5)Kendine Dönüş
Önünüzdeki 21 günlük süreç sizin için çok özel olacak. Çünkü bu 21 günlük süreçte hayatınızda hiç olmadığı kadar içinize döneceksiniz. Unutmayınız ki her şey beyinde başlar ve biter. Bu bekleme süreci kendinizi manevi olarak da besleyeceğiniz bir süreç olmalı. Bazı durumları kabul edip hayata kendini teslim etmek, iç huzura ulaşmanızı sağlayacaktır. Unutmayın ki her şey gibi bu dönemde geçici ve siz ne yaparsanız yapın sizin için en doğrusunu bilen bir yaratıcı var.Peki bu kendine dönüş sürecini nasıl gerçekleştireceğiz?
Bunun yolu kendinizi tanımaktan geçiyor. Elinize bir kağıt kalem alın ve düşünün yazmaktan korkmayın. Yazdıkça hayallerinizi, duygularınızı somutlaştıracaksınız bir de bu açıdan düşünün.
Sizi neler mutlu eder?
Ne yaparsanız daha huzurlu bir hayatınız olur?
Kendinizi ne kadar tanıyorsunuz?
Hayattan beklentiniz ne?
Boş rollünde sizin olduğunuz bir film olsanız ve aynı şeyleri yaşasanız esas kız/oğlan olarak filmi nasıl devam ettirmek istersiniz?
Güçlü ve kendinden emin hayatına devam eden biri mi olmak yoksa aciziyet içinde birinden sevgi dilenen birisine dönüşmek mi? Sizin filminizin sonu nasıl olacak?Lütfen bu maddeleri sıralarken sevgilinizle ilgili maddeler koymamaya özen gösterin. Çünkü bu liste tamamen kendinizle alakalı olmalı. Başrolde sizin olduğunuz filmi düşünürken eski sevgilinizden uzun bir özür mesajı geldiğini, barıştığınızı hayal etmeyin. Bu filmde sevgiliniz hariç herkes olsun. Kendini tanımak sadece kadın erkek ilişkilerinde değil her türlü iletişimde işinize yarayacaktır.
Kendinizi keşfetmeyi öğrenin. Tabularınızın dışına çıkmayı deneyin. Yeniliklere açık olun. Tüm hayat sizin sevgilinizde ibaret değil. Farklı konulara yoğunlaşın. Başkalarının sorunlarını dinleyin böylelikle sizden çok daha büyük dertleri olan insanları duyunca acınızdan utanabilirsiniz. Çünkü ayrılmak, terk edilmek dünyanın sonu değildir. Zaten büyük ihtimalle sevgiliniz pişman olup geri dönecektir. Bunun için elimizden geleni yapacağız.
6)Bakım Zamanı
Bu sürecin en zevkli kısmı da bu. Kendinizi üzüntünüzden bir süredir ihmal etmiş olabilirsiniz. Hadi gelin bu süreçte en iyi halimizde olalım. Erkekler ve kadınlar için farklı önerilerim var.
Erkekler Nasıl Daha Bakımlı Görünür?
İşe gardrobunuzdaki gereksiz şeylerden kurtularak başlayın. Son dönemde trend olan vitrinleri süsleyen yeniliklere bir bakın. Sizin vücut tipiniz için hangisi uygunsa tercihiniz o yönde olsun. Kıyafetlerinizin her daim ütülü, temiz ve güzel kokuyor olmasına dikkat edin. Spor bir tarzınız mı var yoksa daha resmi mi giyinirsiniz? Ters köşe yapmaya ne dersiniz? Bir gün çok spor bir kombin ertesi gün daha şık bir kombin yapabilirsiniz. Giyinimi çok beğendiğiniz ünlülerin benzer kombinlerini yapmayı deneyin. Dişlerinizi daha çok fırçalayın. Tırnaklarınızı güzelce törpüleyin. Fazla tüylerinizden şikayetçiyseniz lazere gidin veya farklı yöntemler uygulayın. Cildinize dikkat edin. Fazla kilonuz varsa bu dönemde daha dikkatli beslenin. Yüzünüze yakışan bir güneş gözlüğünü mutlaka edinin. Spor bir tarzınız varsa sırt çantası, bandana gibi alternatif tercihlerle tarzınızı yeniliklerle tamamlayın. Resmi giyinen bir erkekseniz blazer veya kruvaze ceketler tercih ederek daha stil bir hale gelebilirsiniz. Ayakkabılarınız her daim temiz olmasına ve boyasına dikkat edin. Selfie çekmeyi öğrenin. Nasıl daha fotoşenik görünürsünüz bunun yollarını arayın. Sosyal medyaya fotoğraf koymayı ihmal etmeyin.
Kadınlar Nasıl Daha Bakımlı Görünür?
Kadınlar için elbette bu durum çok daha kolay. İşe saçlarınızdan başlayın. Çok uzun saçlarınız varsa biraz ucundan kestirip renk attırabilirsiniz. Böylelikle daha bakımlı bir görüntü elde edersiniz. Saçlarınız çok kısaysa postiş kullanarak uzatabilirsiniz. Burada amaç farklı biri, yenilenmiş biri gibi görünmektir. Radikal bir karar alarak sarışın olabilirsiniz. Son dönemde rengarenk saçlar moda. Gri veya masmavi bir saç rengi size çok yakışabilir. Bu konuda cesur olun. Makyaj yapmayı mutlaka öğrenin. Sosyal medyada bu konuda bilgi edineceğiniz pek çok kanal var. Kendinize ait bir makyaj tarzınız olsun. Güzel eye liner çekmeyi, kırmızı ruj sürmeyi, doğal makyajın sırlarını mutlaka öğrenin. En iyisini yapana kadar deneyin. Ama tüm bunları yaparken sizi doğal görünümüzden uzaklaştıran çok yapay durmanızı sağlayan uygulamalardan kaçının. Hem doğal hem bakımlı olmaya çalışın. Daha çok topuklu ayakkabı tercih edin. Dişiliğiniz daha ön planda olsun. Fakat işin ucunu kaçırmayın. Dişilik ve masumiyeti bir arada tutun. Aksi taktirde farklı algılanabilirsiniz. Kızlar erkeklere göre daha çok selfie çeker. Sosyal medyanız sadece selfilerden oluşmasın. İnternette beğendiğiniz pozları deneyin. Doğada yürüyüş yaparken, spor yaparken, kahvenizi yudumlarken, yani kısacası gerçekten mutlu olduğunuz anları fotoğraflayın. Daha sonra bu fotoğraflara dönüp baktığınızda gerçekten mutlu olduğunuz anları hatırlayacaksınız. Göstermelik mutluluk pozlarından uzak durun. Gerçekten mutlu anlarınızı herkesle paylaşın. Sızlanmayın mutlu olmanın pek çok yolu var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski Sevgiliyi Geri Döndürme Yolları
RandomESKİ SEVGİLİNİZİ BU KİTAP SAYESİNDE GARANTİ GERİ DÖNDÜRÜN!