolan durumun daha kötüye gitmesine neden olabilir.
Şu an sevgilinizle çılgınlar gibi tekrar konuşmak istiyor, ilişkinin devamı için yalvarmak istiyor, ona onu ne kadar çok sevdiğinize dair mesajlar atmak istiyor olabilirsiniz. Ya da tam tersi ondan ne kadar nefret ettiğinize, bunları hak etmediğinize dair okkalı bir mesaj da atmak istiyor olabilirsiniz. Ama eğer sevgilinizle -üzgünüm ama artık eski sevgilinizle-tekrar birlikte olmak istiyorsanız bunu yapmamanızı öneriyorum. Sessiz kalıp biraz düşünüp olayları, yaşananları, duyduklarınızı hazmetmeniz gerekiyor.
Peki bu sessizliği, ne kadar sürdüreceksiniz?
Duygularınızla değil mantığınızla düşünmeye başladığınız zamana kadar. Bugüne kadar gün içinde sevgilinizle konuşuyor, mesajlaşıyordunuz, her gün günaydın mesajı alıp, akşam öpücüklerle uyuyordunuz. Bunların hepsi günlük rutininizdi ve hepsi alışkanlık haline gelmişti. Uzmanlara göre bir alışkanlık 21 günde kazanılır ve bir alışkanlığı ondan kurtulmaya çalışarak değiştiremezsiniz. Ama yeni bir alışkanlık yaratabilirsiniz. 21 gün boyunca sizin tekrar sevgilinizle iletişime geçmenizi engelleyecek bir uğraş bulmalısınız.
Daha önce sevgiliniz yokken neler yaptığınızı düşünerek işe başlayın. Uzun zamandır ihmal ettiğiniz bir hobiniz olabilir. Spor yapmaya ara vermiş olabilirsiniz. Sevgilimiz varken arkadaşlarımızı genellikle ihmal ederiz. Eski arkadaşlarla daha sık görüşmek olabilir. Ailemizle normalden daha fazla vakit geçirmek, yoga kursuna gitmek, yabancı dil öğrenmeye çalışmak vs vs.Bu ve buna benzeri sizi, tatmin edecek herhangi bir uğraş bulun. Şimdi önünüze bir takvim alın ve bugünün tarihini işaretleyin. Bir de 21 gün sonrasını. 22. gün sevgilinizle tekrar iletişime geçeceğiniz gün olacak ve siz o güne hummalı bir çalışma yaparak ulaşacaksınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski Sevgiliyi Geri Döndürme Yolları
RandomESKİ SEVGİLİNİZİ BU KİTAP SAYESİNDE GARANTİ GERİ DÖNDÜRÜN!