7-) İlk başta kulağınıza korkutucu gelse de bu süreçte karşı cinsten yeni insanlar tanımak size en iyi gelen aktivite olacaktır. Yeni insanlarla tanıştıkça, dünyanın sevgilinizden ibaret olmadığını daha net almamış olacaksınız. Ayrıca karşı cinsten aldığınız iltifatlar sayesinde kendinize olan güveniniz yerine gelecek. Tanıştığınız kişinin sizi elde etmek için yaptığı jestlerde mutlu olmanızı sağlayacak. Eski sevgilinizin yeni biriyle görüştüğünüzü duymasını istemeyebilirsiniz. Ama tam aksine duymalı. Çünkü bu hayatınıza devam ettiğinizin en büyük göstergesidir. Çaresiz olmadığınızı, farklı seçeneklere açık olduğunuzu anlayacaktır. Üstelik kıskanma krizlerine girmesi de cabası. Ne de olsa sizden ayrılsa bile onu paşa paşa bir köşede beklediğinizi düşünüyordu. Bu beklenmedik hamleniz onu şaşırtacak ve verdiği kararın doğru olup olmadığını sorgulamaya başlayacaktır.
Peki nerede bu tanışacağım insanlar? O kadar çevrem yok ki dediğinizi duyar gibiyim?
Bu aşamada arkadaş çevrenizden, akrabalarınızdan yardım alacaksınız. Kısaca size bugüne kadar " Bir tanışsan tam sana göre." dedikleri tüm alternatiflerini deneyerek. Yeni insanlarla tanışmak sizi en başta endişelendirebilir. Tutup internetten hiç tanımadığınız biriyle buluşun demiyorum. Görüştüğünüz kişiler zaten arkadaşlarınızın veya akrabalarınızın size uygun gördüğü kişiler olacak. Yani eğer sizi iyi tanıyorlarsa ne kadar kötü biriyle tanıştırmayı önerebilirler ki. Yeni birilerini tanımak sizi sosyalleştirecek, gündeminizden uzaklaştıracaktır. Amacınız zaten karşınızdaki kişiyle bir ilişkiye başlamak değil. Amacınız sevgilinizle tekrar görüşmeye hazırlandığınız şu dönemde uzak kaldığınız duyguları hatırlamak, iyi vakit geçirmek. Üstelik ne olacağını bilemezsiniz. Belki de hayatınızın aşkını bu dönemde tanıyacaksınız ve sevgilinizle barışma planını çöpe atacaksınız.
Görüştüğünüz kişiden etkilenmek kolay olmayacaktır. Beğenmediğiniz, sohbetinden keyif almadığınız kişilerle bir daha randevulaşmayın. Her ne kadar amacınız eski sevgilinizle tekrar görüşeceğiniz büyük ana kadar hazırlanmak olsa da görüşmenizi heba etmeyin. Anın tadını çıkarın. Keyif almaya bakın. Eski sevgilinizden sakın bahsetmeyin. Karamsarlıktan dem vurmayın. Herkes aynı değildir. Sevgilinizdeki her hatayı karşı cinse yükleyerek karşınızdaki insana nutuk çekmeyin. Dinleyici olun daha çok. Tanımaya çalışın. Belki de çok iyi arkadaş olacaksınız. Bu süreçte tanıştığınız kişileri sevgilinizle kıyaslamamaya çalışın. Hoşlanmadığınız kişilerle tanışmanızı boşa vakit kaybı olarak görmeyin. En azından denediniz. Bu değil ki her görüşmeniz kötü geçecek. Bu süreçte eski sevgilinizde muhakkak birileriyle görüşüyor. Bunu kabul etmek zor olabilir. Çünkü siz görüşmelerden umduğunuzu bulamazken onun sizin tam zıttınız bir şekilde olduğunu hayal ediyorsunuz. Oysa o da yeni bir ilişkiden çıktı ve durumu sizden farksız. Tıpkı sizin gibi ne ile karşılaşacağını bilmiyor, hayal kırıklığı yaşıyor. Sizin yaşadığınız duyguların aynısını yaşıyor buna emin olabilirsiniz. Belki sizden bir seviye ileri gidip yeni bir ilişkiye başlamış olabilir. Bir sevgilisi olduğunu bile öğrenebilirsiniz. Bu durumda elinize telefonu alıp okkalı bir mesaj atmayı aklınızdan bile geçirmeyin. Unutmayın sevgilinizle iletişimi sıfır düzeyine indirdik. Kayıtsız, ilgisiz tavrımızı korumaya devam edeceğiz. Siz kafanızda binbir düşünceyle dolaşsanız da durum gerçekte hiç de sizin düşündüğünüz gibi olmayabilir.Unutmayın o da ciddi bir ilişkiden yeni çıktı. Şuan bocalıyor. Bir ilişkimiz bittiğinde aklımızda daha çok ilişkimize dair güzel anılarımız kalır. İşte sevgilinizin sizi özlemezi için bir fırsat. Yeni sevgilisiyle her anlaşmazlığa düştüğünde aklına siz geleceksiniz. Onu sizinle kıyaslayacak ve sizin hala onunla iletişime geçmemeniz kafasında soru işaretlerine neden olacak. Sevgiliniz acele etti. Henüz yeni biten ciddi bir ilişkinin ardından bir ilişkiye başlamak yapılacak en büyük hata. Kendisiyle yalnız kalmak istemedi. Çünkü kendisini değerli hissetmiyor, yalnız kalmamak için uğraşıyor. Kendi değerini bir başkasının ona göstermesini bekliyor. Oysa siz öyle misiniz? Bu süreç sizi olgunlaştırdı. Artık kendi başına aktiviteler yapıyor, yalnızlıktan korkmuyor, en başta kendinize değer veriyorsunuz. Başkasının size değer göstermesine ihtiyacınız kalmadı. Çünkü biliyorsunuz ki size en büyük değeri sadece kendiniz verebilirsiniz. Bu kitabın en önemli amacı da buydu.
Arkadaşlar, bol bol yorum ve beğeni istiyorum. Fikirleriniz benim için önemli, hepinizi öpüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski Sevgiliyi Geri Döndürme Yolları
RandomESKİ SEVGİLİNİZİ BU KİTAP SAYESİNDE GARANTİ GERİ DÖNDÜRÜN!